Ik heb toevallig zeeen van tijd, kan alleen vaak op woensdag en op zaterdag niet, maar voor de rest. Ja zaterdag en woensdag kan wel als t later op de middag is . Heb ook vaak onverwacht op die twee dagen vrij (vrouw van wie ik met er zoontje werk heeft t vaak ineens in er bol en belt dan een dag van tevoren af ) dus we moeten maar even kijken. Griftpark lijkt me inderdaad het handigste dan .
Hmmmm, wijn, kaasjes, stokbrood, salades, hapjes Zin in ! Ik heb de zomer in mn bol.
Zal Fitch/Lieke ook even op de hoogte stellen van t topic, maar die is er dit weekend niet
He jen jij hier Jou heb ik lang niet voorbij zien komen.
zaterdag middag kan ik niet, heb namenlijk paardrijles en je kan wel afzeggen maar niet meer inhalen (achterlijk..) dus ik zeg liever niet af, zonde van men geld. verder doordeweeks stage dus nogsteeds komt zondag t beste voor mij uit, maar anders kan ik misschien wel een keer n dagje omwisselen op stage
Of misschien eerst eens kijken of een weekend of een doordeweekse dag handiger is? Voor mij maakt het niet zo veel uit maar er zijn vast mensen die wel een voorkeur hebben.
Sjaap
Geplaatst: 08-06-10 09:01
Ik kan in principe de meeste dagen wel, dus ik schik me wel naar t lot Moeten wel weer wat mooier weer krijgen dan ! Of met zn alle onder een dekentje en plu, heeft ook wel wat .