sMieke heb net jou topic bekeken.........geen woorden voor alleen maar

Prio's topic is..ff proberen link te plaatsen...http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=192&t=1353183
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Junia schreef:Zo Cindy je had het al verteld maar is toch erg heftig om te lezen allemaal. Ik ben echt blij voor jullie dat het weer helemaal goed is gekomen en dat je weer lekker met 'm uit rijden kunt!!!
En Maaike wat een schatje is dat veulen! Hij heeft echt geluk gehad dat hij bij jou terecht is gekomen, lang niet iedereen zou er zoveel moeite voor willen doen.
goldy007 schreef:Junia schreef:Zo Cindy je had het al verteld maar is toch erg heftig om te lezen allemaal. Ik ben echt blij voor jullie dat het weer helemaal goed is gekomen en dat je weer lekker met 'm uit rijden kunt!!!
En Maaike wat een schatje is dat veulen! Hij heeft echt geluk gehad dat hij bij jou terecht is gekomen, lang niet iedereen zou er zoveel moeite voor willen doen.
Hey Christine, ja het is een heftige tijd geweest maar het is het allemaal dubbel en dwars waard geweest. Heb je de foto's ook bekeken?
Dan ziet er het nu mooi uit he!!! En als je hem nu ziet lopenben ik heeeeeeeel blij!
xxMaxx schreef:Ik zie, een topic voor bredase bokkers!!!!!
Ik ben op zoek naar weidegang met eventueel schuilstal voor shetlander..
Iemaaanddd????? Ik woon in heusdenhout, aan heerbaan. Iemand die hier in de buuurt staat of hier in de buurt stal weet? Pb me aauubb!!