Ramona_lief schreef:Jurjen schreef:
Dan doe ik wel een handstand![]()
HAHA, hou ik je aanOp het ijs wel heee
srry
maar het is op het gymveld a.s vrijdag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ramona_lief schreef:Jurjen schreef:
Dan doe ik wel een handstand![]()
HAHA, hou ik je aanOp het ijs wel heee
maar het is op het gymveld a.s vrijdag
Bokkiej schreef:ja, je hebt talent
DEES: NIET ZEUREN IK BEN NOG KLEINER
Huh, maar Maaik: jij bent ook groter als mijik ben 1.60
als je xiet dat er bij mij een meisje in de klas zat van 1.90 en mij dernaast
Liever een ander topic daarvoor, en dit richten op schaatsen + wat eten/drinken ergens? Bokkiej schreef:@ Friesjes: maak dan even appart lijstje wie er mee gaat kamperen
Many schreef:Ben ik het mee eens MaaikeLiever een ander topic daarvoor, en dit richten op schaatsen + wat eten/drinken ergens?
Ramona_lief schreef:Bokkiej schreef:@ Friesjes: maak dan even appart lijstje wie er mee gaat kamperen
In een ander topic graag

friesjeessss schreef:ok omdat het niet ''mocht'' in het andere topic, wie wil er na het schaatsen nog wel mee kamperen?![]()
Ramona_lief schreef:Many schreef:Ben ik het mee eens MaaikeLiever een ander topic daarvoor, en dit richten op schaatsen + wat eten/drinken ergens?
Idd... Eventueel nog wat eten ofzo in Thialf.. Of bij de Mac ofzo.

Ramona_lief schreef:Many schreef:Ben ik het mee eens MaaikeLiever een ander topic daarvoor, en dit richten op schaatsen + wat eten/drinken ergens?
Idd... Eventueel nog wat eten ofzo in Thialf.. Of bij de Mac ofzo.
Ramona_lief schreef:friesjeessss schreef:ok omdat het niet ''mocht'' in het andere topic, wie wil er na het schaatsen nog wel mee kamperen?![]()
Kom op zeg! Sorry hoor, maar dat is een beetje kinderachtig.
Hoe oud ben je.
Ramona_lief schreef:friesjeessss schreef:ok omdat het niet ''mocht'' in het andere topic, wie wil er na het schaatsen nog wel mee kamperen?![]()
Kom op zeg! Sorry hoor, maar dat is een beetje kinderachtig.
Hoe oud ben je.

friesjeessss schreef:
sommige mensen willen niet meer mee eten.. maken jullie daar dan ook even een ander topic voor?
Many schreef:friesjeessss schreef:
sommige mensen willen niet meer mee eten.. maken jullie daar dan ook even een ander topic voor?
Nou ga je wel ver...