[Besloten] Tinkerkletsweekendje van de Kontenkletsers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 17:10

+:)+

_MaYoOo_

Re: [Besloten] Tinkerkletsweekendje van de Kontenkletsers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 17:22

Hey dat lijkt me een goed idee!!! Ik heb er ook zin in!!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 18:27

Ooh, toto 8 uur zelfs, super :D

Ik heb ook mijn boodschappen gedaan en heb ook bestek gehaald!
We hebben dus bordjes, bekers en bestek.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 18:42

Goed bezig lois!
Dan schrap ik die weer van de lijst ;)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:24

Ik ga even roet in het eten gooien....: Als het code rood blijft daar mogen we niet barbecuen... ;(
Heb net gebeld, wat een lieve man is het toch!
Was er al bang voor met die barbecue dus daarom meteen even gevraagd. Met kolen of briketten heeft hij nu liever niet (mag ook gewoon niet van de gemeente) en op gas/elektriciteit hangt even af van het weer. Hij wilde niet moeilijk doen, maar wordt ook gecontroleerd daarop soms dus tja... Dus hopelijk een flinke plensbui nog van te voren...

Hij heeft 2 caravans voor ons, hoe laat we komen maakt niet uit. Boncho kan op stal en we krijgen in ieder geval 2 weitjes en als het nodig is kunnen het er meer worden. Er stond bijna geen gras meer zei hij, maar we kunnen gewoon voordroog bijvoeren.

Nog 1 ding: Zorg dat je legitimatie bij je hebt, in het bos schijnt daar regelmatig op gecontroleerd te worden en krijg je dus ook meteen een boete!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:27

Och, nooit aan gedacht!!!
Code rood is het bijna overal natuurlijk.....

We kunnen zaterdag even afwachten toch? En als het echt nog erg droog is zoeken we een pizzaria ofzo waar we wat af kunnen halen?? Of dat restaurant waar Grid een link van neer had gezet. Maar daar moest je vantevoren reserveren toch??

Legitimatie staat ook op de lijst hier!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:30

Idd, het is op de Veluwe bijna overal code rood, dus geen barbecue mag aan eigenlijk... wat mij betreft wachten we idd zaterdag af, maar het is misschien wel handig om in ieder geval een grilplaat of iets mee te nemen op elektriciteit? Heeft meer kans van slagen denk ik, heeft iemand zo'n ding?

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:34

oh ja duh dat is natuurlijk ook zo! Nou geeft niks dan verzinnen we iets anders om te eten toch, komt vast goed :j ik neem die bbqtjes wel mee en dan zien we alsnog wel :) wat dat betreft is het maar goed dat we geen vlees besteld hebben :)
ik heb geen grilplaat of iets electrisch :n

Oh ik ben wel blij dat er weinig gras staat eerlijk gezegd, want Mayo en ik hadden het er vandaag nog over.
Als er heel veel gras zou staan dan zouden we Misty liever op stal hebben, die is dat nog niet gewend en ze mag niet veel gras in 1x hebben. maar gelukkig staat er niet veel :)
maar moeten we dat zelf meenemen hooi oid?

legitimatie heb ik standaard in de protomonee, maar wel handig om voor de rit even te herattenderen :) zodat we die los mee kunnen nemen, ik ga niet met mijn lompe portemonnee op pad haha

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 21:48

Ooh, code rood, jeetje, goed dat het vlees en BBQ niet besteld kon worden bij die slager :')
Maaruuh, wij hebben hier een gourmetstel (kan je pannetjes afhalen dat het een gril is) en een grilplaat/tosti-ijzer. Zal ik die dan meenemen? Heb je wel kans dat we het vlees door midden moeten snijden maar dat is geen probleem lijkt mij :)
Maar, is er wel genoes stroom? (verlengsnoer kunnen we mee nemen)

2 weides is genoeg volgensmij, als Banbay, misty en overdag Bons bij elkaar gaan en Vien met Pal hebben we ook niet meer nodig :D

legitimatie opgeschreven :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:49

is het dan niet handiger om gewoon iets anders te eten misschien? als je met een aantal man bent met 1 gril ding dan kan je omstebeurten eten :')

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:51

Het maakt mij allemaal niets uit mensen... :+

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:10

pff Marleen je liet me schrikken := ik las roet in t eten dus dacht dat de kar stuk was of zo :oo maar het ging over BBQ :Y)

O ja code rode is hier geloof ik ook nog steeds :o al dacht ik dat t met die regen na paar dagen wel weer opgeheven wordt, maarja dan moet t wel nog ff paar dagen regenen :=

Maar zoals ik al zei dit is misschien ook een optie :) :Y) maar grillplaat zou ook kunnen :j

grid schreef:
Óf we moeten hier gaan eten :Y) was een tip van iemand die altijd aan de epener 4 daagse meedoet ;) ze zei wel dat we dan beter wel ff konden reserveren want was er bijna altijd wel best druk :7
http://www.ribhousetexas.nl/site/menukaart/

Ik vind het nogal snel goed als ik maar iéts te eten heb :P :Y)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:12

Hier ook alles goed als ik maar te eten krijg... hihi! Wat wil de rest?

Nee, kar is goed hoor Grid, haha!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:16

ik vind het ook allemaal prima, maar ik denk dat we dat zaterdag het beste even kunnen bekijken?
als het weer goed genoeg is misschien bbqen (al verwacht ik dat het code rood blijft)
en anders is er vast wat anders te verzinnen. Een pizza is zo gehaald :Y)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 22:20

Mij maakt het ook niet uit hoor, Pizza oid. is voor mij ook goed :+ En er zit een pizzaria in Epe :P
En inderdaad zaterdag kunnen we het gewoon beslissen :j

Maar moeten de grilplaten mee, of..?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:21

Oke, dan beslissen we zaterdag. Ik wil wel graag Mees even laten weten hoe laat hij de kar op kan halen en hoe laat hij terug moet komen voor Bons en Banbay... wat zal ik afspreken? (niet al te gek laat want hij wordt dus zondag weer op tijd opgehaald...)
Tot hoe laat zijn we ongeveer van plan te rijden zaterdag?
Vertrekken rond 10.00 uur?

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:34

Ik.denk hetzelfde als vorig jaar ofzo? Ik weet niet meer hoelaat we terug waren, weet nog wel dat ik ontzettend last van mn reet had hahaha

Wat is eigenlijk het adres ook al weer?

_MaYoOo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:01

Hallo... :wave:

Jah ik schrok ook haha :D
Ook nooit aangedacht, maar begrijp het wel met deze droogte.. ik vind pizza ook lekker! :Y)
Fijn dat er niet zoveel gras staat!!
Legitimatie ook altijd verstandig...

Komt nu echt dichtbij he ;)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:24

Volgens wat ik hoorde op het nieuws, is het nu code oranje
http://www.bndestem.nl/nieuws/algemeen/ ... e-rood.ece

Geen idee wat dat voor beperkingen geeft :+ . Eigenlijk raar dat er geen duidelijke overzichtskaart is welk gebied welke code heeft en wat het voor regels geeft. Ik kon het niet vinden ieg.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 07:11

Henk zei dat het code rood was... maar hij wilde zeker ons feestje niet verpesten dus hoopte dat het zaterdag weer kon.... ik hoop het ook!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 10:00

Ik vind ook alles wat eten betreft prima!

Heb geen idee wat jullie normaal aan ritjes deden en hoe laat we dus terug zijn....
Ik pas me in elk geval helemaal aan aan jullie!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 10:03

Is alleen maar goed dat er beperkingen zijn en ik zou me daar als campingeigenaar ook aan houden :j . Er zijn ergere dingen dan een een gemiste BBQ.

Nog wel een kaartje kunnen vinden, geen idee of dit ook gelijk staat aan de codes rood/oranje, of dat dit weer iets anders is??
http://www.natuurbrandgevaar.nl./

Ik ga vrijdagavond met de planning bellen, kijken of het lukt om een route te krijgen waarbij ik vroeg terug ben. Dan komen Ellen en ik zaterdag misschien nog even langs. Dan checken we nog wel of we een worstje of pizza mee moeten nemen :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 10:09

Campings en mensen die in het gebied wonen krijgen de meldingen rechtstreeks door dus die weten het beste de up-to-date stand v zaken :j

Grit & Ellen dat zou leuk zijn :):) 8-)

Carola zaterdag meestal rond 10 vertrekken rond 12-13u lunch (volgens mij deze keer gewoon broodjes sochtends smeren en dan zien waar we honger krijgen/ leuk plekje is om te stoppen of niet?!) en dan dus zo rond 15u terug :)

Had senseo al in de auto gelegd maar toen bedacht ik me dat ik nog kraamvisite krijg en die misschien ook wel bakkie lusten :+ nu hopen dat ik het vrijdag niet vergeet :Y)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 13:18

O en idd Marleen (had jou vraag niet gezien alleen carola's stukje :o) denk dus gewoon ongeveer hetzelfde als voorgaande jaren :j hij moet natuurlijk 2x nu :(:) wat lief trouwens dat ie dat voor jullie/ ons over heeft 8-)

Ik zal vanavond eens op de zolder duiken waar mijn slaapzak is :Y) wel handig om ff vooraf te checken :=

Lijstje ligt ook al klaar :list:
Laatst bijgewerkt door grid op 11-05-11 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 13:26

Heeft iemand zo een lijstje bij de hand wat jullie allemaal meenemen voor jezelf en de paarden???
Ben altijd bang dat ik wat vergeet......
Zo ben ik met een wedstrijd al eens mn singel vergeten.....