Ehm, we hebben het er nog wel steeds over. Ik wilde juist gaan vragen aan iedereen of ze door willen geven of ze een cd-rom met al hun foto's toegestuurd willen hebben. Maar goed, als je denkt dat dit topic nar de HK moet verhuizen, dan kan het net zo goed gesloten worden en kletsen we nog wel verder in het bestaande Tango-HK topic...
Begrijp ik goed dat er dus al een HK-topic bestaat met nagenoeg dezelfde bokkers als hier? Want hier gaat het nu om frontriemen enzo. Dit topic kan best open blijven als er nog nagepraat wordt over de meeting, maar andere zaken dan liever in het HK-topic.
JA, er is inderdaad een huiskamer topic over Tango-kinderen. Dat hier een frontriem werd besproken is omdat ik die cadeau gekregen had van alle deelnemers. Maar goed, gooi dit topic maar op slot, we kletsen wel verder in het andere topci!
_Pansy_
Geplaatst: 28-05-11 17:49
Ik ben het met Kleinvosje eens Het ging hier nog niet echt offtopic naar mijn idee, maar als het HK moet worden, kunnen we beter in het andere topic verder kletsen denk ik.