Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Ik weet nog niet of ik mijn scherm meeneem. Ik heb namelijk ook mijn weekendtas die mee moet en dat is eigenlijk al meer dan genoeg volgens mij
. Ik ga namelijk vanaf Uden lopend naar de bushalte, dan naar Nijmegen met het openbaar vervoer. Vanaf daar naar Ede toe en dan na de shoot met openbaar vervoer naar Wageningen. En die hele reis mag ik ook weer terug met al mijn spullen sjouwen (dus naast camera ook kleren, schoolboeken etc.).

Is er mss nog plekje voor een fotograaf?
Als de meeting zaterdag niet doorgaat zou ik zondag graag mee willen.
Ik kan zondag ook niet meer want ik moet jureren om 15.40. En ik ga zaterdag al naar de Soesteduinen meeting. Wat dat betreft is het wel fijn dat Richard mee gaat nu ik afval...
Ik heb evt nog wel voor mensen die het leuk vinden een leren strass halster te leen (is een grote cob kleine full) Bellatrix schreef:Ik had dit topic helemaal niet meer bij mijn eigen berichten staan!Ik kan zondag ook niet meer want ik moet jureren om 15.40. En ik ga zaterdag al naar de Soesteduinen meeting. Wat dat betreft is het wel fijn dat Richard mee gaat nu ik afval...
Kaaaren schreef:Niet zo kort door de bocht SSdesign, Alles is geregeld hoor en ik organiseer het niet alleen:D
ik ben nog steeds beschikbaar voor backoffice![]()
telefoonnummers stuur ik door aan de mede organisator.
Leuk dat jij je ook aanmeld Bagheera_206!
?