Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovebelly schreef:Als dat zo is ga ik even overleggen met my parents en dan ga ik mee naar week 6!
Good idea?

Even afwachten of ze voor kam wel helemaal uitbehandeld is en ook weer op niveau... Agja, paard gaat voor alles! Anders neem ik een ander mee, maar liever niet natuurlijk. [paard] is ook nog steeds kreupel =( Maarja, die is niet van mezelf, dus niet mijn beslissingen.Evony schreef:ik heb daar normaal geen tijd voor, maar nu ben ik 2 weken vrij dus vandaag ook weer lekker een uurtje
al ga ik dan wel als michelin mannetje verkleed
moet eerst de dierenarts bellen voor de hond

Ik kom ook weer even binnenvallen. Ben nog steeds druk bezig met mn pww, die trouwens op alle punten mis gaat 
Evony schreef:nee gewoon subli basis en musli
je kan dat niet zelf pakken
je mag tot 8 in de stal maar dat weet ik niet meer zeker
want dat mag die van mij absoluut niet meer hebben,
(en ja, helaas gebeurt dat zelfs
) Ik weet niet waarom, volgens mij

ben er super blij mee! ik ga vandaag voor het eerst sinds 3 maanden weer op Beat, laat de cap nog even veilig in de doos je weet maar nooit
zou toch zonden zijn als hij meteen de bak van dichtbij mag bekijken
) en is opeens in korte tijd heel doof geworden.
)
Phoenix6 schreef:Altijd zo vervelend als je diertje ziek is =( Als ze nou eens konden praten...
Ik zou echt nooit meer zonder hond kunnen...!
)
en waarschijnlijk een blaasontsteking.
Phoenix6 schreef:Dat is wel een goede manier van werken met inschrijven ja! Ik hoop voor je dat je dan toch nar week 6 kan!

) 
had hij toegegeven dat hij me kaartje had gestolen om me op te zoeken op hyves.. naja op een gegeven moment werd ik wel een beetje verliefd, en hij ook. en toen ben ik met de hippiade naar hem toe geweest en naja dat was heel gezellig enzo
en toen hebben we een best korte relatie gehad.. aangezien zijn ouders het er HELEMAAAAAAAAAAAAL niet mee eens waren dat hij met een ''ongelovig'' meisje ging uit ''amsterdam'' de hoerenstad! WTFFF xD dus naja het werd verboden door zijn ouders ( die waren echt streng gelovig..)
en zij is 2 dagen jonger dan dat ik ben!
Altijd fijn als ze ook weten wat het moet wezen. Ik heb trouwens mijn pony vanaf 1 juni vorig jaar, dus dat is eigelijk nog helemaal niet zo lang! En verder hebben wij een 2,5 jarige fjord en een 5 jarige shetlander waar mijn zus mee doet mennen. Zelf denk ik trouwens dat ik gewoon mijn eigen voer meeneem, maar voeren ze dat dan ook voor jou? (gewoon voor de stal neerzetten, zodat hun ze allemaal te gelijk voeren?) En weten jullie of er haver in het musli daar zit? Wij hebben trouwens thuis een Sony, maar weet niet welke haha!