haha nou gelukkig ben ik gewend aan nachtdiensten en kan ik dus wel goed de dag doorkomen met wat minder slaap, alleen jammer dat ik dan wallen heb. (ik ben nu bv nog helemaal niet moe! daar baal ik wel van). Maar aan de andere kant, ik ben echt geen ochtendmens, dus als onze shoot is afgelopen morgen om 2 uur, dan begint mijn dag meestal net .
Mijn wekker gaat om 7 uur. Denk dat de concealer morgen mijn beste vriendin is
Bij ons gaat de wekker ook om 7 uur. 8.15 rijden we weg Ik weet zeker dat ik morgen ga stressen, ik weet nog niet wat ik aan wil, of ik verschillende setjes wil, of ik (touw)halster of hoofdstel om zou doen etc etc. nou, ik stop de hele auto wel vol xd Ons herken je aan het zilveren toyota hiace busje incl deuk en grijze trailer pony is nog redelijk donker en ik heb bruin lang haar. Dus.. xd Mn moeder gaat morgen misschien ook nog op de foto, want zij rijdt Obbe nu. Tot morgen!
jameyskatje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-12 00:05
Leuk jitske! gewoon lekker de auto volgooien inderdaad! beter mee verlegen dan onverlegen
Ik zit op mn mobiel dus het is een beetje lastig terugzoeken, maar wat moest je ook alweer in je navigator intypen om op de goede parkeerplaats te komen?
xJitske
Geplaatst: 27-05-12 00:14
Zo! Dat ziet er niet lekker uit, die laatste foto daarintegen
Edit: ik zag in je profiel dat je niet weet wat haar ras is, maar ik zou meteen zeggen; daar zit een connemara in! Herken dr meteen in de pony van Renske en ook een beetje in Obbe (connemaraxarabier)
Oh snel alles even bijgelezen! Batterij ligt aan de oplader, al mijn kaartjes alvast ingepakt en de rest doe ik morgen Kom net terug van de ijssel, we gingen daar bbq'en dus ik ben nu wel een beetje erg moe
Snne_
Geplaatst: 27-05-12 06:15
Goede morgen allemaal! Ga zo nog ff 2x het schema uitprinten. Wij vertrekken over een klein uurtje naar stal en daarna halen we esmee op. Heb er echt zin in!
jameyskatje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-12 06:16
Goeiemorgen!!
Hebben we er allemaal zin in!?
voor de navigatie kan je invoeren: Wijde Veldweg (zonder huisnummer) in Ede.
Connemara herken ik er zelf ook in. Maar ook new forest trekjes. Ik denk zelf dat het gewoon een kruising is. Qua temperament is ze ook onvermoeibaar, maar wel ontzettend loyaal.
Ik heb er ook zin in! Heb alleen nog geen contact met vealosz over dat ik toch niet met haar mee rijd, maar gelukkig heb ik haar 06 dus ik sms zo nog wel even
Goedemorgen! Heb dr zin in! Laurahh, ik had speciaal voor jou me wekker zo vroeg gezet putverdeurie!
Vealosz
Geplaatst: 27-05-12 07:17
EquiPhoto schreef:
Goedemorgen! Heb dr zin in! Laurahh, ik had speciaal voor jou me wekker zo vroeg gezet putverdeurie!
Haha inderdaad. Maar ach. Net snel Romy gesmst, en me vriendin gaat toch mee als fotograaf. Heb der net even vlug wakker gebeld, en ze vond het heel leuk dat ze toch mee kon.
friesiszwart
Nu snel tas inpakken, flesjes water uit de vriezer vissen, schema's uitprinten en dan gaan Tot straks
EquiPhoto
Geplaatst: 27-05-12 07:26
Tot straks!
xJitske
Geplaatst: 27-05-12 07:29
Goedemorgen! Onze accu was leeg dus er moest even een andere worden gehaald. We hebben dus een beetje vertraging, maar ik zit in de tweede ronde dus ik hoop dat het niet een te groot probleem is
Vealosz
Geplaatst: 27-05-12 07:32
Doe je daar zo lang over? Zit nog in me ondergoed en tshirtje te niksen lol.