Phoenix6 schreef:Altijd zo vervelend als je diertje ziek is =( Als ze nou eens konden praten...
Ik zou echt nooit meer zonder hond kunnen...!
Inderdaad erg vervelend ook als ze niet luisteren zou het fijner zijn als ze gewoon konden praten! Ik wil al vanaf kleins af aan een hond, mijn vader heeft dat altijd stug geweigerd. Een konijn mocht ik wel, en die kreeg ik ook (op voorwaarde dat hij buiten blijft natuurlijk
)
En natuurlijk mijn pony, maar die moet ook buiten blijven ! 
Ik heb weer een mail terug gekregen van de KNHS ! :
Beste Lianne,
Je wordt niet onderaan de reservelijst geplaatst maar er wordt op datum en tijd ingedeeld. Als je je om laat zetten naar week 6, dan sta je daar veel gunstiger en is de kans groter op deelname. Wij mogen geen uitspraak doen om welke plaats je staat op de reservelijst omdat er nog vele wijzigingen zijn.
Als we je om moeten zetten naar de reservelijst van week 6 dan horen wij dat graag.
Wij hopen je hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Anne Bakker,
Afdeling Accommodaties
Dat betekend dus niet dat de wachtlijsten korter zijn dan bij week 7A Belinda! Ik vind het wel goed geregeld met dat op basis van datum en tijd van inschrijving! Anders moet je zelf even een mail sturen naar de knhs om te vragen in welke week je de gunstigste plek kan krijgen, belinda?
Ik heb me iniedergeval dus laten overzetten naar week 6, vind eht wel jammer dat ik dan straks niet met jullie mee kan maar wil zo graag mee! En als ze zegt "sta je daar veel gunstiger en is de kans groter" lijkt me toch dat dat al heel wat zegt?
Maar ik ga naar mijn paard! Ik kom vanavond wel weer even kijken