Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ilonatjuuh schreef:xlionyx schreef:Geen idee. Maarja het wordt iig Schoorl. Is voor mij en Janine ook beter bereikbaar. Aangezien dr zowat altijd file die kant op staat. En voor Amarens scheelt het ook weer wat. En voor Jacq en Hennie dan. Die betalen al 40 euro aan reiskosten zie je
Ik kom dan ook met de trein moet 55 euro aan reiskosten betalen enzo als er ergens een mogelijkheid is bij een stationmet de auto opgehaald te worden is er voor mij geen probleem.
Lees wel even terug kan me wel voor stellen dat jullie daar geen zin in hebben hoorBen er indd de laatste tijd niet vaak geweest.
En waarom zou ik niet mee mogen gaan ik was de laatste tijd indd wat minder actief maar daar zijn ok z'n redenen voor het liep ten eerste thuis niet goed en allemaal.
ilonatjuuh schreef:xlionyx schreef:Geen idee. Maarja het wordt iig Schoorl. Is voor mij en Janine ook beter bereikbaar. Aangezien dr zowat altijd file die kant op staat. En voor Amarens scheelt het ook weer wat. En voor Jacq en Hennie dan. Die betalen al 40 euro aan reiskosten zie je
Ik kom dan ook met de trein moet 55 euro aan reiskosten betalen enzo als er ergens een mogelijkheid is bij een stationmet de auto opgehaald te worden is er voor mij geen probleem.
Lees wel even terug kan me wel voor stellen dat jullie daar geen zin in hebben hoorBen er indd de laatste tijd niet vaak geweest.
En waarom zou ik niet mee mogen gaan ik was de laatste tijd indd wat minder actief maar daar zijn ok z'n redenen voor het liep ten eerste thuis niet goed en allemaal.
Nee is ook niet verkeerd bedoeld, maar ik persoonlijk al weet niet meer dan dat je ilona weet en in Groningen woont.
Eer we gaan meeten zijn we denk ik 3/4 maanden verder, in de tussentijd genoeg tijd je beter te leren kennen mits je actief bent.
Maar begrijp ook dat we niet om jou als enige uitzondering we een meeting ergens anders kunnen houden, Hennie enz. komen ook helemaal vanuit eindhoven en dat is volgens mij zelfs verder weg dan Groningen..
Niet verkeerd bedoeld, en qua vervoer moet je even kijken wat je onderling evt kan regelen..
ilonatjuuh schreef:owkee vraag haar wel als ze met de auto naar adam wordt gebracht als ik tot daar met haar kan mee rijden ofzo moet vast wel iets te regelen zijn..