Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LoveMickey schreef:__Lauraa schreef:Maar Joel even voor mijn beeld, want ik snap t niet zo goed. Waarom vind je het niet leuk als we met zn vijfen zijn?
Ik vind het wel leuk, maar minder leuk! Dan ga ik liever naar de instructieweek
KirstenVosje schreef:LoveMickey schreef:
Ik vind het wel leuk, maar minder leuk! Dan ga ik liever naar de instructieweek
Jammer dat je de instructie week leuker vindt dan ons weer te zien. Maargoed, zelf weten.
__Lauraa schreef:Joel jij oordeelt nu terwijl je er niks van weet, wat je respectvol noemt. En waarom zou er geroddeld worden? Er gaan namelijk mensen van beide 'partijen' uit de ruzie mee dus dan wordt roddelen erg lastig
maargoed eigen keuze, erg jammer dat we te horen krijgen dat je ons nu liever niet wilt zien om er iets anders voor in de plaats te doen.
__Lauraa schreef:Joel jij oordeelt nu terwijl je er niks van weet, wat je respectvol noemt. En waarom zou er geroddeld worden? Er gaan namelijk mensen van beide 'partijen' uit de ruzie mee dus dan wordt roddelen erg lastig
maargoed eigen keuze, erg jammer dat we te horen krijgen dat je ons nu liever niet wilt zien om er iets anders voor in de plaats te doen.
MarlindeRooz schreef:Jij weet gewoon niet wat er gebeurd is en je vermoed dingen maar misschien is het allemaal weer opgelost weet jij veel?! het gaat allemaal via whatsapp.
zeg dan gewoon, sorry mensen leuk zeg die meeting maar ik ga liever naar die instructiedag.
wat ik snap, want daar leer je vet veel
LoveMickey schreef:__Lauraa schreef:Joel jij oordeelt nu terwijl je er niks van weet, wat je respectvol noemt. En waarom zou er geroddeld worden? Er gaan namelijk mensen van beide 'partijen' uit de ruzie mee dus dan wordt roddelen erg lastig
Ik heb toch gezegd dat het mijn keuze is! Op zo'n manier heb ik er al helemaal geen zin in!En wat maakt het jullie uit wat ik doe! Misschien heb ik er wel een hele goede rede voor, die jullie niet weten!
KirstenVosje schreef:LoveMickey schreef:
Ik heb toch gezegd dat het mijn keuze is! Op zo'n manier heb ik er al helemaal geen zin in!En wat maakt het jullie uit wat ik doe! Misschien heb ik er wel een hele goede rede voor, die jullie niet weten!
Je zegt dat je niet komt omdat er nog ruzie is en omdat je naar dat kamp wil. Beeetje apart als je dan een andere reden hebt. Naja, zelf weten.