Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Michelle Vlees
Ilona vlees
Heidi vlees (maar vis is ook goed)
Marcel vlees (maar vis is ook goed)
Denise vlees (geen rood vlees)
Benthe vega (groenten)
Esther vega (Vis)
Malin vega?? (Vis)
Frank vlees
Anouk vlees
Citaat:Citaat:Michelle Vlees
Ilona vlees
Heidi vlees (maar vis is ook goed)
Marcel vlees (maar vis is ook goed)
Denise vlees (geen rood vlees)
Benthe vega (groenten)
Esther vega (Vis)
Malin vega (Vis)
Frank vlees
Anouk vlees
Elise VLEES of VEGETARISCH ?
ik ga er nu van uit dat we allemaal instemmen met drank ieder voor zich en dan op het eind onderling verrekenen, en het door Benthe voorgestelde Gaanderijemenu wat bestaat uit:
Hoendersalaet in ’t Deegh
Heksensop
Diversch Gebraet: Kapoen, Runderstoof,
Vleesch-Stoverije, Vlaamsch-Ribstuk,
geserveerd met Gepofte Aerdappel en
Groove Salaet
Syllabub
Koffie of Thee met een Soet
Krakelangetje
overigens staat deze regel er ook nog bij:
Zowel bij het voorgerecht als het hoofdgerecht wordt Molsbroot met Kruydensaus geserveerd.
Het Gebraet wordt begeleid met bijpassende sauzen. Op aanvraag kunt u één soort Gebraet vervangen door een Vischschotel.
ik zal bij evt. reservering vragen of dit vervangen ook per persoon mag. zou zelf namelijk de ribstuk wel door een visschotel willen vervangen
het vegetarisch menu bestaat uit:
Appel-Nootensalade met Kerriesaus
Roomige Boschpaddestoelensop
OF
Heksensop
Groenten-Quiche ende Kruyt- Champignonnen
OF
Salmvisch ende Witvisch met Groenten-Strüdel
Denise: rood vlees is denk ik niet apart uit te sluiten maar volgens mij zit er geen biefstuk ofzo bij.
Malin: voor jou ook vegetarisch dan?
Apenpakjes huren? Als het aan mij ligt niet, denk dat wij toch al een stelletje halve zolen bij mekaar zullen zijn haha.
De kosten van het genoemde Gaanderijemenu bedragen 24 euro, verder komt er 6 euro per persoon bij voor de troubadour, totaal dus 30 euro excl. genuttigde drankjes. Of er aanbetaald moet worden, is mij niet helemaal duidelijk.
Hier de website van de troubadour, een brabander: http://www.troubadouryannlawick.nl/
De reservering en betaling wil ik wel regelen, er van uit gaande dat jullie mij dan netjes op tijd terugbetalen.