Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 18:38

gewoon hier blijven mee kletsen ook :+

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 18:45

lovebelly schreef:
Als dat zo is ga ik even overleggen met my parents en dan ga ik mee naar week 6!
Good idea?

Jaaa!! Dan ben ik niet alleen :D
Ik heb een mail terug gestuurd of ik dan bij week 6 onderaan kom (wat eigenlijk wel logisch is xD) maar dat betekend dus ook hoe lang de wachtlijst bij week 7A wel niet is .. :+

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 18:46

Evony schreef:
gewoon hier blijven mee kletsen ook :+

hahaha dat doe ik zeker, jullie zijn nog niet van me af is veel te gezellig hier! :Y)

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 18:57

Haha inderdaad.
Van die woorden krijg je spijt. :)

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 19:09

lovebelly schreef:
Haha inderdaad.
Van die woorden krijg je spijt. :)

hahaha heeeel veel spijt }>

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 19:58

MWHAHAHAHA. xd
sorryy. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 10:53

Hello! :wave:

Phoe, was vannacht half 3 thuis! Gisteren is de osteopaat geweest, en [paard] zit dus echt super vast en heeft super veel pijn. Werd echt een draakje met behandelen op sommige plaatsen. Slaan en bijten! Arm paard. Ik was er al bang voor, daarom reed ik haar ook niet. Nu 2 weken rust (wel los), en dan 2 keer de sportmasseur waarmee de osteopaat samen werkt. En daarna in maart weer de osteopaat. En dan moeten we al een heel eind zijn zegt ze. Ik hoop het. Alles voor mijn lieve paardje! <3 Even afwachten of ze voor kam wel helemaal uitbehandeld is en ook weer op niveau... Agja, paard gaat voor alles! Anders neem ik een ander mee, maar liever niet natuurlijk. [paard] is ook nog steeds kreupel =( Maarja, die is niet van mezelf, dus niet mijn beslissingen.

Gister na de behandeling eerst even naar huis, en toen naar de andere kant van het land gecrosst. Daar bij opa en oma gegeten, die hadden zich echt uitgesloofd, super lief! Zelf pudding gemaakt enzo! En toen naar het theater! =) Oma was helemaal zenuwachtig, zo schattig! (Oja, had ik niet verteld, maar een vriend van mij speelt erin. En ik had de show hier ook gezien, en dacht, dat is echt iets voor oma! Dus kaartjes gekocht en opa en oma meegenomen naar Gouda =) Beleven ze ook nog eens wat) Maar oma dus ook zenuwachtig omdat ik wis dat Robbert achteraf nog wel wat bij ons zou komen drinken, en dat ze dan nog wel mensen zou kunnen ontmoeten van de cast. Nou, dat is voor oma natuurlijk prachtig! We waren trouwens naar "Omdat ik zoveel van je hou" (http://www.omdatikzoveelvanjehou.nl/) Echt zo leuk om de zien hoe al die ouderen aan het genieten zijn! Ik heb het leeftijdgemiddelde even flink omlaag gehaad! =P Categorie 65+ zeg maar..... Maar was erg leuk en gezellig! Daarna opa en oma naar huis gebracht, en toen wij nog naar huis. Half 3 thuis dus. en half 8 weer wakker, nu moe =P

Ik schok me trouwens kapot. We waren onderweg naar de schouwburg hoorde ik op file informatie dat er op de N18 tussen Varsseveld en Enschede in beide richtingen file was door een ongeluk bij [plaats]. Ik woon dus in [plaats] en de N18 is de weg die haast iedereen van stal moet oversteken. Was best wel heel eng! Weet nu nog niks trouwens. *Gaat meteen naar 112Achterhoek*

Phoe, lang verhaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 10:54

Evony schreef:
ik heb daar normaal geen tijd voor, maar nu ben ik 2 weken vrij dus vandaag ook weer lekker een uurtje :D
al ga ik dan wel als michelin mannetje verkleed :+

moet eerst de dierenarts bellen voor de hond :(

Ik ook niet, maar dan sta ik gewoon eerder op ofzo. De honden, maar ook ik hebben het echt nodig. Even m'n kop leegmaken enzo =)

Wat is er met je hond?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:18

Iris; aah wat leuk dat je dat gedaan hebt voor je oma ^^ Fijn dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad!
En kan me voorstellen idd dat je dan zo schrikt!

Ik heb een reistijd van 1,5 uur naar school dus als ik eerder op wil staan wordt het 6 uur ofzo :+

Hond begint opeens in korte tijd wel erg veel ouderdomsverschijnselen te vertonen, echt opeens stokdoof en zo dus even na laten kijken of er verder niks is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:23

Haha, op schooldagen doe ik het vaak erna. Nu is het dan alleen wel donker, maarja. Maar ik heb dus vaak opdrachten enzo, dus dat gaan (meestal) wel goed ervoor =)
Op schooldagen zou ik dan idd 5 uur moeten opstaan ofzo =P

Ahh wat sneu! En, al uitslag?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:10

Nee moest nog een afspraak maken, we gaan er eind van de middag heen.

Ik hoop dat het mee valt!

Ik heb echt een oliebol rooster als het om school gaat, vet vaak tot half 7 college :(

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:22

:wave: Ik kom ook weer even binnenvallen. Ben nog steeds druk bezig met mn pww, die trouwens op alle punten mis gaat :(:)

Evony schreef:
nee gewoon subli basis en musli
je kan dat niet zelf pakken

je mag tot 8 in de stal maar dat weet ik niet meer zeker ;)

Krijgen ze daar standaard musli? :oo want dat mag die van mij absoluut niet meer hebben,
anders is hij dagenlang gewoon niet meer te rijden. :+ (en ja, helaas gebeurt dat zelfs
al wanneer hij 1 handje musli op heeft.. :') ) Ik weet niet waarom, volgens mij
heeft dat beest een kronkel in zn hoofd dat sterk reageerd op musli.
Maar zou beetje zonde zijn als ik black alleen nog maar rodeo kan rijden in die instructieweek..

Ik zag trouwens een erg gave cap voorbij komen zeg! Dat model is echt superchique!

Sarah, wat balen van je hond zeg. Hopelijk is het niks ernstigs! :(:)

Ik ben benieuwd wie er nou allemaal wel mee gaat. Ikdacht eerst dat een meisje van mn school
ook zou gaan, maar die zit nu toch in week 11 ipv 7.. en heel veel mensen vertrekken hier dus al naar een
andere week. Dan ben ik toch benieuwd hoeveel bokt-mensen er over blijven :oo

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 12:54

Je moet zelf opgeven op een kaartje dat voor de box komt te hangen wat je paard krijgt en hoeveel ;)
dus je schrijft bijvoorbeeld bij biks; 1,5 schep en bij musli: 0

Mooie cap hea :D ben er super blij mee! ik ga vandaag voor het eerst sinds 3 maanden weer op Beat, laat de cap nog even veilig in de doos je weet maar nooit ;) zou toch zonden zijn als hij meteen de bak van dichtbij mag bekijken :+

Ik hoop ook dat het niks ernstigs is met mijn hond, maar we merken het vanzelf, ze is zo lief <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 13:01

Ik hoop ook dat het meevalt met je hond! Onze oudste heeft ook last van ouderdomskwaaltjes. Vorige week naar de DA geweest, artrose. `Heeft ze nu wat tegen om pijn te stillen en gaat veel beter! =) Veel vrolijker weer!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 13:03

oo dat is beter idd!

Die van ons plast heel veel en drinkt ontzettend veel de laatste tijd, slaapt veel overdag (snurkt :+) en is opeens in korte tijd heel doof geworden.

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:19

Wat een gesprekken weer!

Hopen dat het meevalt Sarah! Ik kan over honden helaas niet meepraten, mijn vader heeft er niks mee er zal dan ook nooit eentje in het huis verschijnen ( en als dat gebeurd zal hij het huis niet heelhuids verlaten :+)

Ik ga even snel kijken of ik mail terug heb van de knhs! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:32

Altijd zo vervelend als je diertje ziek is =( Als ze nou eens konden praten...

Ik zou echt nooit meer zonder hond kunnen...!

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:44

Phoenix6 schreef:
Altijd zo vervelend als je diertje ziek is =( Als ze nou eens konden praten...

Ik zou echt nooit meer zonder hond kunnen...!

Inderdaad erg vervelend ook als ze niet luisteren zou het fijner zijn als ze gewoon konden praten! Ik wil al vanaf kleins af aan een hond, mijn vader heeft dat altijd stug geweigerd. Een konijn mocht ik wel, en die kreeg ik ook (op voorwaarde dat hij buiten blijft natuurlijk :Y) )
En natuurlijk mijn pony, maar die moet ook buiten blijven ! :+

Ik heb weer een mail terug gekregen van de KNHS ! :
Beste Lianne,

Je wordt niet onderaan de reservelijst geplaatst maar er wordt op datum en tijd ingedeeld. Als je je om laat zetten naar week 6, dan sta je daar veel gunstiger en is de kans groter op deelname. Wij mogen geen uitspraak doen om welke plaats je staat op de reservelijst omdat er nog vele wijzigingen zijn.

Als we je om moeten zetten naar de reservelijst van week 6 dan horen wij dat graag.

Wij hopen je hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Anne Bakker,
Afdeling Accommodaties

Dat betekend dus niet dat de wachtlijsten korter zijn dan bij week 7A Belinda! Ik vind het wel goed geregeld met dat op basis van datum en tijd van inschrijving! Anders moet je zelf even een mail sturen naar de knhs om te vragen in welke week je de gunstigste plek kan krijgen, belinda?
Ik heb me iniedergeval dus laten overzetten naar week 6, vind eht wel jammer dat ik dan straks niet met jullie mee kan maar wil zo graag mee! En als ze zegt "sta je daar veel gunstiger en is de kans groter" lijkt me toch dat dat al heel wat zegt? :o

Maar ik ga naar mijn paard! Ik kom vanavond wel weer even kijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:49

Dat is wel een goede manier van werken met inschrijven ja! Ik hoop voor je dat je dan toch nar week 6 kan!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 18:31

Bonjour, ben ik weer *\o/*

Met jess naar de da geweest, ontstoken oortjes vandaar dat ze zo stok doof was :+ en waarschijnlijk een blaasontsteking.
Valt me allemaal erg mee aangezien ze al een paar keer een tumor heeft gehad.

Net voor het eerst sinds 3,5 maand op beat gereden, was een kwestie van opstappen en wegrijden! echt zo braaf! Niet normaal hahah zeker niet voor een 4,5 jarige. Wat een toppertje is het ook <3

Oee wel fijn dat ze het echt op basis van tijd van inschrijven doen! Mocht mijn tentamenweek anders vallen ga ik me miss nog inschrijven voor week 4 dan voor M/Z dressuur paarden!

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 18:48

Phoenix6 schreef:
Dat is wel een goede manier van werken met inschrijven ja! Ik hoop voor je dat je dan toch nar week 6 kan!

Ik hoop het ook, als ik zo die foto's en verhalen hoor zou ik het liefst mijn spullen pakken en gelijk vertrekken! Ik hoop zo erg dat ik mee kan!

Fijn dat het meevalt met je hond Sarah! Nu hopen dat het snel overgaat en ze er niet teveel last van heeft :)
Dat is wel knap voor een 4,5 jarige! Is hij zo koel in het hoofd dan? Als ik dat met die van mij zou doen zou ik echt alle hoeken van de bak zien! (inclusief de grond :+)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 19:08

Hallo!
ik ben er ook weer eens :P

Ik heb dingen gelezen over staljongens..
nou daar heb ik dus nog een HEEEE Leuk verhaal over................................
vorig jaar, was het ontzettend gezellig met 1 van die jongens, en op donderdag avond was mijn kaartje verdwenen van me box, en de volgende dag hing hij er weer.. dus naja ik kwam vrijdag thuis. meteen op internet en hij had me toegevoegd op hyves, naja hele gesprekken :P had hij toegegeven dat hij me kaartje had gestolen om me op te zoeken op hyves.. naja op een gegeven moment werd ik wel een beetje verliefd, en hij ook. en toen ben ik met de hippiade naar hem toe geweest en naja dat was heel gezellig enzo :P en toen hebben we een best korte relatie gehad.. aangezien zijn ouders het er HELEMAAAAAAAAAAAAL niet mee eens waren dat hij met een ''ongelovig'' meisje ging uit ''amsterdam'' de hoerenstad! WTFFF xD dus naja het werd verboden door zijn ouders ( die waren echt streng gelovig..)
om hem te zien, dus naja toen is het vrij snel uit gegaan.. en daarna heb ik een ontzettende leuke jongen ontmoet in mijn klas. en daar ga ik nu al 5 maanden mee :)

Verder las ik wat over hoe lang je je pony al hebt.
nou ik heb mijn pony nu bijna 11 jaar :) en zij is 2 dagen jonger dan dat ik ben!

en verder over die camera, van nikon heb ik een nikkor 70-200 mm lens gezien op mediamarkt van volgens mij 283 ofzo dacht ik, ik kijk zo wel even voor je ;)

en verder heb ik vast nog wel meer gelezen!
en ik hoop echtvoor jullie dat jullie ook op kamp kunnen!

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 19:17

Iris, weet jij toevallig of een tamron, of een sigma ( heb er eentje gezien voor 199 70-200 mm en tamron 70-300mm) een goede kwaliteit is en op een nikon past ?

Melenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 19:50

Gelukkig valt het mee met je hond, Evony! :j Altijd fijn als ze ook weten wat het moet wezen. Ik heb trouwens mijn pony vanaf 1 juni vorig jaar, dus dat is eigelijk nog helemaal niet zo lang! En verder hebben wij een 2,5 jarige fjord en een 5 jarige shetlander waar mijn zus mee doet mennen. Zelf denk ik trouwens dat ik gewoon mijn eigen voer meeneem, maar voeren ze dat dan ook voor jou? (gewoon voor de stal neerzetten, zodat hun ze allemaal te gelijk voeren?) En weten jullie of er haver in het musli daar zit? Wij hebben trouwens thuis een Sony, maar weet niet welke haha! :')

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 19:59

als je het even duidelijk aangeeft op het kaartje voeren ze wel voor jou als het voor de stal staat ;)
van de haver weet ik niet!