Ik vind Photofiltre echt wel een fijn programma om te werken, alleen jammer dat je niet met laagjes kan werken en met de horizon recht trekken..
Gimp is behoorlijk ingewikkeld ja.
Jitske
Geplaatst: 07-05-12 16:49
Tussendoor nog even de mod uithangen
Uit de Boktregels: Eén van de punten waar we strenger in zijn dan de Nederlandse wet, is dat we niet toestaan dat er op Bokt gesproken wordt over het ‘illegaal’ downloaden van muziek en films. Deze regel is ingesteld omdat het op dit moment zeer onduidelijk is wat wél en wat níet is toegestaan in Nederland en wij niet het risico willen lopen op claims en rechtszaken.
Via pb mag off course wel, maar even opletten wat we open en bloot in het topic zetten
Nou mensen maak mij is gelukkig met een paar mooie platen. Ik heb zoals elke dag weer is een grote vertraging en zit dus voorlopig weer is vast in de trein.
Ik ben bezig met het sorteren van alvast een kaartje, mapjes en alles zijn al aangemaakt dus stop zo het andere kaartje er in .
NESCAFE
Geplaatst: 07-05-12 17:49
x_Lys schreef:
Nou mensen maak mij is gelukkig met een paar mooie platen. Ik heb zoals elke dag weer is een grote vertraging en zit dus voorlopig weer is vast in de trein.
Ik was aan het paadje aan de overkant aan het fotograferen en heb jullie (de laatste twee ) helaas gemist. Ik kan je dus ook niet helpen
hamsterfan
Geplaatst: 07-05-12 17:49
Ik weet niet waar de computer nu mee bezig is.. pff..
Zo ander kaartje erop Dan overzetten op harde schijf en dan vertrek ik. Ga ik thuis nog even aan de slag, maar ik denk dat het overzetten op de schijf ook wel even duurt dus dan bewerk ik alvast wat. Dat span is ook superleuk!
DesireeK
Geplaatst: 07-05-12 17:58
x_Lys schreef:
Leuk die van het span zeg!
Die kwamen toevallig langs hahaha.. een heel stel met shetten voor sulky's.. heel leuk gezicht trouwens..
DesireeK
Geplaatst: 07-05-12 17:59
ShadowFax
Geplaatst: 07-05-12 18:07
MOOOI!!
Misschien moet ik nog even zeggen dat hét telgang moment wat je op de foto wil zien, is dat als het ene benenpaar naar voren gaat en het andere naar achter. En dan het liefst gestrekte benen ben een foto aan het zoeken maar kan niet echt wat vinden en ik voel me al zo' zeur en het kan heel goed dat wij dat moment niet hebben, want zo goed zijn we niet