[BESLOTEN] OOseven dag!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Javayo

Re: [BESLOTEN] OOseven dag!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 10:36

roxy10 schreef:
Citaat:
Weet jij of we daar makkelijk langs de weg kunnen om de paarden te halen en terug te brengen? het is 1 km geloof ik, dus dat moet goed te doen zijn?

We weten het niet (meer). Door 1 van de 2 mensen die stallen beschikbaar stellen is gezegd dat we achter door kunnen.
We gaan toch met de trailer. Ik durf niet langs de weg met die clown.
Ik ben trouwen wel blij dat ik een stal heb als ik de tijden ziet.

oh, das met volum geen probleem Knipoog mar zou fijn zijn als we achter door zouden kunnen afsteken. qua tijd zou ik hem ook op de trailer kunnen houden, maar het is zonde om daarna al vroeg weg te gaan...

urielle, kan wrangler langs de weg? Knipoog want dan kunnen we samen erheen stappen. zal hooguit 10 minuten zijn denk ik.

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 10:41

Ben ik trouwens de enige die alleen bij fam. van Gestel sta?? Ik zat ook nog ff te twijfelen met Oen of ik hm op de trailer laat staan, maar de reis heen en weer is ook best aardig, dus dit is maar beter denk ik zo! Hij kan dan toch een uur of 3 normaal zijn benen strekken.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 10:59

oensan schreef:
Ben ik trouwens de enige die alleen bij fam. van Gestel sta?? Ik zat ook nog ff te twijfelen met Oen of ik hm op de trailer laat staan, maar de reis heen en weer is ook best aardig, dus dit is maar beter denk ik zo! Hij kan dan toch een uur of 3 normaal zijn benen strekken.

kan je dr niet bij op die andere locatie? met u2 maken ze er niet meer gebruik van, maar die konden ook daar terrecht. misschien kun je die box nog krijgen?

ik zat ook te twijfelen. maar mijn ouders gaan mee. en die zijn absoluut geen paardenmensen. dus die willen imke en mij wel ff zien rijden, maar verders vinden ze het niks. dus dan kunnen ze tenminste iets in de buurt gaan doen met de auto... anders zitten wel met een losgekoppelde trailer, das een beetje link met een paard erin.

ik kan de trailer op stal huren, maar ik hoor wel net dat ik dan om 17 uur terug moet zijn, want dan heeft iemand anders 'm nodig... dus dan moet ik wel om 15 uur uiterlijk weg zijn. maar dan is het ook wel weer langzaam aan mooi geweest. maar de laatste paar mis ik dus.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 11:07

eigenlijk staat volum dan ook niet zoveel op stal bedenk ik me net... rond half tien op stal. tot een uurtje of 11/ kwart over 11, dan zadelen en naar stal bria. half 13 weer terug naar stal... en dan tot 15 uur op stal... maar goed, met het op de trailer staan heen en terug zou dat nog wel lang zijn natuurlijk.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 11:25

Ik heb net het programma doorgezonden naar Angelique en Dorien.

Over de weg is goe dte doen hoor, is een rustige weg Lachen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:08

Javayo schreef:
urielle, kan wrangler langs de weg? Knipoog want dan kunnen we samen erheen stappen. zal hooguit 10 minuten zijn denk ik.

Ik pak lekker de trailer hoor Clown

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 13:34

mirjamalvaro schreef:
Ik heb net het programma doorgezonden naar Angelique en Dorien.

Over de weg is goe dte doen hoor, is een rustige weg Lachen

Bedankt voor het door sturen Knipoog

en fijn te weten dat de weg goed te doen is.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 13:35

Urielle schreef:
Javayo schreef:

Ik pak lekker de trailer hoor Clown

watje Clown ik ga volum niet voor dat kippe-eindje op de trailer zetten. is hij juist al lekker ingestapt Lachen maar goed... volumia is ook een stoere bink Cool

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 14:08

UPDATE:

Oen komt niet mee Huilen !

De VA is geweest en linksachter is al helemaal mooi droog en alleen rechtsachter heeft ie nog 2 dgn een bandage om. Zijn benen zijn heel mooi dun en het ziet er echt al mooi uit, alleen het zou betekenen dat zaterdag de eerste dag is dat ik er weer op kan. Ik vind het niet eerlijk en niet verantwoord na 5 dagen rust om hm dan zo achter zo vodden te moeten zitten op de meeting. Ook ben ik bang dat hij, want op vreemd terrein gaat ie showen, zich per ongeluk weer aantikt en we dan weer terug bij af zijn. Vandaar dat we gezellig gaan toeschouwen en voor degenen die nu dus niet kunnen meerijden, vragen we gewoon of we nog een keer mogen komen Haha! nou dat is een goed idee toch?!

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 14:10

Wat balen oensan!

@CarlaD: wil jij dan je 12 euro bijdrage voor 't rijden zaterdag aan oensan geven?

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 14:12

Even voor de duidelijkheid:

LDRD geeft 12 euro aan mirjamalvaro
CarlaD geeft 12 euro aan oensan

(Deze mensen hadden al hun bijdrage gestort voor het rijden, maar kunnen helaas toch niet mee doen. De andere twee komen daar dus voor in de plaats/extra)

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 14:21

Sluit Imke met OOseven direct aan op de eerste groep? zou wel jammer zijn nml, want dan mis ik een groot deel omdat ik direct daarna moet.

ik denk trouwens niet dat we tot het einde blijven, want dan moet Uuf wel héél lang op de trailer staan en we moeten ook nog 1,5 uur naar huis rijden.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 15:17

Ik denk dat er wel iets tussen zit hoor! Anders zou Imke een vol uur bezig moeten zijn...

Je kunt ook een stal huren voor Uvaldi... die van Visioen komt nu vrij. al blijf ik ook niet tot het eind hoor... de trailer die ik huur moet om 17 uur terug zijn omdat hij 's avonds al verhuurt was aan een stalgenootje.

Nu visioen helaas af valt Verdrietig (maar je hebt groot gelijk hoor Alexan) Wie van groep 3 (Whizy, Verle of Vedet), wilt naar groep 1 schuiven om samen met Uvaldi te rijden?

YoJcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 16:34

ik wil wel naar de eerste groep hoor, kan whizy weer snel naar huis daarna... is er toevallig iemand die wat leuke plaatsjes van ons wil schieten? Haha!

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 16:38

YoJcE schreef:
ik wil wel naar de eerste groep hoor, kan whizy weer snel naar huis daarna... is er toevallig iemand die wat leuke plaatsjes van ons wil schieten? Haha!

en van Uuf en mij mag iemand ook gerust wat foto's maken hoor Knipoog

even een andere dingetje: wat doet iedereen nu, wedstrijdoutfit (met óf zonder witte bandages) of gewoon een leuk setje?

CarlaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 16:41

Zandor schreef:
Even voor de duidelijkheid:

LDRD geeft 12 euro aan mirjamalvaro
CarlaD geeft 12 euro aan oensan

(Deze mensen hadden al hun bijdrage gestort voor het rijden, maar kunnen helaas toch niet mee doen. De andere twee komen daar dus voor in de plaats/extra)

Komt voor elkaar ik geef het geld aan haar (als ik haar zaterdag in de mensen massa kan herkennen). Vervelend dat beide niet mee kunnen rijden. Hoop dat het gauw goed komt met hun paarden.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 16:46

oensan, echt balen dan Scheve mond Hopelijk is het zaterdag wel weer in orde met oen.
Ik vindt het wel ene goed idee van je om voor degene die nu niet kunnen met paard nog een keer te komen Schijnheilig

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:10

Loezoe schreef:
of gewoon een leuk setje?

ik vrees dat het bij mij een setje wordt want ik ben niet meer in de gelegenheid om een witte rijbroek te gaan halen, nog eens vragen aan vriendlief of ik morgen of vrijdag nog snel even kan.

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:12

Urielle, een zwarte rijbroek zou ook wel mooi zijn denk ik? Doe je alleen geen jasje aan maar wel een blouse:) (en een colletje ofzo eronder voor de kou)

YoJcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:13

ik doe witte rijbroek, witte wedstrijdblouse en een nette bodywarmer. verder wit shabrak en witte bandages Haha!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:14

ik doe een rijbroek aan en verder kleren Tong uitsteken

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 18:44

MaestroE schreef:
Urielle, een zwarte rijbroek zou ook wel mooi zijn denk ik? Doe je alleen geen jasje aan maar wel een blouse:) (en een colletje ofzo eronder voor de kou)

Heb ik niet Scheve mond
Alleen bruine rijbroeken en een aantal broeken vol haken en pluizen dus dat is ook geen gezicht.

Vivaldi007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 19:34

Javayo schreef:
#1 Ghislaine ~ Volumia Go jij! Go jij! (1e voorkeur: 17 maart / 2e voorkeur: 31 maart)
#2 Stephanie ~ U2 (1e voorkeur: 31 maart / 2e voorkeur: 17 maart)

Beste Ghislaine,

Is er nog plaats voor 3 personen op zaterdag a.s. bij de OO meeting?

Groet,
Lonneke, Fleur en Gerry

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:00

YoJcE schreef:

Ik ben wel aanwezig met camera, maar zou het wel heel plezierig vinden als er meerdere mensen zijn die foto's maken. T zal niet de eerste keer zijn dat ik óf met lege batterijen zit (wel opgeladen Verward ) óf zonder kaartje erin óf het verkeerde kaartje Bloos Tong uitsteken .

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 20:03

Hihi, vandaag even met de beide heren die met me mee gaan besproken hoe laat we weg zullen gaan zaterdag. Waarschijnlijk willen we om 6 uur van huis weg Slapen (zal wel weer wat uitlopen) en dan onderweg even koffie doen en een broodje. En dan om 10 uur dus daar (tis ongeveer 3 uur rijden vanaf hier, hoewel de routeplanner 3,5 uur aangeeft).
Heb er nu al zin in Haha!