Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horsieslii schreef:Ik heb er ook zin in
Wel zal ik er heel moe uit zien
Ik ga Grafito al knuffelen als hij nog in zijn stalletje staat
andamoon schreef:Blanket schreef:Ben inmiddels al meer dan 3 jaar geleden gestopt met paardrijden maar heb nog wel een western showhoofdstel, weliswaar zonder bit en teugels.
Jammer anders had je dat wel mee kunnen nemen, maar zonder bit rijd dat een beetje moeilijk of iemand moet een bit hebben met teugels wat erbij past..... (heb je een fotootje ?) Ikzelf heb wel een westernzadel wat we eventueel ook wel mee kunnen nemen, kan mijn man ook als stoere cowboy op Grafito rijden.......![]()
andamoon schreef:Mooi hoofdstel, nu het bit nog...... Misschien heb ik zelf wel iets liggen ik zal eens kijken of misschien heeft iemand wel een westernstang liggen ?
Zou je het toch mee willen nemen ? Mogelijk kan ik dan een keer wisselen en kan ik het westernzadel met dit hoofdstel bij Grafito op doen !
Blanket schreef:andamoon schreef:Mooi hoofdstel, nu het bit nog...... Misschien heb ik zelf wel iets liggen ik zal eens kijken of misschien heeft iemand wel een westernstang liggen ?
Zou je het toch mee willen nemen ? Mogelijk kan ik dan een keer wisselen en kan ik het westernzadel met dit hoofdstel bij Grafito op doen !
Laat anders zaterdagavond even weten of je iemand hebt gevonden die een shank en teugels heeft, zoja, dan neem ik hem mee!
monique1983 schreef:wie weet moniquezie ik jullie wel ben met nog minimaal 3 andere ook vandaar
![]()
hebben 3 hafjes in de duinen maar wij beginnen en uur eerder dan jullie albewust omdat ik later zag dat jullie toch in de ochtend al gingen inplaats vanaf 2 uur
Niniee schreef:Ik ben ook wel benieuwd, kan niet anders dan dat ie er gaaf uitziet.
Heb er zin in!