Doe ik eind van de week wel.Maya, hoe laat moet ik Vrijdag bij jou zijn? Of kom je me met spullen en al eerst ophalen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doe ik eind van de week wel.
Sorry
Maar mokkaschuimpjes zijn weer
(en bar slecht voor mijn vullingen...

Lukt dat? Ik wil thuis nog warm eten (ik eet daar trouwens ook mee met jullie hoor, maar wij eten 's middags altijd warm thuis
) en dan na de middag doorgaan. Dus rond een uur of 1 beginnen met vertrekken. Dus als jij zorgt dat je tussen kwart voor 1 en 1 u er bent zou dat top zijn

Jessie is de laatste tijd niet te houden zo actief, dus dat komt helemaal goed
Zolang we geen herhaling hebben van de Tinkerpuzzeltocht een aantal jaren terug, wordt het hem wel
Die staat gewoon ergens achterop het erf, al jarenlang
moet nog wel de arretjescake meuk halen. Helemaal vergeten
En idd, als Sita de hare kan meenemen, gebruik van maken
Evt. als je vroeg komt, zou je hem natuurlijk wel achter de mijne ofzo kunnen zetten, zodat ze hem niet zo mee kunnen nemen
komt nu idd echt al dichtbij
had ik ook gedaan maya trailer gelijk mee (dan kon ik nog even oevenen voor ik op pad zou gaan
dan kan politie ook niet moeilijk gaan doen 
) en anders aan een 2e trailer vast zetten
Zeker omdat het mijn trailer niet is, en ik weinig trek heb om een volledige trailer te gaan vergoeden
En hoe zit het met lunch+ontbijt zaterdag, en ontbijt zondag?
Bedankt!
Ja, nu is het hier weer even droog, en heb ook droog kunnen rijden, maar zo lang in de regen sukkelen.. Ik neem in ieder geval twee rijbroeken, twee truien en twee regenjassen mee
Het eten daar zelf is betaalbaar en goed, en idd ook gewoon vegetarisch voorzien
Lunch de zaterdag is trouwens in een pannenkoekenrestaurant 
Ik neem sowieso meer dan voldoende kleding mee, zit alleen te balen dat ik maar 1 winterjas heb.. als die natregent heb ik de volgende dag niks... Dus moet nog eens kijken / overleggen

ben benieuwd wat t uiteindelijk wordt!
Maar kan 'm natuurlijk altijd in m'n zadeltas stoppen en eruit halen indien nodig.
1 of 2 ruiters kan ook gezellig zijn toch ???

dekje is zo droog en even borstel er over en klaar