Oh my Steph volgens mij mag je met deze lijst wel een week gaan hi- theaen. Wat een eten haha. Netje zit in de trein en ik ga zo mijn croissantjes maken. De muffins heb ik gister maar even laten maken door die aardige supermarktmanager van de Albert Heijn
Ik heb er ook super veel zin in. Zo nog even stofzuiger, douchen, tas inpakken, camera pakken en nog kleine boodschap doen. Dan naar Emmen schoenen halen en dan nog kwartiertje rijden naar Steph.
heej ik heb mijn trainingsbroek aan en die hou ik lekker aan, toch boutweer.
Malima
Geplaatst: 23-07-11 10:02
hier zelf gedoucht, max in de kleren voor de tv, vlaai opgehaald en nu even rusten. straks lisa nog even in bad, die de fles en rond 12 uur richting Steph.
Dierentuin wordt hem niet ivm het weer
Chubby
Geplaatst: 23-07-11 10:03
Ik zie nu even hoe ver het rijden is. Heen en terug vanaf mij 450 km! Oh meiden, en dat om ff te high tea-en Zo ff overleggen met Nathazzz of we niet beter onze auto meepakken, die rijdt gratis!
Zo ik zit weer in de trein richting het zuiden, nog 2,5 uur....
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-11 20:12
Netj,nog een lange rit te gaan dus!
@all,
Meiden ik heb het erg gezellig gehad met jullie! Iedereen bedankt voor de gezelligheid! De cadeau's en kleding! En het lekkere eten!
Laatst bijgewerkt door Steph86 op 23-07-11 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Malima
Geplaatst: 23-07-11 20:12
hier weer thuis. gelijk max op bed gedaan, lisa de fles gegeven en nu lekker op de bank hangen. Op het laatst ging ik door mijn rug bij steph, tilde max verkeerd op, heb nu giga last
vond het trouwens erg leuk dat er zoveel mensen waren die zo ver moesten rijden. Vaak zijn wij uit het noorden diegene die het verst moesten rijden, maar leuk dat jullie ook hierheen kwamen
Was erg gezellig, merk alleen aan mezelf dat ik niet zo'n prater ben in groepen, haha. maar was wel gezellig hoor meiden
Max was bekaf en sliep gelijk. Zo apart om kinderen samen te zien spelen, alleen Max niet. Hij riep de hele tijd in de auto: kijk eens! en dan ergens naar wijzen. Zal hij wel over hebben genomen van iemand, haha, deed ie anders nooit