Shethouders gaan weer meeten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Shethouders gaan weer meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:21

Zonder staartriem ga je dood.. Maar dat moet je zelf regelen.

Timmy liep wel weer n beetje onregelmatig

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 19:32

LoveMickey schreef:
__Lauraa schreef:
Maar Joel even voor mijn beeld, want ik snap t niet zo goed. Waarom vind je het niet leuk als we met zn vijfen zijn?

Ik vind het wel leuk, maar minder leuk! Dan ga ik liever naar de instructieweek :)

Jammer dat je de instructie week leuker vindt dan ons weer te zien. Maargoed, zelf weten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:34

Ik zeg een ding: jammer, erg jammer. ;)

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:55

MarlindeRooz schreef:
Ik zeg een ding: jammer, erg jammer. ;)

Ja! Kan ik er wat aan doen dat jullie ruzie hebben?! :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:56

Nee maar dan kun je nog wel komen :?

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:57

KirstenVosje schreef:
LoveMickey schreef:

Ik vind het wel leuk, maar minder leuk! Dan ga ik liever naar de instructieweek :)

Jammer dat je de instructie week leuker vindt dan ons weer te zien. Maargoed, zelf weten.

Ik wil jullie heel graag weer zien, maar ik ben bang dat er dan heel veel geroddeld gaat worden en de sfeer zal ook minder zijn dat vorige keer ;) Ik vond het al heel jammer dat ik niet bij de eerste dag kon zijn van de instructieweek en als dit er dan nog bij komt...

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:58

MarlindeRooz schreef:
Nee maar dan kun je nog wel komen :?

Sorry, maar dit komt mede door jou! ;) Hoef je nog niet zo raar tegen mij te gaan doen

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:00

Snap het maar! Ik kom niet en zeker niet op deze manier :( Denk je dat ik het niet jammer vind? Tuurlijk, ik had me er heel erg op verheugd en door die ruzie..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:00

Ojaaa, wat weet jij er van joh. ;) ;) ;) ;) ;)

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:04

MarlindeRooz schreef:
Ojaaa, wat weet jij er van joh. ;) ;) ;) ;) ;)

Dat de meeting voor mij niet doorgaat en dat jij en Kailey heel vaak hebben gezegd, dat je respectvol met elkaar om moet gaan en dat dat vooral bij jullie nog niet kan :(

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:04

Het is mijn keuze, dus bemoei je er niet mee. En als je dat doet, doe het dan op een normale manier

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:06

Je weet niks van wat er gebeurd is.

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:09

MarlindeRooz schreef:
Je weet niks van wat er gebeurd is.

Ik weet wel dat er vaak is gezegd dat je respectvol met elkaar om moet gaan, kan dat dan ook niet 1 keer worden gedaan? Dat weet ik wel en ik vind he techt heel jammer dat dat niet gedaan kan worden!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:19

Jij weet gewoon niet wat er gebeurd is en je vermoed dingen maar misschien is het allemaal weer opgelost weet jij veel?! het gaat allemaal via whatsapp.

zeg dan gewoon, sorry mensen leuk zeg die meeting maar ik ga liever naar die instructiedag.
wat ik snap, want daar leer je vet veel :j

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:47

Joel jij oordeelt nu terwijl je er niks van weet, wat je respectvol noemt. En waarom zou er geroddeld worden? Er gaan namelijk mensen van beide 'partijen' uit de ruzie mee dus dan wordt roddelen erg lastig :=
maargoed eigen keuze, erg jammer dat we te horen krijgen dat je ons nu liever niet wilt zien om er iets anders voor in de plaats te doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:48

__Lauraa schreef:
Joel jij oordeelt nu terwijl je er niks van weet, wat je respectvol noemt. En waarom zou er geroddeld worden? Er gaan namelijk mensen van beide 'partijen' uit de ruzie mee dus dan wordt roddelen erg lastig :=
maargoed eigen keuze, erg jammer dat we te horen krijgen dat je ons nu liever niet wilt zien om er iets anders voor in de plaats te doen.

Jij kent mij nog niet <<)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 20:49

__Lauraa schreef:

Ja precies.

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:14

__Lauraa schreef:

Ik heb toch gezegd dat het mijn keuze is! Op zo'n manier heb ik er al helemaal geen zin in! :( En wat maakt het jullie uit wat ik doe! Misschien heb ik er wel een hele goede rede voor, die jullie niet weten!

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:15

Laat mij gewoon! Mijn keuze en ik heb een goede rede, maar die weten jullie niet!

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:16

MarlindeRooz schreef:
Jij weet gewoon niet wat er gebeurd is en je vermoed dingen maar misschien is het allemaal weer opgelost weet jij veel?! het gaat allemaal via whatsapp.

zeg dan gewoon, sorry mensen leuk zeg die meeting maar ik ga liever naar die instructiedag.
wat ik snap, want daar leer je vet veel :j

Dat heb ik toch ook gezegd? Maar toen kreeg ik weer een heel gezeur over me heen!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 21:17

LoveMickey schreef:
__Lauraa schreef:

Ik heb toch gezegd dat het mijn keuze is! Op zo'n manier heb ik er al helemaal geen zin in! :( En wat maakt het jullie uit wat ik doe! Misschien heb ik er wel een hele goede rede voor, die jullie niet weten!

Je zegt dat je niet komt omdat er nog ruzie is en omdat je naar dat kamp wil. Beeetje apart als je dan een andere reden hebt. Naja, zelf weten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:17

Dus, het heeft een andere reden?
zeg dat dan meteen :\
nu denken we dat jij niet wil komen omdat je liever ergens anders heen wil en ons niet wil zien.

mocht je die reden toch kwijt willen > pb??

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:18

KirstenVosje schreef:
LoveMickey schreef:

Je zegt dat je niet komt omdat er nog ruzie is en omdat je naar dat kamp wil. Beeetje apart als je dan een andere reden hebt. Naja, zelf weten.

Ik heb een andere rede ja! Maar dat moest ik van die persoon geheim houden, oké! Bemoei je er niet mee. Ik heb mijn keuze gemaakt en die verandert echt niet! Zeker niet op zo'n manier

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:20

Joel ik je krijgt geen gezeik over je heen. Is er iets aan de hand ofzo? Je reageert vet aangebrand! We bedoelen het goed, want hieruit blijkt dis dat we je dr graag bij hebben. Maar je hoeft ons geen schuldgevoel aan te praten dat er nog ruzie is en dat je daarom niet komt want er is geen ruzie meer namelijk. Dus die reden is niet geldig. En NOGMAAL eigen keuze

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:21

welke persoon? :=
huh nu snap ik het niet meer _O-
heeft het te maken met iemand uit ons topic?