Boek dan maar niet voor mij, want ik kan niet van mijn ouders vragen er om heen te plannen.. Ik vind het echt heel jammer (dat meen ik) want ik zou het super gezellig vinden! Maar ik kan dat niet vragen van mijn moeder vind ik.. Ik kan misschien inderdaad wel net als juul, een dagje langskomen ofso maar dat is dan ook nog niet zeker. Sorry! ik zou het super leuk vinden
Ja ik heb al gevraagt aan mijn vader wanneer hij nou precies vrij is, maar dat weet hij nog steeds niet zeker.. Maar ik weet het waarschijnlijk pas over een aantal weken, en dan is het al veel te laat.. Ik zal morgen nog 1x vragen aan mijn vader + moeder wanneer ze nou willen gaan en anders kan ik er echt niets aan doen
Kan het hk topic niet meer vinden maar goed, pien ik heb het er al even met je over gehad, en zal nog even overleggen met jurjen. Ik zit midden in mijn tentame week, dus heb echt nog geen tijd gehad om met Jurjen een goede camping te zoeken. Excuus excuus excuus. Jullie mogen nog steeds met ideen gooien dus kom maar op Jur en ik bellen z.s.m.
Het lijkt me trouwens ook wel leuk om wat actieve dingen te gaan doen. Zoals bijvoorbeeld skeeleren, mountainbiken, kanoën oid. En een paar paarden huren en dan een strand rit maken .
Oh en mijn moeder had voor de eerste 3 weken van de vakantie aangevraagt. Maar dit was fout gegaan op haar werk. Dus ze heeft nu de laatste 3 weken ( wij hebben daarna nog 1 week vakantie). Dus Renesse valt in de laatste week van die 3 weken. Dus Jurjen en ik zijn misschien dan die maandag wat later, of heel misschien dinsdag pas in Renesse. Omdat we 2 weken naar Griekenland gaan maar niet weten wanneer we weer in Nederland aankomen.
Mij maakt het niks uit jongeren camping ja of nee .
Ennuuh strandrit is wel cool Died. Ik heb ook zonder een groep strandrit gemaakt en dat is inderdaad cooler. Maar alsnog wel leuk om te doen . En Jur kan dan ook wel paardrijden .