Mega Paarden Evenement Nieuwegein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:49

ok!!!!

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:58

Haha, ligt de site er nu al uit?
Bandwidth exeeded, stond al een tijdje daar in de mail. Ze hadden er niet echt rekening mee gehouden dat er ook mensen op de site gaan KIJKEN.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 13:00

De boze mailtjes stromen binnen daar (nu vast niet meer, als de site eruit ligt) maar daar wordt helemaal geen antwoord op gegeven...

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 13:12

Gaat lekker

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 15:05

Nou heb toch nog wat dingen gekocht. En even snel gemeet met bubbels Haha!

Ga zo mijn hoofdstel even passen bij Niek. Foto's volgen Lachen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 17:56

Heb een gezellige dag gehad. Goed geslaagd, hoofdstel, deken, bit, longeerlijn en zweep voor stalgenoot, en kon nog een leuke deal sluiten voor een stel halsters voor mijn stalhouder.
Ben nu blut, maar heb het verder gezellig gehad.
Maar wat een aanfluiting verder!
Ging nog bijna goed mis toen Nibbit van Scherps uitgleed Verward en de stereo installantie indook....

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:23

stef schreef:
Heb een gezellige dag gehad. Goed geslaagd, hoofdstel, deken, bit, longeerlijn en zweep voor stalgenoot, en kon nog een leuke deal sluiten voor een stel halsters voor mijn stalhouder.
Ben nu blut, maar heb het verder gezellig gehad.
Maar wat een aanfluiting verder!
Ging nog bijna goed mis toen Nibbit van Scherps uitgleed Verward en de stereo installantie indook....

Ja dat zag ik ook. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen door de levende doelpalen Verward (lees kinderen)

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:27

maar die bak vond ik 10 keer niks Haha! en ik heb foto's in me profiel ervan staan

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:47

Nee, die kinderen sprongen wel op tijd aan de kant als die haflingers kwamen aancrossen. Lekker leip.
Maar nog erger vond ik dat in de paddockjes gewoon kinderen helemaal los op die losstaande paarden mochten zitten... was ook geen controle op ofzo.

Zijn er toevallig mensen hier die foto's hebben gemaakt van onze NH demo?

En wat vonden jullie trouwens van die demo's? (mag per PB hoor Haha!)

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 18:59

Zo, ben helemaal gaar. Heb als één van de weinigen blijkbaar goed gedraait. Harstikke gezellig, veel mensen gemeet! Alleen heel veel periodes dat er gewoon niemand was, en juist daar wordt je moe van. Ben tevreden hoor, op naar de WesternExperience!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:21

bubbels schreef:
Zo, ben helemaal gaar. Heb als één van de weinigen blijkbaar goed gedraait. Harstikke gezellig, veel mensen gemeet! Alleen heel veel periodes dat er gewoon niemand was, en juist daar wordt je moe van. Ben tevreden hoor, op naar de WesternExperience!

De hoofdstellen die we bij je hebben gekocht passen goed hoor! Lachen

Marjolein18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:39

Zo dat was een tegenvaller! Had er toch wel wat meer van verwacht!
Wel mooie chaps gekocht, dus dat is dan weer mooi meegenomen! De rest van de dag gezellig met mijn vader in utrecht doorgebracht, dus uiteindelijk wel een erg leuke dag gehad!
Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:45

Zijn alle standhouders tot het einde gebleven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:55

callippo schreef:
De boze mailtjes stromen binnen daar (nu vast niet meer, als de site eruit ligt) maar daar wordt helemaal geen antwoord op gegeven...

Zelfs ík kreeg net een boos mailtje van iemand die dacht dat ik van de organisatie was.... nou ja!

En dat alleen omdat ik mijn advertentie op marktplaats had omgebouwd tot een advertentie met het gewicht op het evenement + mijn gewone eigen hypofocus advertentie-verhaaltje.
Vaag hoor..

Ik ben zelf om 16.30 ofzo vertrokken... er waren geen bezoekers meer en iedereen brak op.

Het was weer betreurend rustig en vandaag waren er vooral penny-meisjes en manege-mensen waar ik als fotograaf eigenlijk geen bal aan heb, dus vandaag heb ik me wat verveelt.

Gelukkig had ik mijn camera meegenomen en heb ik Wél vandaaag wat toffe foto's van de shows kunnen maken. Dus die houden jullie nog van me te goed. Ook heb ik van een aantal stands wat foto's gemaakt. Als je gezien hebt dat je stand op de foto werd gezet, mail me even: dan krijg je gratis de digitale versie van de foto!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:56

zoo,wij zijn ook weer thuis,de paarden staan weer lekker op stal,na de laatste show van ons hebben we alle spullen gepakt en zijn we huiswaarts gegaan,en met mij vele standhouders...
ik ging ong half 4 weg..balingehof zag ik al opruimen toen wij onze show nog moesten rijden...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 19:58

hum,ben erg benieuwd hoe de "zwarten" zijn geworden op de foto....

Mutselfluts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:05

Ik vond het erg gezellig OK dan! , alleen inderdaad wat jammer dat er weinig geadverteerd werd.
Dan hadden er waarschijnlijk ook wat meer mensen gekomen, de show van 20 uur tot de laatste show om 21 uur was het helaas erg rustig, zonde voor diegene die de show toch zo leuk hebben gedaan!!!
Vond overens de Vuurshow erg mooi heb hem vaker gezien bij andere evenementen, daar kon zij met de haflinger ook meer mee doen, hier was het nadeel dat de bak erg zwaar was door het teveel zand.
En de bak vond ik ook erg klein met die rot paal in het midden.

Maar verder leuke aanbiedingen, je kon goed afdingen haha Tong uitsteken Tong uitsteken
We hebben weer als gewoonlijks veellllllll uitgegeven voor de paardjes, maar goed die verwennerij hebben ze nou eenmaal haha *LOL*

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:06

He, jammer dat je vandaag pas je camera bij je had, femke. Had het wel leuk gevonden als er van onze demo ook wat foto's waren. We hebben er wel een paar hoor, maar meeste zijn mislukt door het slechte licht. Ook heb ik geen foto van mn stand, maar die was toch pruts, hahaha.

Net ff de balans opgemaakt. De helft van mn inkomsten komen uit spullen die vooraf al besproken waren. En enkel daar opgehaald zijn door mensen die de verzendkosten wilden uitsparen. Tsja, daar had ik niet voor naar de beurs gehoeven. En verder heb ik de investering er nog niet eens uit, maar dat komt de komende maanden dan wel goed.

En we hebben een flink aantal nieuwe mensen weten te bereiken, dat is ook wat waard he Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:11

Nou, ik ben thuus Haha! Haha! Haha! Gesloopt en al Haha!

Ik heb echt bar, bar, bar slecht gedraaid. Ik heb in die drie dagen omgezet wat je normaal gesproken in een ochtend om moet zetten, zegt genoeg denk ik Haha!

Mijn mazzeltje is dat ik de standhuur nog niet betaald had. Die betaal ik ook niet. Ik heb het tegen de trainingspakken meneer verteld en via, via hoorde ik dat je dan het terrein niet af kon........... hmhm knappe vent die me tegenhoud Haha! Haha! Haha!

Ik heb gezegd dat ik mijn advocaat wel even laat kijken wat een reeel bedrag voor de standhuur is.......... Het zou wijs zijn als ze het er maar bij lieten rusten Haha! Haha!

Ik heb wel een hele leuke beurs gehad, onderling was het echt beregezellig... leuke mensen ontmoet, veel bokkers gezien......... Ja sociaal gezien was het super leuk!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:13

zo, maandagavond kon ik voor het laatst internetten dus ik heb nu even alles bijgelezen.
Ik ben helemaal gáár.
Maar toch, ik vond het wel ontzettend gezellig. Blijkbaar was het soms té gezellig want af en toe dacht men dat Canter en ik bij elkaar hoorden en samen alles verkochten Haha! Ik vond het bijna jammer om weer weg te gaan Knipoog Hypofocus zat ook heel vaak gezellig bij ons en ze heeft vandaag ook onze standjes nog op de foto gezet. Ze had ook nog wat foto's in haar kraampje staan en ik blijf het echt geweldige foto's vinden.
De wijn was idd maar 1 euro en Canter en ik hebben daar flink gebruik van gemaakt Haha! Voordeel is dat je dan dubbel gaat zien en dan lijkt de beurs al een stuk drukker.
En de bak, tja, ik begrijp niet dat sommigen daar nog zo in tekeer gingen.
En dan ga ik nu echt even douchen en bijkomen.....................
( en leuk om al die bokkers eens in het echt te zien Lachen )

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:14

Ja, ik had op de NH dag al veel meer omzet dan hier in 2 dagen. En die NH dag was 'maar door studentjes' georganiseerd Tong uitsteken
Ik heb gelukkig geen huur hoeven betalen omdat we een show gaven en ik de website gebouwd heb. Hopelijk gaan ze BartVB nog wel betalen voor die banner! En hebben de andere showteams hun geld al gekregen? Het zou me namelijk niets verbazen als hij dat niet meer 'kan' door gebrek aan inkomsten...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:18

ik heb het geld netjes gekregen,en de meiden die de paarden reden,hebben zelfs extra gekregen(ieder 10 euro),van de meneer in trainingspak...

Mutselfluts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:19

Ik vond het erg gezellig OK dan! , alleen inderdaad wat jammer dat er weinig geadverteerd werd.
Dan hadden er waarschijnlijk ook wat meer mensen gekomen, de show van 20 uur tot de laatste show om 21 uur was het helaas erg rustig, zonde voor diegene die de show toch zo leuk hebben gedaan!!!
Vond overens de Vuurshow erg mooi heb hem vaker gezien bij andere evenementen, daar kon zij met de haflinger ook meer mee doen, hier was het nadeel dat de bak erg zwaar was door het teveel zand.
En de bak vond ik ook erg klein met die rot paal in het midden.

Maar verder leuke aanbiedingen, je kon goed afdingen haha Tong uitsteken Tong uitsteken
We hebben weer als gewoonlijks veellllllll uitgegeven voor de paardjes, maar goed die verwennerij hebben ze nou eenmaal haha *LOL*

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:21

stef schreef:

Wat ik wat ernstig vond was dat er na zo een glijer gelijk doorgereden werd in een bak waar je elk paard naar god rijd.

Ik had het paard terug getrokken, sterker nog ik had nooit in zo een bak mn kunstjes laten zien Haha! Haha! Haha!

Maja das mijn bescheiden mening Clown

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 20:22

Mijn dekens gingen weg voor inkoopprijs Haha! Haha! Haha! Wilde ze niet meer inpakken.