Delaja, hoe laat kan jij bij mij zijn? Ik moet op de heenweg mijn dekens nog even ophalen, dit is ook in Wateringen. Ik denk dat we in totaal een uurtje onderweg zijn vanaf mijn huis.
Invisible
Geplaatst: 19-06-12 12:38
Ik ga nu weer soep maken, alleen de vorige keer was hij een beeeeetje flauw
Judith als er op de verpakking staat, kan sporen van melk bevatten kon ik het wel gebruiken toch?
Ik kan op zn vroegst half 5 bij jou zijn als ik direct vanuit mn les door ga. Zullen we gewoon afspreken dat ik tussen half 5 en kwart voor 5 bij jou ben?
Ja, is goed. Ik zie je wel komen. Ik heb gezegt dat ik tussen 17.00u en 17.30u de dekens op zou komen halen, dit is ook in Wateringen. Dat moeten we dan wel redden. En vandaar is het niet zo ver naar invisible.
Ik heb het bak-orakel even geraadpleegd (aka mijn moeder) en we hebben een oplossing voor een koemelkvrije carrotcake dus je kan alles eten Judith Ik zal niet kunnen tippen aan Ninaka's bakkunsten maar ik kan er hopelijk wel een beetje in de buurt komen
Ik zie weer allemaal lekkere dingen langs komen!! Jimmie!!
Sunshine, jammer dat je er dit keer niet bij kan zijn!
Wij (Mar en ik) zullen trouwens wel wat later zijn. Mar is rond een uur of kwart voor zes in Hoogvliet en dan pik ik haar daar op. Dus ik denk dat we er dan, als het mee zit, rond kwart over zes ergens zullen zijn.
Magrathea
Geplaatst: 20-06-12 21:48
Ik ga ook eens opzoeken hoe laat ik welke bus moet hebben
Edit: ik zie dat het maar een halfuurtje reizen is vanaf station Delft Dus ik zal redelijk op tijd kunnen zijn, aangezien ik uiterlijk 16:15 vertrek van mijn tentamen. Jullie zien me wel verschijnen, anders hebben Suuzels en Judith mijn nummer.
Ninaka
Geplaatst: 21-06-12 11:26
Met hoeveel zijn we nou eigenlijk morgen?
Magrathea
Geplaatst: 21-06-12 11:30
Ninaka, Mar, Catmax, Suuszles, Invisible ( ), Judith, Delaja, moi Vergeet ik iemand?
Edit: knuffeldier en spekkie
BeeMed
Geplaatst: 21-06-12 11:36
Magrathea schreef:
Ninaka, Mar, Catmax, Suuszles, Invisible ( ), Judith, Delaja, moi Vergeet ik iemand?
Edit: knuffeldier en spekkie
ik zal je even mijn nummer pben zodat wij nog even contact kunnen hebben over waar en hoe laat ik je morgen op moet pikken
Vergeet de vegetariërs niet (Ik en Mar) Cake en koekjes zijn gereed, ze zijn lekker hopen dat ze dat morgen nog steeds zijn! Ik heb ze goed ingepakt oh en 100% koeivrij