HAHAHAHAHAHA ilse ging me zo hard uitlachen toen ik nathaalie zei haha en ik snap niet waarom want volgens mij is dat brabants dan ofzo haha en owee als je mij ìlsè noemt het is IIIIEEEELLZZE
ik zal het even typen enzo.. beleg: boterhamworst, cervelaat, kaas drinken: 3 pakken sinaasappelsap, 2 flessen cola, 1 fles sinas, 2 flessen 7-up, 1 fles liptonice, 6 blikjes golden power eten: 6 krentenbollen, 6 witte broodjes, 6 bruine broodjes snoep enzo: bak smikkelmix van haribo, 1 zak naturel chips, 1 zak bolognese chips, 1 zak paprika chips en heel veel soorten nootjes friet halen we bij de friettent.. maar ik heb wel 1 pak kroketten gekocht en 1 pak frikadellen. saus: curry, kethup, majo, appelmoes, mosterd..
oja als we morgen even langs tommy gaan dan moeten jullie maar een broek en shirt meenemen die vies kunnen worden want ik kom er altijd HEEEEEL vies vandaan maar volgens mij ligt dat ook aan mij maar oke
Ik heb 2 films gehuurd vanmiddag; identity en Long time dead wrong turn stond er ook wel, maar heb zelf long time dead nooit af durven kijken, vond hem zó mega eng dus vond hem wel geschikter dan wrong turn Neem ook nog blair witch mee en sleepy hollow, we maken morgen op de meeting wel uit welke we gaan kijken van alle films die er zijn
HAHA ook echt 3 pakken sinasappelsap Moet het allemaal op?? HAHAH oke
Net even een lijst gemaakt van wat er allemaal mee moet. Hopelijk gaat het passen in de trollie Tralalala, morgen is het al en ik heb er heeel veel zin in
*eist natuurlijk wel gtst* HAHA, nee hoor hoeft niet
*schraapt haar keel*
Serieus, ik moet echt morgen zodra ik wakker wordt mijn pillen inpakken, als ik dat vergeet ken ik echt terug En knorr vie moet ik meenemen HAHAH Smerig rotdrankje, maargoed, moet van de dokter
HEB ER ZIN IN
Kijk kijk kijk, zo zie ik eruit HAHAH niet dat het daarom gaat maar wil gewoon deze ubergeweldig lieve foto laten zien van mijn paard en ik Lekkerpaard dat het is