roosjes lijken wel chique!! Ik vind invlechten dus wel leuk
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-12 23:56
Nee champie met wilde losse manen ik denk dat het hem met portret wel heel goed staat maar met los fotos vind ik ingevlochten dan altijd weer zo gemaakt staan, maar dat is ook smaakgebonden denk ik
Movement
Geplaatst: 26-02-12 00:10
We kunnen bijna een poll beginnen Denk dat je dat het beste zelf kan bekijken wat jou het mooiste lijkt. Je kent champie natuurlijk het beste!
Bij deze helaas de melding dat we 2 afmeldingen hebben gehad van modellen, Nestor de NRPS ruin en Blueboy de Quarter hengst (a.k.a verrassing) kunnen helaas toch niet komen op de HPE van 4 maart 2012.
Wij hebben als organisatie besloten om geen vervanging te regelen voor deze modellen maar om de eerste twee fotografen van de reservelijst mee te nemen en in vier groepen van drie fotografen te gaan fotograferen. Omdat we nu een uur aan planning over hebben, hebben we besloten om HPE niet om 10:30 (aanvang) te laten beginnen maar om 11:00 (aanvang) en daardoor is het ook een half uurtje eerder afgelopen dus niet om 16:30 maar om 16:00.
De Informatie mail heeft vanwege deze wijzigingen wat vertraging opgelopen maar deze ontvangen jullie z.s.m.
Mochten er nog vragen zijn, kunnen jullie altijd pben, op het forum terecht of een mailtje sturen.
Bagheera_206
Geplaatst: 26-02-12 19:14
Oh, wat jammer zeg!
marjan1986
Geplaatst: 26-02-12 19:32
Als iemand nog wat leuks heeft wat bij archy past dan hoor ik het graag, want ik heb bijna niks.... Ik heb mijn paarden gister met redelijke spoed verhuist, maar helaas kon ik mijn zadelkast, waar al mijn leuke spul kwa dekjes enzo in ligt niet mee krijgen, omdat de code van de zadelkamer verandert is! Weet ook niet of ik dit deze week terug heb! Heb dus kwa dekjes niet zo veel liggen, Enigste complete wat ik zowieso heb, is wedstrijd costuum en wit dekje, voor de rest heb ik alleen mijn cyan dekje van hv polo en een licht roze dekje. En wat jammer dat die twee niet meer meegaan!!!!!
Denk dat een mooie havanna bruin tuig hoofdstel hem heel goed staat Marjan, wat balen dat je je leuke spullen niet mee kon krijgen. Hopelijk komt de rust weer snel terug en zijn jullie snel gewend.
marjan1986
Geplaatst: 26-02-12 19:36
Heb mijn zwarte zadel en al mijn hoofdstellen trouwens gelukkig wel!!!! haha. Bruin heb ik helaas niks van. dat staat hem indd mooi!
Ik wil best mijn bruine hoofdstel meenemen, is wel een Full. Staat in het eerste topic in mijn onderschrift foto's van. Kijk maar wat je wilt
Movement
Geplaatst: 26-02-12 20:59
Jammer zeg dat die 2 niet mee gaan.
Ik heb nog wel wat dekjes. Heb een bruin anky dekje Eskadron bicolor royal/white Eskadron paars Eskadron blauw met bruine rand (dun dekje) Eurostar Cross Red/white/blue
Ik heb ook nog wel 3 eskadron halsters maar dat zijn meer stalhalsters. Royal/blue/white (past bij bicolor) Eskadron paars (past bij eskadron paarse dekje) en Eskadron blue/white/red (past bij dekje hierboven)
@Annefloor: Hoezo dat? Wat voor camera heb je en wat is er mis mee?
Movement
Geplaatst: 26-02-12 23:24
Ik heb de Nikon D60 Heb hem ook al bijna 3 jaar en hij is gewoon aan het roesten xD Wil zo graag iets nieuws dat ik deze gewoon helemaal aan het afkeuren ben. Moet bijna met alle foto's wel extra verscherpen met photoshop, word ik ook moe van.
Hopelijk doet mijn lens het zondag ook goed want bij de M stand hoef ik maar klein beetje te bewegen en de foto is al bewogen.