Ramona_lief schreef:Jurjen schreef:
Dan doe ik wel een handstand![]()
HAHA, hou ik je aanOp het ijs wel heee
srry

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ramona_lief schreef:Jurjen schreef:
Dan doe ik wel een handstand![]()
HAHA, hou ik je aanOp het ijs wel heee
Bokkiej schreef:ja, je hebt talent
DEES: NIET ZEUREN IK BEN NOG KLEINER
Huh, maar Maaik: jij bent ook groter als mijik ben 1.60
Bokkiej schreef:@ Friesjes: maak dan even appart lijstje wie er mee gaat kamperen
Many schreef:Ben ik het mee eens MaaikeLiever een ander topic daarvoor, en dit richten op schaatsen + wat eten/drinken ergens?
Ramona_lief schreef:Bokkiej schreef:@ Friesjes: maak dan even appart lijstje wie er mee gaat kamperen
In een ander topic graag
friesjeessss schreef:ok omdat het niet ''mocht'' in het andere topic, wie wil er na het schaatsen nog wel mee kamperen?![]()
Ramona_lief schreef:Many schreef:Ben ik het mee eens MaaikeLiever een ander topic daarvoor, en dit richten op schaatsen + wat eten/drinken ergens?
Idd... Eventueel nog wat eten ofzo in Thialf.. Of bij de Mac ofzo.
Ramona_lief schreef:Many schreef:Ben ik het mee eens MaaikeLiever een ander topic daarvoor, en dit richten op schaatsen + wat eten/drinken ergens?
Idd... Eventueel nog wat eten ofzo in Thialf.. Of bij de Mac ofzo.
Ramona_lief schreef:friesjeessss schreef:ok omdat het niet ''mocht'' in het andere topic, wie wil er na het schaatsen nog wel mee kamperen?![]()
Kom op zeg! Sorry hoor, maar dat is een beetje kinderachtig.
Hoe oud ben je.
Ramona_lief schreef:friesjeessss schreef:ok omdat het niet ''mocht'' in het andere topic, wie wil er na het schaatsen nog wel mee kamperen?![]()
Kom op zeg! Sorry hoor, maar dat is een beetje kinderachtig.
Hoe oud ben je.
friesjeessss schreef:
sommige mensen willen niet meer mee eten.. maken jullie daar dan ook even een ander topic voor?
Many schreef:friesjeessss schreef:
sommige mensen willen niet meer mee eten.. maken jullie daar dan ook even een ander topic voor?
Nou ga je wel ver...