Ik denk dat ik eerst een paar weekjes wacht tot ze wat gewend is. Misschien wil de eigenaresse nog een keer mee naar buiten. Daarna kunnen we wat mij betreft meeten.
Zo paarden zijn al redelijk gesetteld...ze zijn er aardig rustig onder en hebben vandaag al lekker samen buiten gelopen. Ninja vond het rijden in de bak ook erg leuk!
Thyra vond de les heel moeilijk vandaag. Ze snapte niet dat ze in deze bak wel gewoon door kon galopperen. Instructrice legde het mooi uit, vrijdag ga ik het ook proberen!
Hoop dat ik deze week ook m'n spulletjes binnen krijg van Equiplay, kunnen we daarmee ook aan het werk zodra ik de dvd's heb .
Foei! Al heeel lang niet meer gereageerd . Zullen we maar gewoon een meeting plannen? Ik weet nog niet of we het strand op kunnen aangezien Thyra er nog nooit is geweest, ook nog nooit met een hele groep buiten dus weet niet of het verstandig is.
ja vanaf jouw stal is het goed te doen, was het ook vanaf mijn vorige stal (kwamen altijd langs de kwaklaan als we naar madestein gingen) Lijkt vanaf hier geen andere weg te zijn dan die ik laatst nam en die is wel erg lang..
Oow wat leuk. Een meeting in Den Haag. Helaas kan ik niet mee, ik heb namelijk een shet van 90 cm en die is niet al te snel haha. Nouja.. succes met jullie meeting. De scheveningse bosjes en het strand in de richting naar kijkduin zijn great
haha voorlopig moeten we eerst nog eens iets afspreken. en aangezien wij morgen naar schipluiden verhuizen met de paardjes denk ik niet dat ik nog met de paardjes die kant op kan komen, wel zonder natuurlijk.