Daan vond blijkbaar van wel. Heb hem verder niet echt goed bestudeerd, terwijl wij die McFlurry's aan het bestellen waren probeerde hij te verstaan wat ik zei terwijl ie alleen maar naar Daniëlle aan het kijken was
Ik vond het echt schattig! Nu maar hopen dat ie echt door had over wie het ging. Maar waar ik nu wel benieuwd naar ben; hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
pressent
Geplaatst: 30-01-11 23:01
Tjaa wat zei ik ook al weer??
nouja ik pakte een pen en zei "hier heb je een pen, als jij een papiertje hebt mag je je nummer even opschrijven voor die vriendin daar" en toen wees ik naar Daan en nog even gezegt dat hij natuurlijk wel even zijn naam erbij moest zetten! Nog even lief bedankt en toen weer terug gelopen. Ja dat was het wel zo'n beetje geloof ik hihi
Weet iemand of Agnes (Kimble) al naar huis is? Ik krijg haar niet te pakken op haar tel!
pressent
Geplaatst: 30-01-11 23:07
haha ja moest eingelijk keihard lachen maar heb me ingehouden!
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 30-01-11 23:17
fjordje_ilva schreef:
Weet iemand of Agnes (Kimble) al naar huis is? Ik krijg haar niet te pakken op haar tel!
Die ging nog bowlen met een paar...geen idee...zal ik es smsen?
Kimble
Geplaatst: 31-01-11 00:01
Hey,
Was rond iets over half 11 thuis. Dat berichtje net was van m'n zusje. Ik heb altijd m'n telefoon bij me, ik ben altijd bereikbaar en juist vandaag is de batterij dood en gebeurd er iets. Degene waar wij de paarden rijden is weer opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft aan z'n hart en gisteravond is hij heel ziek geworden. Vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis. We weten nog niet veel, ze hadden vermoeden een virus. Hoop morgen meer te weten.
Maar goed, het was ontzettend gezellig!! Ik wil echt vaker lasergamen! Zo verslavend! Bowlen was ook erg leuk en gezellig. Had graag 2 uurtjes gedaan, maar dan was ik helemaal zo laat thuis geweest!