Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskia23 schreef:Oh sorry dan voor mijn reactie .. moet weer even wat gas terugnemen![]()
Ik vind het ook heel jammer maar dat kalotewerk ......
Ik wil zeker een keer meeten hoor dus dat wordt gewoon een andere keer![]()
Irre schreef:Ik heb de reservering binnen en de aanbetaling van 375 voldaan. De rest moet voor eind augustus betaald zijn en heb ik reeds als opdracht in mijn internet bankieren staan. Wil een ieder aan mij 65 euro overmaken? Mijn bankgegevens zijn 155852884 tnv I. de Lezenne Coulander. Graag je boktnaam vermelden. Omdat ik straks midden in een verhuizing zit hou ik de administratie even gewoon in dit topic bij.
Irre schreef:Wie:
1 Guccio............Betaald
2 Plien ............Betaald
3 Suus.............Betaald
4 Garo
5 Sas ............ Betaald
6 Mo .............Betaald
7 BP ............... Betaald
8 Delias ..........Betaald
9 dien ..........Betaald
10 Carolina ..........Betaald
11 Vanessa ..........Betaald
12 Arieke
13 Rock........... Betaald
14 Sjimmy ipv sas
15 Irma---------betaald
Pauline schreef:Nou ja, sommigen komen vrijdag al, maar dat lukt even niet, vrees ik. Ik wist niet meer of ik dat al had gezegd.Dat was toch ook het originele plan?
Pauline schreef:|Zal het aan hem voorleggen. Case komt dan ook tijdens de reis even mee.Ideaal kunnen BP en ik meerijden
Pauline schreef:Wanneer jij hier heen kunt komen ( Schiedam, of naar stal) is het denk ik prima, maar even, ik heb het alleen voorgesteld en hij vond het het ip goed, dus... Kunnen we ook giga de benzinekosten delen.Even afwachten, zouden we Manuela op stal kunnen ophalen. Kunnen we Vykan nog even gedag zeggen.Haha is ook weer zo, dan rij ik wel zelf.