Ik vind het wel lastig om te bepalen of het genoeg, teveel of te weinig is... Ik heb van Sim een recept gehad voor de komkommersalade. Dat is met 4 of 5 komkommers. Als ik dat nu verdubbel komen we toch al een heeeeeel eind??En cola en sinas net zo, als er veel mensen fris drinken heb je ik denk wel 8 flessen sinas en 8 cola nodig. Drinken het er niet zo veel heb ik veel te veel.
Denk als je het met 6/7 komkommers maakt, je echt al een hele berg hebt. Aangezien iedereen een hoop eten meeneemt, hebben we vast genoeg! Ik drink iig geen sinas en cola, voor die berekening
Denk dat een paard de hik krijgt met het zien van al het eten!!
Ik heb hamburgers.. ahaha
MargreetW
Geplaatst: 09-07-11 11:26
Ik wilde even zeggen dat het hier in huis heel erg lekker stinkt. Jullie mogen maandag wel uit de buurt blijven van andere mensen...... Noor gaat vanmiddag aan de slag, zegt ze
Lekker Margreet, kruidenboter is mmmmm. Denk alleen wel dat Geert geen kusje meer wil als ik allerlei stinkerieje op heb
Ik ben al terug, ben goed geslaagd. Heb lekkere sausjes meegenomen. En heeeel veel satesaus (3.2L) oh ja en stokbrood heb ik ook meegenomen. (4) Dus weet niet of dat helemaal genoeg is. Heb 8 sinas en 8 cola gedaan. Liever te veel dan te weinig. Heb er helemaal zin in!!!
Evony: geeft niet hoor! Als ik maar weet wat ik wel en niet mag hebben. Ik ben eraan gewend dat ik veel niet mag. Marijke: vorige keer hebben wij de komkommersalade gemaakt en wij hadden 3 komkommers gebruikt en dat is mooi op gegaan. Margreet: zorgt ervoor dat wij geen last van muggen zullen hebben
En natuurlijk hebben wij er ook zin in!
Hier gaan we morgen pas beginnen met alles maken. Groente en vis is niet zo handig om dat al een dag van te voren te doen.
Ik neem mijn schoonzusje misschien ook nog mee als jullie dat goed vinden. Geef haar dan ook wel opdracht voor wat brood.
_lautje_
Geplaatst: 09-07-11 12:37
Ik heb net springwedstrijd afgebeld. MOest pas vanmiddag rijden, maar het is hier thuis nog zo´n chaos dat we nooit alles af krijgen
Heb gisteren nog de New-York cheesecake gemaakt en vanmorgen om 8uur stonden de ricotta-feta taatjes al in de oven. Nu nog een guacamole, panna-cotta en gorgonzola saus.
Gezellig Noor!!
muts_marijke
Geplaatst: 09-07-11 12:41
hahahaha Mendy, Geert vroeg of wij je adres al wel hadden... ik zei ja.. Waarop Geert zegt dat je maar aan de snelweg moet gaan staan liften Hij is nu al goed op weg. Zal morgen wat worden.
Evony
Geplaatst: 09-07-11 12:41
Lau jij bent er echt druk mee
muts_marijke
Geplaatst: 09-07-11 12:43
Jee Laura!! Lief, lekker leuk en gezellig geld voor jou als hard werken!!
Volgende keer ergens anders afspreken dan kun jij er ook nog een keer van genieten
komt goed marijke, ons huis is makkelijk te vinden. (ik denk dat jullie daarvoor maar 2 keer hoeven afslaan....) en geert zijn gedrag valt vast nog wel mee, morgen, als ik erbij ben, dan wordt het wel erger
krat bier staat koud, neem hem morgen mee in koelbox!!, grolsch uiteraard.....
Haha ik vind het vooral heeel erg leuk hoor. Dus wees maar niet bang. Het is gewoon niet handig om concours af te spreken en zeker als het concours dan van 2 tot 6 duurt.
Jeetje Lau, je bent er maar weer druk mee! Ik moet alleen nog ff melk halen, dan kan ik aan de slag met bakken. Al denk ik dat ik het toch nog maar even uitstel tot morgen, heb nu niet veel tijd meer voordat ik moet werken en is ie verser