Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miryamk schreef:viewtopic.php?f=1&t=691195&hilit=
Dit is het centrale topic over slachten, graag dáár over inslapen en slachten discuseren.
Dan kunnen we hier de ervaringen van de excursie delen en eventuele vragen beantwoorden
PiieterLY schreef:sorry hoor.
maar dat jullie dat doen vind ik echt BELAGELIJK !!.
ik ben echt TEGEN paarden slachten .
ik vind dit onterecht zoals ik weet is bokt.nl een diervriendelijk internet site.
sorry maar ik vind dit belachelijk :S.
sorry , jullie vinden het leuk nou ik vind dat de moderators hier wat van moeten zeggen !. ABSURT
PiieterLY schreef:en hierbij bedoel ik Je kan een paard toch ook gewoon een prikje geven . inplaats van met de dood pijn te laten lijden GESTOORD !!
PiieterLY schreef:en hierbij bedoel ik Je kan een paard toch ook gewoon een prikje geven . inplaats van met de dood pijn te laten lijden GESTOORD
dees_daan schreef:dinsdag had ik een 'discussie' over het slachten met een vrouw die altijd koffie komt drinken op stage, zij: ja ik zou hem nooit laten slachten! ik: nou.. ik ben eigenlijk wel voor slachten.. ze keek me aan.. ik: ja ik heb filmpjes gezien, en een verslag gelezen, en ik vind het best vriendelijk! hoe gebeurd dat dan? ik heb het verteld, en ook zij kijkt nu heel anders tegen het slachten aan, zij had gewoon een heel verkeerd beeld over het slachten, en dankzij dit topic weet zij nu ook hoe het gaat, en dat niet allemaal zo verschrikkelijk is..
Snackie schreef:dees_daan schreef:dinsdag had ik een 'discussie' over het slachten met een vrouw die altijd koffie komt drinken op stage, zij: ja ik zou hem nooit laten slachten! ik: nou.. ik ben eigenlijk wel voor slachten.. ze keek me aan.. ik: ja ik heb filmpjes gezien, en een verslag gelezen, en ik vind het best vriendelijk! hoe gebeurd dat dan? ik heb het verteld, en ook zij kijkt nu heel anders tegen het slachten aan, zij had gewoon een heel verkeerd beeld over het slachten, en dankzij dit topic weet zij nu ook hoe het gaat, en dat niet allemaal zo verschrikkelijk is..
meliiSsatjje schreef:Als je echt onwijs veel van dieren houdt, dan doe je dit soort dingen niet. Ik vind het echt belachelijk. Je gaat geen filmpjes op internet zetten op een paardensite vol paardenliefhebbers van de slacht van een paard. Ik vind dit echt overdreven. en doe de foto's voortaan liever in een link zodat ik ze niet meteen zie als ik dit topic open.!! ik ben er op tegen. maar het is maar waar je van houdt.
meliiSsatjje schreef:Als je echt onwijs veel van dieren houdt, dan doe je dit soort dingen niet. Ik vind het echt belachelijk. Je gaat geen filmpjes op internet zetten op een paardensite vol paardenliefhebbers van de slacht van een paard. Ik vind dit echt overdreven. en doe de foto's voortaan liever in een link zodat ik ze niet meteen zie als ik dit topic open.!! ik ben er op tegen. maar het is maar waar je van houdt.
Jolliegirl schreef:jongens komop, láát het!!
Ga er nou GEEN discussie van vormen.
heb ook álweer getemt hiervoor
t moet eens afgelopen zijn
flair schreef:Voor de tegenstanders... leg mij eens uit, wat vind je erger aan het laten opeten van een paard dan de volgende opties:
Optie 1: Paard is ingeslapen en wordt opgehaald door rendac en vermalen tot weet ik het wat allemaal...
Optie 2: paard is ingeslapen of geschoten en gaat naar het crematorium waar zijn lichaam in brand wordt gestoken en zijn resten vermalen tot as... En word uitgestrooid of in een urn gestopt