Britt_Sisi schreef:Haha hier ligt het nog hoor! Heel dun laagje!
Was op gras oid zeker? Dat heb ik hier niet echt in de buurt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liiszle schreef:Zucchtt.. we zijn wederom op zoek naar een leuke bijrijder.. één van jullie interesse of weten jullie iemand? héél graag.. raak er inmiddels wel beetje moe door haha.
http://www.bokt.nl/markt/ad/390433/gezo ... jsselstein
Rofah schreef:Lang leve binnenbak, als is de bodem vrij hard, aardige blauwe plekken maar ze overleeft t wel
Begrijp je frustratie maar al te goed
Vinger doet t nog, moet alleen wel terug naar chirurg, hoop niet dat hij wilt snijden
Eerste wedstrijd is trouwens gepland, 27 april in Houten
Iemand zin om voor te lezen?
Lian schreef:Haha Thanks Britt, ik heb van je foto genoten. Vooral van het feit dat die sneeuw bij jou ligt en niet bij mij voor de deur. Niet dat dit een erg indrukwekkende hoeveelheid is, maar toch.
Leuk Rofah! Duurt wel nog eventjes! Vervelend dat je bijrijdster eraf is gevallen, paarden zijn altijd zo lekker onvoorspelbaar met dit weer..
Een pony huren Tamzel? Klinkt tof! Heb ik ooit in een ver verleden ook eens gedaan bij de manege waar ik af en toe rijd. Van wat ik me ervan kan herinneren was het een hele leuke week. Maar deze zomer ga ik weer lekker naar 't mooie Drenthe, naar El Rancho de Verano.
Nog steeds niets gevonden Liiszle? Je bent al best een tijdje op zoek toch? Voor mij is het ook net te ver vrees ik. Plus dat ik eigenlijk niet weet of ik die tijd kan missen nu, ben best druk helaas. Nu dit weekend alleen even niet, vandaag mijn interviewopdracht ingeleverd en gisteren mijn laatste tentamen van deze periode gehad (en gehaald! joeee). Volgende week nog een groepsopdracht afronden en dan weer heerlijk een weekje vrij.
Liiszle schreef:Nou we hebben net voor de kerst een 17 jarige meid "aangenomen" en dat ging qua klik met romy heel goed.. maar dat is er dus een die in die paar weken meer niet geweest is dan wel door school, ziek, ouders, geen vervoer etc.. dus daar zijn we wel beetje klaar mee.
dus zijn nu echt op zoek naar een oudere meid/jongen die wat meer verantwoordelijkheidsgevoel heeft
nee als je vermoed dat je weinig tijd hebt of denkt dat het misschien niet lukt, vooral niet aan beginnen. geeft voor beiden partijen stress met zich mee.
Lekker genieten dan dit weekend! even rust is ook heel fijn. Gefeli met je tentamen!
Tamzel schreef:Oh lekker. Mijn tentamens zijn volgende week..
Jaa ik heb haar vorige zomer ook al gehuurd. Merk toch dat ze het fijnst loopt als alleen ik er op rijd in plaats van 2 a 3 verschillende mensen op een dag. Maar kan ook niet anders bij een manege.
Vervelend dat je niet op iemand kan bouwen. Ik vraag van te voren altijd: hoe vaak verwacht je dat ik kom? En merkte al dat als ik een halfuur moest fietsen ik niet heel vaak kon. Nu kreeg ik ook nooit vaste dagen of minimum aantal keer mee.
Nu woon ik in Utrecht maar kom nog zo vaak mogelijk naar mijn verzorgshettie. Is 5 minuutjes fietsen van mijn ouders huis.