Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NathalietjeB schreef:Dikke knotten? In de endurance worden er juist een aantal vlechten in de manen gemaakt.enorme dikke knotten
noviceh schreef:NathalietjeB schreef:Dikke knotten? In de endurance worden er juist een aantal vlechten in de manen gemaakt.enorme dikke knotten
Bagheera_206 schreef:Iedereen heeft eigen tarief. Afhankelijk van kwaliteit/ervaring/materiaal waar de fotograaf mee werkt. Ik zal sowieso een kleine selectie voor in mijn portfolio in maximaal 800px op mijn Picasa zetten met watermerk. Daar zijn jullie vrij in om te gebruiken. Ik zal net als vorige meeting mijn foto's op Oypo zetten. Een iets uitgebreidere selectie. Daar kun je gewoon tegen betaling foto's nabestellen. Als je digitale versies wilt moeten we dan even kijken hoe we dat handig kunnen doen...
Suelza schreef:Even een algemene vraag... zit er hier iemand in het topic die het leuk vind om 1x in de 2 weken bij mij op locatie een middagje te komen shooten?
Ik zou het erg leuk vinden als de vorderingen van mijn trainingspaarden wat meer met beeld worden gevolgd
pinkie87 schreef:jah dat begrijp ik maar jij vraag zelf best veel1 keer in de 2 weken een middag
![]()
vraag er ook geen godsvermogen voor, maar wel een vergoeding dat ik bijv. bij jou een middag sta en daarna ook nog tijd in besteed om de foto`s te bewerken en dat jij ze weer krijgt
fotografie is namelijk niet een goedkope hobby. en doe het met plezier. maar jah kost ook gewoon tijd die ik er graag voor vrij maak
ow en zal het iemand anders zijn geweest die kwam ook uit de omgeving:D