Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Wat lief wat jullie allemaal doen om mij op te beuren.
erg leuk!
ik was best onder de indruk van mijn kracht in mijn bovenbenen in mijn lef en durf, mijn wil om snel weer op been te zijn. Zij trouwens ook.
. Wij mensen kunnen meer dan we denken...... Maar goed dat is dus beter gegaan dan dat ik gedacht had en toen kwamen de kriebels wel. Het duurde ook erg lang daarna (voor mijn gevoel) dat Denny kwam. Mij opgehaald in mijn eigen mooie twingotje
die stoelen zitten goed hoog en stevig. Daar voelde ik me goed in. Thuis zijn de nodige aanpassingen gedaan en klaar alweer. Toen we op de snelweg rijden langs afslag foxhol (stal staat daar) wou ik het liefst direct naar wallie, maar als ik naar wallie ga dan moet ik wallie ook even aaien en dat wou gister nog niet. Ik weet zeker dat ze voorzichtig met me is. Kennismaken met Nando wacht ik nog even mee. Nando is ietsjes lomper en ik wil het ziekenhuis toch even vermijden. Maar als ik me goed sterk voel, ga ik zsm naar hem toe. Er moeten nu keuzes en beslissingen worden gemaakt, waar een mens niet vrolijk van word.
hi
....
ach ja weer een nare ervaring rijker, maar wel weer veel geleerd... sjonge ik wist niet dat je naar 1 klap opnieuw moest leren lopen, serieus ik kon niet meer lopen..... interessant... ik zou ophouden, verhaal is lang genoeg nu 

niet druk maken
, daar ga ik een cursus voor volgen, mijn volgende doel.
heb der neusje kunnen aanraken, goh wat is t peerdje daar op der plek. Mooi hoor. Ook ben k ff bij de stal geweest in stond ik (heel verantwoord, maar niet bewust) met mn krukken tussen onze paarden.... Nando was erg opdringerig, kiekn wat ik in mijn zak had. Maar ik wait nait heur, ik wait t gewoon nait.
Ik was gister totaal niet bang voor geen 1 peerd, zo kwetsbaar maar heb geen moment geen angst gevoeld. Ook nie voor Nando... hij zat alleen maar aan mijn zakken te snuffelen, dat heeft hij van zijn vorige eigenaren meegekregen
. Ik weet ook zeker dat ik in hem wel vertrouwen kan krijgen dat we potje en deksel kunnen worden maar ik weet niet zeker of ik ooit weer op een paard rij, welk paard dan ook.... misschien niet eens op een hobbelpaard. Volgen 
hi. Wat n dilemma's......
komt vast goed