Als je dat zou willen doen maar niet teveel moeite doen hè Mijne ligt trouwens nog half opgeblazen op de zolder dus eventueel gewoon niet leeglaten hoef ik maar beetje bij te blazen
grrr
Geplaatst: 13-05-09 15:25
Ook weer opgelost!
Eten we dan met z'n allen, dus ook Leon en Arjan gezellig bij de Mac, en dan een ritje? Met de wagen moeten we wel eerst best een stukje over straat, maar 't zijn allemaal landweggetjes, dat scheelt...
Met kaas ben ik al bij zie maar wat je haalt, ben de moeilijkste niet.
Ziggy kan wel met iedereen die is niet zo moeilijk, dus met shay moet ook wel lukken denk ik.
Morgen nog even werken tot 7 uur, en dan vrijdag inpakken. De zadelmaker heeft nog steeds niet gebeld dat mijn singel klaar is. Heb duidelijk gezegd dat hij voor vrijdag klaar moet zijn, dus bel morgen wel even.
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-09 22:08
Zadelmaker nog niet gebeld
Kan misschien wel een extra singel meenemen, welke maat heb je nodig? of was het voor het tuig ?
Ik heb zin in zaterdag Marleen, mag ik jouw nummer nog? En misschien nog van iemand anders die zaterdag mee op rit gaat, dan weet ik ongeveer wanneer ik kan komen
Kan er vanaf 17.30 zijn
_janet_
Geplaatst: 13-05-09 22:12
Voor het zadel. Ik heb wel een singel, een stoffen. Maar wil gewoon voor de lange ritten mijn leren singel mee. Die is gewoon veel comfortabeler.
Ik kan anders als ik hem kan vinden ook de pomp wel meenemen moet ik wel even zoeken haha
snowdon
Geplaatst: 14-05-09 09:21
Zoek jij ook maar eens dan, Annique
Mag ik het adres nog per PB?
grrr
Geplaatst: 14-05-09 20:58
Hebben jullie de weersverwachting gezien? Er komt regen! Heel goed voor m'n land, maar nu nog even niet... Nouja, ze zeggen wel vaker iets wat niet klopt...
Nee, ik hoop/denk dat het wel meevalt, het zal volgens weerberichten vooral vannacht, morgenochtend regenen, en dan af en toe een buitje, maar wel redelijke temperatuur, dus dat redden we wel... Romantisch toch, lekker door de regen, en daarna met een warme kop thee bij de houtkachel!
Dames en heren, heeeeel veel plezier tijdens jullie weekendje!! Ik hoop dat jullie mooi weer hebben want dan hebben wij dat waarschijnlijk ook!! Geniet van de mooie natuur in Putten!! hihi.
timokyana
luitjes, allemaal heel veel plezier! ga ook duimen voor heel lekker weer en een topweekend! ben nu al benieuwd naar verslag en foto's
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-09 22:16
*Nog ff online om adres op te schrijven morgen zul je me denk niet meer online zien *
Idd zijn niet van suiker ennuh BBQ kon toch in stal
Vind het wel flauw dat het net nu wisselvallig begint te worden maar ik neem genoeg regenkleding mee WANT als ik dat bij heb regent het niet
Tot morgen !!!
en Thanks TK en Boncho
grrr
Geplaatst: 14-05-09 22:27
Doe maar Grid! Misschien helpt het! We vermaken ons heus sowieso wel hoor! Annique, heb je die dvd's nog mee?
In de meivakantie zou het de hele week gaan regenen, maar is niet gebeurd. En ik wilde Kascha morgen nog wel even gaan wassen... maar even kijken of het helpt.