Nou niet schrikken!!!! hier ben ik weer.
. Wat lief wat jullie allemaal doen om mij op te beuren.
erg leuk!
Ik las trouwens ergens dat Denny bekend had gemaakt dat de breuk onder in mijn rug zat, dit is niet zo hij zit ongeveer 10 cm onder mijn schouderbladen.
De verwarring is ontstaan omdat mijn l. heup en staatbotje (heet dat toch) gekneusd zijn en daar qua pijn, veel meer last van heb. Mijn heup/bil huid is nog steeds doof, ik heb er geen gevoel in en het is vanuit binnen goed gekneusd. Logisch als je daar met je hele gewicht op knalt.
Ook waren de doktoren in het begin ook niet erg duidelijk waar de breuk precies zat, dit is mij duidelijk gemaakt door de fysio.
Ja schrikken, ik had me ingesteld dat ik vrij (vandaag) of zat, naar huis mag. Ik vond het best eng en ik had helemaal niet van: "Joepie ik mag weer naar huis"neej ik had er stress van, direct al mijn gekregen chocola opgekauwd. Met de pijn in mijn lichaam en die weinig bewegingen die ik mag maken vond ik het allemaal erg eng. Tot dat de fysio kwam, mij leren lopen met krukken. Nou ik kan jullie vertellen ik beklim zo de mountain everage
ik was best onder de indruk van mijn kracht in mijn bovenbenen in mijn lef en durf, mijn wil om snel weer op been te zijn. Zij trouwens ook.
. Wij mensen kunnen meer dan we denken...... Maar goed dat is dus beter gegaan dan dat ik gedacht had en toen kwamen de kriebels wel. Het duurde ook erg lang daarna (voor mijn gevoel) dat Denny kwam. Mij opgehaald in mijn eigen mooie twingotje
die stoelen zitten goed hoog en stevig. Daar voelde ik me goed in. Thuis zijn de nodige aanpassingen gedaan en klaar alweer. Toen we op de snelweg rijden langs afslag foxhol (stal staat daar) wou ik het liefst direct naar wallie, maar als ik naar wallie ga dan moet ik wallie ook even aaien en dat wou gister nog niet. Ik weet zeker dat ze voorzichtig met me is. Kennismaken met Nando wacht ik nog even mee. Nando is ietsjes lomper en ik wil het ziekenhuis toch even vermijden. Maar als ik me goed sterk voel, ga ik zsm naar hem toe. Er moeten nu keuzes en beslissingen worden gemaakt, waar een mens niet vrolijk van word.
Nou ik zit dus nu thuis, momenteel op een eetkamerstoel met dikke kussen in mijn rug. Ik moet veel medicijnen slikken tegen de pijn en krijg binnenkort weer fysiotherapie. Wanneer???? ze bellen
Ik wil jullie allen bedanken voor jullie steun, dat jullie meeleven. Ik heb viv der kaartje ontvangen, leuk joh...
Kiki wil ik erg veel bedanken voor alles wat ze heeft geregeld en gedaan maar het meest voor haar begrip in mij. Fijn als er iemand naast je is die je een beetje begrijpt. Ik ben nu eenmaal een gecompliceerd persoon
hi
En mijn lieve staldozen (zo noeem ik ze altijd)h ahahaha van kropswolde...heel erg sorrieeee dat ik momenteel niets meer kan doen dat ik weer roet in t eten gooi, allemaal weer stress stress.
Heel erg bedankt dat jullie op Nando en Wallie passen, ben erg blij met jullie allemaal! Respect en waardering naar julie toe... uit de grond van..
Het liefst sta ik nu poep te scheppen hoor, vanuit mijn hart dat zijn de eerste dingen wat ik mis.....
Nou ik kom net helemaal vrolijk kreupelend van bed af en ben nu weer helemaal emotioneel (waar is mijn chocola!!!)
....
Het komt vast allemaal goed. Maar ik hoor de doktoren nog zeggen, mevrouw Baas u heeft erg geluk gehad. (dan weten we natuurlijk allemaal genoeg). Hoevaak zal ik nog geluk hebben????
ach ja weer een nare ervaring rijker, maar wel weer veel geleerd... sjonge ik wist niet dat je naar 1 klap opnieuw moest leren lopen, serieus ik kon niet meer lopen..... interessant... ik zou ophouden, verhaal is lang genoeg nu 
Nog 1 keer.... BEDANKT lieve meiden!
ook van wallie en nando