[Besloten] TP Grote-Meisjes-Tinker-Ponykampje te Grun'n!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

viv1982

Re: [Besloten] TP Grote-Meisjes-Tinker-Ponykampje te Grun'n!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 12:41

poeh hee, dat is best lang, maar tegelijkertijd is het wel te overzien. Ze kan dus wel (op krukken) op visite komen op ons ponykampje, maar nog lang niet rijden....

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 13:00

Mijn kaartje is gisteren al op de bus gegaan, maar dat vast wel aankomen. Toch???

migomirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:29

ik lees net dat Dennie petra nu gaat ophalen uit het ziekenhuis!! goed nieuws dus. moet ik nu even het adres op het kaartje veranderen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:30

oh mooi dat ze naar huis mag! Das zoveel fijner opknappen...
Heb je het adres van thuis voor mij, kaartje ligt hier nog..Knipoog

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:36

Ik heb het kaartje gisteren net op de post gdaan, hoop dat ze hem nog gekregen heeft.
Fijn dat ze naar huis mag.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:38

gelukkig sturen ze door naar huis, bij mij wel toen iig. Dan krijg je een envelop met allemaal nieuwe kaartjes thuisgestuurd Pling

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:45

ik kreeg toen ook idd na een paar dagen een grote envelop met allemaal kaarten thuis gestuurd. Dat is ook erg leuk!!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:41

OOh das leuk !!! Gelukkig maar.
Ik ben benieuwd wat ze van al die kaarten van jullie vind.
Als ik het zo lees heeft een heleboel gehad, vind ze vast erg leuk !

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 16:57

Mag ik ook Petra's huisadres? Dan stuur ik ook nog een kaartje!

migomirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 21:07

ik heb je even een pbtje gestuurd met haar adres

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 09:15

Nou niet schrikken!!!! hier ben ik weer. Lachen. Wat lief wat jullie allemaal doen om mij op te beuren. Lachen erg leuk!

Ik las trouwens ergens dat Denny bekend had gemaakt dat de breuk onder in mijn rug zat, dit is niet zo hij zit ongeveer 10 cm onder mijn schouderbladen.

De verwarring is ontstaan omdat mijn l. heup en staatbotje (heet dat toch) gekneusd zijn en daar qua pijn, veel meer last van heb. Mijn heup/bil huid is nog steeds doof, ik heb er geen gevoel in en het is vanuit binnen goed gekneusd. Logisch als je daar met je hele gewicht op knalt.
Ook waren de doktoren in het begin ook niet erg duidelijk waar de breuk precies zat, dit is mij duidelijk gemaakt door de fysio.

Ja schrikken, ik had me ingesteld dat ik vrij (vandaag) of zat, naar huis mag. Ik vond het best eng en ik had helemaal niet van: "Joepie ik mag weer naar huis"neej ik had er stress van, direct al mijn gekregen chocola opgekauwd. Met de pijn in mijn lichaam en die weinig bewegingen die ik mag maken vond ik het allemaal erg eng. Tot dat de fysio kwam, mij leren lopen met krukken. Nou ik kan jullie vertellen ik beklim zo de mountain everage Lachen ik was best onder de indruk van mijn kracht in mijn bovenbenen in mijn lef en durf, mijn wil om snel weer op been te zijn. Zij trouwens ook. Lachen. Wij mensen kunnen meer dan we denken...... Maar goed dat is dus beter gegaan dan dat ik gedacht had en toen kwamen de kriebels wel. Het duurde ook erg lang daarna (voor mijn gevoel) dat Denny kwam. Mij opgehaald in mijn eigen mooie twingotje Lachen die stoelen zitten goed hoog en stevig. Daar voelde ik me goed in. Thuis zijn de nodige aanpassingen gedaan en klaar alweer. Toen we op de snelweg rijden langs afslag foxhol (stal staat daar) wou ik het liefst direct naar wallie, maar als ik naar wallie ga dan moet ik wallie ook even aaien en dat wou gister nog niet. Ik weet zeker dat ze voorzichtig met me is. Kennismaken met Nando wacht ik nog even mee. Nando is ietsjes lomper en ik wil het ziekenhuis toch even vermijden. Maar als ik me goed sterk voel, ga ik zsm naar hem toe. Er moeten nu keuzes en beslissingen worden gemaakt, waar een mens niet vrolijk van word.

Nou ik zit dus nu thuis, momenteel op een eetkamerstoel met dikke kussen in mijn rug. Ik moet veel medicijnen slikken tegen de pijn en krijg binnenkort weer fysiotherapie. Wanneer???? ze bellen Knipoog

Ik wil jullie allen bedanken voor jullie steun, dat jullie meeleven. Ik heb viv der kaartje ontvangen, leuk joh...

Kiki wil ik erg veel bedanken voor alles wat ze heeft geregeld en gedaan maar het meest voor haar begrip in mij. Fijn als er iemand naast je is die je een beetje begrijpt. Ik ben nu eenmaal een gecompliceerd persoon Knipoog hi

En mijn lieve staldozen (zo noeem ik ze altijd)h ahahaha van kropswolde...heel erg sorrieeee dat ik momenteel niets meer kan doen dat ik weer roet in t eten gooi, allemaal weer stress stress.
Heel erg bedankt dat jullie op Nando en Wallie passen, ben erg blij met jullie allemaal! Respect en waardering naar julie toe... uit de grond van..

Het liefst sta ik nu poep te scheppen hoor, vanuit mijn hart dat zijn de eerste dingen wat ik mis.....

Nou ik kom net helemaal vrolijk kreupelend van bed af en ben nu weer helemaal emotioneel (waar is mijn chocola!!!) Knipoog....

Het komt vast allemaal goed. Maar ik hoor de doktoren nog zeggen, mevrouw Baas u heeft erg geluk gehad. (dan weten we natuurlijk allemaal genoeg). Hoevaak zal ik nog geluk hebben???? Lachen ach ja weer een nare ervaring rijker, maar wel weer veel geleerd... sjonge ik wist niet dat je naar 1 klap opnieuw moest leren lopen, serieus ik kon niet meer lopen..... interessant... ik zou ophouden, verhaal is lang genoeg nu Lachen

Nog 1 keer.... BEDANKT lieve meiden!

ook van wallie en nando

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 09:18

Heej cinnie heb steeds dat liedje van Marco in mijn hoofd (vlinder) denny zingt hem ook erg vaakkkkk.... geeft toch back-up, thanx

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 11:08

Je komt er wel doorheen als ik je zo hoor.. eh lees Haha!
Je bent positief ingesteld, dat scheelt al zoveel!

En aangezien je toch maar weinig kan, gewoon verhalen blijven typen hoor Haha!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 13:23

zolang het je tijd nog niet is zal je nog steeds 'geluk' hebben meis Knipoog
Lekker dat het lopen op krukken lukt en nu op naar de vooruitgang!!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 13:48

Hallo Peet,

Fijn dat je weer bent . En bedankt voor je email hihihi.
Komt allemaal wel goud wicht !!
Je niet te druk maken he.

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 22:19

Lachen niet druk maken Lachen, daar ga ik een cursus voor volgen, mijn volgende doel.

Ik ben vanaaf bij wallie geweest Lachen heb der neusje kunnen aanraken, goh wat is t peerdje daar op der plek. Mooi hoor. Ook ben k ff bij de stal geweest in stond ik (heel verantwoord, maar niet bewust) met mn krukken tussen onze paarden.... Nando was erg opdringerig, kiekn wat ik in mijn zak had. Maar ik wait nait heur, ik wait t gewoon nait.

Bonte: Leuk kaartje hoor! thanxxxx...

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 22:19

in = en (sjonge)

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 22:21

wat weet je niet Peet?

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 12:06

Wat ik met t peerdje moet. Het is echt een leuk ding... dikke grapjas en niet kwaadaardig. Alleen dan op dat ene moment Knipoog Ik was gister totaal niet bang voor geen 1 peerd, zo kwetsbaar maar heb geen moment geen angst gevoeld. Ook nie voor Nando... hij zat alleen maar aan mijn zakken te snuffelen, dat heeft hij van zijn vorige eigenaren meegekregen Lachen. Ik weet ook zeker dat ik in hem wel vertrouwen kan krijgen dat we potje en deksel kunnen worden maar ik weet niet zeker of ik ooit weer op een paard rij, welk paard dan ook.... misschien niet eens op een hobbelpaard. Volgen

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 12:11

(he verhips ik was nog nie klaar) verkeerde knop Lachen

..............s mij is voor mij het rijden een afgesloten hoofdstuk. Het buitenrijden sowieso... maar het is allemaal nog maar net gebeurd misschien veranderd dit nog in de loop der tijd. Ik weet uit ervaring ( heb met wallie nl ook 1 keer een net goed aflopende val gemaakt ) dat ik het rijden op dat paard niet meer durf, ik heb 5 jaar met haar lopen kleungelen en nog mijn angst met rijden met der niet overwonnen. Al staat zij wel bekend als bokkertje en Nando niet hahaha. Ik moet binnenkort een keuze maken of ik Nando ga verkopen of dat hij blijft. Daarbij in acht nemend dat ik nu geen werk meer heb en mijn vriend geen 3 paarden kan onderhouden; Walentijn, Nando en ik Lachen hi. Wat n dilemma's......

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:01

By the way, ik heb erover nagedacht en ik wil Nando graag lenen aan iemand die graag mee op paard wil maar geen paard mee kan nemen. Hij is echt bulletproof hoor. Dit hele gedoe is mijn eigen domme schuld.... hij vindt het vast leuk om mee te gaan.

Maar moet er bij blijven zeggen; wel op eigen risico, maar ik heb al zoveel leuke ritjes met hem gemaakt Knipoog komt vast goed

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:03

Graag je motivatie en reden met een pb-tje sturen naar me hahahhahaha

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 11:44

ik heb al een paard...
maar zou best wel weer eens op een fjord willen rijden, die zitten altijd zo lekker.

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 08:31

Over 2 weken is het zover!!!! Hebben jullie er zin in? Ik in ieder geval wel heel erg!
Komende 2 weken zullen we de weilandjes in orde maken zodat de paardjes lekker op de wei kunnen. De nieuwe krachtige stroomklok is binnen, dusontsnappen is niet mogelijk, hahaha... hoop ik.

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 12:18

Nog iets minder dan twee weken!!!

Ik heb trouwens een andere baan gevonden per 3 sept, dus geen probleem om op vrijdagmiddag te komen!!!!