@ Venthe: Succes!!!
@ Iloonie: Was eigenlijk beetje de samenloop van omstandigheden en speelden een aantal dingen een rol. Ik ga eigenlijk al nooit bij 10 wp over, wil de nieuwe oefeningen wel redelijk bevestigd hebben. Maar ik wilde nu eigenlijk de selecties nog meerijden, maar die zijn dus het weekend voor en na de instructieweek en dat vind ik teveel voor mn paard. Maar dit concour was nu dus al dichtbij en ik dacht ja om nu de eerste keer Z te starten op de eerste buitenwedstrijd vond ik voor mezelf gewoon beetje teveel. Plus dat hij de laatste 2 wedstrijden erg gespookt had. Had wel mn punten, maar vraag niet hoe.
En daarbij had ik nog dat als mn paard heet werd in de proef dat ik dan de verzameling in galop niet altijd goed voor elkaar kreeg. Daar heb ik veel op geoefend en dat lijkt nu beter te gaan.
Maar denk dat je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Ik ben altijd wel een muts met overstappen hoor.
Dan vind ik het wel echt weer spannend enzo. Daarom wil ik weten dat hij alle onderdelen kan, dat het niet lukt dat kan altijd. Maar als ik van tevoren weet dat hij oefeningen al niet gaat trekken dan train ik liever nog even door.
Hoe loopt die van jou op Stang & Trens?