Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marengo_82 schreef:Voor de deelnemers aan de fotozoektocht gaan we een verrassingspakketje samenstellen en om dat te bekostigen zouden we ook een kleine bijdrage willen vragen, ik dacht aan iets van een €1,5 maar dat moet ik nog eens met Vicky overleggen.
Is dit de laatste correcte lijst? Dan stuur ik naar deze mensen mijn rekeningnummer al door!
Marengo_82 schreef:Mijn zadel van Marengo kan uitgeleend worden voor de mensen die in de kneusjes en in de gemiddelde meedoen (ik gebruik het zelf op Nobel).
Als je eens lief naar Lesley kijkt kan haar super de luxe springzadel misschien ook dienen voor de kneusjes.
Euhm, wat moet er nog zijn van groenten: tomaten, paprika's, komkommer, iets van sla/kool...
Hoe het nu zit met Kali en Karolien en Yasmine weet ik niet, ik moei er mij ook niet mee. Ik geloof dat ze zei dat als ze niet op wedstrijd ging zondag dat ze alletwee mochten meespringen.
Citaat:Clinic op zaterdag 9 september 2006 te Kampenhout
Inschrijven mét paard kan tot en met zaterdag 2 september 2006
Inschrijven voor bbq kan tot en met donderdag 7 september 2006
Toeschouwers zijn vrij welkom!
Voormiddag:
Springen: Gelieve je hieronder in te schrijven en erbij te zetten of je kneusjes (losse sprongen of laag parcourtje) meespringt, gemiddeld (50/80cm), of hoog.
Kneusjes:
*Maja en Grace - kneusjes
*Tessa en L'Amour - kneusjes
*Stefanie en Jakary - kneusjes
*Sylvia en Mieke - superkneusjes
*Amina en Capriano - kneusjes (hetzelfde als hierboven)
Gemiddeld
*Yuna en Bruine
*Karolien en Sirkaan
*Skara en Jakary (met dressuurzadel wegens gebrek aan springzadel )
*Pieterjan en Brighton
Hoog
*Karolien en Kali - hoog
*Kristel en Nobel - hoog
Namiddag: verschillende opties nog mogelijk, misschien combineerbaar? Schrijf je naam wanneer je interesse hebt
Fotozoektocht met schriktraining bij aankomst (schriktraining kan los van zoektocht gedaan worden)
*Kristel en Marengo
*Maja en Grace
*Tessa en L'Amour
*Stefanie en Jakary
*Sylvia en Mieke
*Yuna en Bruine (als zoektocht niet langs te drukke zone is en met ervaren buitenwandelaars wegens beperkte wandelervaring Bruine, schriktraining sowieso)
*Sarah(39) en Sirkaan (alleen schriktraining)
Avond
Bbq:
1. Kristel (Marengo_82)
2. Maja (Bijke) en fans (eigenaresse en zoontje, misschien ook opa omdat hij niet mee kan naar de keuring en er altijd graag bij is ): pastasalade
3. Tessa (Tess_84): rijstsalade
4. vriendje van Tessa
5. Yasmine (Mientjeuh)
6. Stefanie (Jakary1511)
7. vriendje van Stefanie
8. Sylvia: groentesalade
9. Joke (Jokari)
10. husbie van Joke
11. Vicky (Bunbun): Sausjes (Cocktail, look, mayonaise, ketchup, tartaar)
12. JoAnn
13. Karlien (Pegasus19)
14. Yuna
15. Sylvie (Sylleke): aardappelsalade
16. Titsia
17. Kimberley (Ponyzotje)
18. Sarah(39): sla en tomaten
19. Anja(tjeuh) : Geraspte worteltjes
20. Debbie (Belsje): brengt sowieso een pot home made mayo mee (allé ja ik draai die daar) wegens, mag die uit pot niet eten.
Misschieners:
* Saartje (nog niet 100% zeker)
* Amina (Aminatjj) => is wel nog niet zeker
* Bwiep => hangt af van vervoer, maar normaal zit ik die week vlakbij Berchem station
Kunnen jammer genoeg niet op 9 september:
*Orban
*Anja (Teigetje)
*Elke