oensan schreef:Ben ik trouwens de enige die alleen bij fam. van Gestel sta?? Ik zat ook nog ff te twijfelen met Oen of ik hm op de trailer laat staan, maar de reis heen en weer is ook best aardig, dus dit is maar beter denk ik zo! Hij kan dan toch een uur of 3 normaal zijn benen strekken.
kan je dr niet bij op die andere locatie? met u2 maken ze er niet meer gebruik van, maar die konden ook daar terrecht. misschien kun je die box nog krijgen?
ik zat ook te twijfelen. maar mijn ouders gaan mee. en die zijn absoluut geen paardenmensen. dus die willen imke en mij wel ff zien rijden, maar verders vinden ze het niks. dus dan kunnen ze tenminste iets in de buurt gaan doen met de auto... anders zitten wel met een losgekoppelde trailer, das een beetje link met een paard erin.
ik kan de trailer op stal huren, maar ik hoor wel net dat ik dan om 17 uur terug moet zijn, want dan heeft iemand anders 'm nodig... dus dan moet ik wel om 15 uur uiterlijk weg zijn. maar dan is het ook wel weer langzaam aan mooi geweest. maar de laatste paar mis ik dus.