en zo liggen we er allemaal bij (ja sorry hoor de telefoon van me vriend maakt helaas geen mooie foto's) maar goed dit is de sfeer impressie bij ons thuis
Richard je foto's zien er inderdaad echt een stuk beter uit van kleur zeg! Gave foto's Wallie wat lief ik ga zo hondjes uitlaten en daarna met een glas drinken een avondje foto's uitzoeken xD.
Bagheera_206
Geplaatst: 25-03-12 19:59
@Rianne: Dank je wel. Ben blij dat mijn kleuren nu iig beter kloppen dan voorheen. Dat krijg je met die goedkope schermen van de Aldi als je ze ongekalibreerd gebruikt.
borrie01
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-12 19:59
Dinky
Ivonka
Geplaatst: 25-03-12 19:59
borrie01 schreef:
richard je foto's zijn way better van kleur als voor je kalibratie
Viel me ook al op
Sorry, zit foto's te kijken Jullie hebben vast een super dag gehad!
borrie01
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-12 20:00
richard de eigenaar van dat hondje zit niet op bokt maar leuke foto's
AAHH wat een super mooie foto's komen er voorbij!!!! Borrie: hij is super mooi geworden! wat een plaatje is het zo zeg..!!! super gedaan hebben jullie het allemaal vandaag!!!
Bagheera_206
Geplaatst: 25-03-12 20:02
@Ivonka: Dan weet ik iig waar ik dat ding voor heb gekocht.
Ik vond het ook een hartstikke gezellige (en goed georganiseerde) meeting Het weer zat ons alles mee.
De groepsfoto's zien er toch leuk uit joh! Ik zou best met de kleuren willen klooien maar zit niet op mijn eigen scherm, niet gekalibreerd dus weinig zinnig
Zie al veel mooie foto's voorbij komen, wat leuk! Ben ook benieuwd naar mijn eigen foto's, maar daar moeten de modellen ook nog even op wachten, geheugenkaartjes waren van redder-in-nood Richard dus zijn ook weer daarmee terug gegaan, heb ze zelf ook nog niet gezien dus op de PC haha. (Nogmaals echt ontzettend bedankt voor het uitlenen van je camera, fijn dat ik zo toch nog kon deelnemen aan de meeting )