Killyenn schreef:Een kitlens is niet echt geschikt voor paardenfotografie, maar ik heb nog wel een noodlens liggen die ik mee kan nemenWel een oudje, maar hij maakt in principe prima foto's.
wat noem jij een noodlens?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuSem schreef:Killyenn schreef:Een kitlens is niet echt geschikt voor paardenfotografie, maar ik heb nog wel een noodlens liggen die ik mee kan nemenWel een oudje, maar hij maakt in principe prima foto's.
wat noem jij een noodlens?
Muurp schreef:
Killyenn schreef:Het probleem is dat je met deze lens dus helemaal niet kan zoomen. Omdat dieren nogal veel bewegen zul je dus zelf ook heel veel moeten bewegen om de compositie te krijgen die je wil
Anoli schreef:Muurp schreef:
Je zegt dat hij voornamelijk voor portret wordt gebruikt.
Maar hier op de foto staat natuur. Dat kan dus ook goed met die lens?
Ik twijfel zelf over de lens die jij hier noemt, maar ik wil hem voornamelijk voor bloemen, en dieren (hoofdfoto's) gaan gebruiken...
De 1 zegt doen en de ander zegt juist niet doen...
Mayling27 schreef:Even een andere vraag? Is het ver lopen om foto's te maken, of tussendoor?
Ik verwacht namelijk dat het niet overal vlak ondergrond is, en ik heb vrij snel last van me onderkant van me voeten als ik te lang sta of teveel op "niet gehard ondergrond" moet lopen (ooit met een training me pezen kapot gelopen), maar dan trek ik namelijk me renschoenen aan. Deze zijn een stuk steviger en hebben een betere "voetbed" voor me voeten... Maar ze staan niet erg charmant, vandaar dat ik ze niet zo snel aan zou trekken![]()
![]()
En is er hoog gras? Verstandig om een lange broek aan te doen (ivm muggen en teken etc) of valt het allemaal wel mee daar?
Killyenn schreef:We hebben een zwarte (Fries) en een lichte palomino?En natuurlijk een haf, een bruine pony in 't roze en een halve voskeurige tinker die niet op een tinker lijkt