Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 20:58

Britt_Sisi schreef:
Haha hier ligt het nog hoor! Heel dun laagje!

Was op gras oid zeker? Dat heb ik hier niet echt in de buurt. :+

Britt_Sisi

Re: Nieuwe mensen ontmoeten (omgeving Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:44

Nee haha op de stoep voor de deur! Ligt er nog steeds haha

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 22:06

Britt_Sisi schreef:
Nee haha op de stoep voor de deur! Ligt er nog steeds haha

Haha oké, hier ligt écht niets. Zondagochtend een heel mini beetje op straat en op daken, maar dat was snel verdwenen met al die zon!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 22:26

Als het er morgen ochtend nog ligt zal ik even een foto maken haha! Nu zie je niet zo veel meer!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 14:21

Afbeelding
Dit ligt hier nu nog haha. Alleen aan deze kant van de straat. De zon komt daar niet denk ik!

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 19:33

Hier ligt heeeel veel sneeuw! Maar ik ben dan ook in Oostenrijk haha.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 16:22

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:11

Balen zeg :n
Mijn oude bijrijdster is weer terug, zo blij met die meid *\o/*
Ze is er alleen eergisteren nogal hard vanaf gevallen, meneer was echt lelijk aan t bokken, gevalletje onmogelijk uit te zitten :(:)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:19

owh dat is balen zeg! Leuk paard trouwens, hopelijk vind je snel iemand.

Fijn rofah dat ze weer terug is. minder leuk dat ze er naast lag, ze zijn ook lekekr voorspelbaar met dit weer maar niet heus.

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 19:35

Het weer maakt m idd heerlijk wisselvallig en hij is nu 2x bij de osteo geweest + verandering van voer, meneer voelt zich goed :')

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:22

Het wisselvallige weer zal het inderdaad niet makkelijker er op maken.. heeft ze er niets aan over gehouden? met half bevroren grond kan je goed hard vallen :(

het is blijkbaar enorm moeilijk om een goede blijvende verzorgster te vinden.. steeds weer gezeik dat ze toch te weinig tijd hebben, het toch te ver weg is of dat ze ineens niet meer mogen ivb slechte cijfers school ofzo..
Thanks Mala (weet je naam niet) is ook erg leuk dier!

Rofah, hoe is het met je vinger afgelopen?

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 00:31

Lang leve binnenbak, als is de bodem vrij hard, aardige blauwe plekken maar ze overleeft t wel :j
Begrijp je frustratie maar al te goed :(:)

Vinger doet t nog, moet alleen wel terug naar chirurg, hoop niet dat hij wilt snijden :7

Eerste wedstrijd is trouwens gepland, 27 april in Houten :):)
Iemand zin om voor te lezen? O:)

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 10:19

Liiszle schreef:
Zucchtt.. we zijn wederom op zoek naar een leuke bijrijder.. één van jullie interesse of weten jullie iemand? héél graag.. raak er inmiddels wel beetje moe door haha.

http://www.bokt.nl/markt/ad/390433/gezo ... jsselstein

Helaas te ver weg voor mij om twee keer in de week te komen. Al helemaal nu ik in Zwolle om de week nog rijd

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 10:20

Ik zoek geen rijpaard haha. En het is ook ver weg vanaf Utrecht centrum gok ik.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 13:01

Rofah schreef:
Lang leve binnenbak, als is de bodem vrij hard, aardige blauwe plekken maar ze overleeft t wel :j
Begrijp je frustratie maar al te goed :(:)

Vinger doet t nog, moet alleen wel terug naar chirurg, hoop niet dat hij wilt snijden :7

Eerste wedstrijd is trouwens gepland, 27 april in Houten :):)
Iemand zin om voor te lezen? O:)

Op een woensdag? Hangt van de tijd af maar anders wil ik je wel lezen.

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:27

Op woensdag ga ik lekker zelf ponyrijden :D Deze zomer ga ik weer pony huren, drie weken :)

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:20

Haha Thanks Britt, ik heb van je foto genoten. Vooral van het feit dat die sneeuw bij jou ligt en niet bij mij voor de deur. Niet dat dit een erg indrukwekkende hoeveelheid is, maar toch. :+

Leuk Rofah! Duurt wel nog eventjes! Vervelend dat je bijrijdster eraf is gevallen, paarden zijn altijd zo lekker onvoorspelbaar met dit weer..

Een pony huren Tamzel? Klinkt tof! Heb ik ooit in een ver verleden ook eens gedaan bij de manege waar ik af en toe rijd. Van wat ik me ervan kan herinneren was het een hele leuke week. Maar deze zomer ga ik weer lekker naar 't mooie Drenthe, naar El Rancho de Verano. :D

Nog steeds niets gevonden Liiszle? Je bent al best een tijdje op zoek toch? Voor mij is het ook net te ver vrees ik. Plus dat ik eigenlijk niet weet of ik die tijd kan missen nu, ben best druk helaas. Nu dit weekend alleen even niet, vandaag mijn interviewopdracht ingeleverd en gisteren mijn laatste tentamen van deze periode gehad (en gehaald! joeee). Volgende week nog een groepsopdracht afronden en dan weer heerlijk een weekje vrij.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 19:47

Lian schreef:
Haha Thanks Britt, ik heb van je foto genoten. Vooral van het feit dat die sneeuw bij jou ligt en niet bij mij voor de deur. Niet dat dit een erg indrukwekkende hoeveelheid is, maar toch. :+

Leuk Rofah! Duurt wel nog eventjes! Vervelend dat je bijrijdster eraf is gevallen, paarden zijn altijd zo lekker onvoorspelbaar met dit weer..

Een pony huren Tamzel? Klinkt tof! Heb ik ooit in een ver verleden ook eens gedaan bij de manege waar ik af en toe rijd. Van wat ik me ervan kan herinneren was het een hele leuke week. Maar deze zomer ga ik weer lekker naar 't mooie Drenthe, naar El Rancho de Verano. :D

Nog steeds niets gevonden Liiszle? Je bent al best een tijdje op zoek toch? Voor mij is het ook net te ver vrees ik. Plus dat ik eigenlijk niet weet of ik die tijd kan missen nu, ben best druk helaas. Nu dit weekend alleen even niet, vandaag mijn interviewopdracht ingeleverd en gisteren mijn laatste tentamen van deze periode gehad (en gehaald! joeee). Volgende week nog een groepsopdracht afronden en dan weer heerlijk een weekje vrij.

Nou we hebben net voor de kerst een 17 jarige meid "aangenomen" en dat ging qua klik met romy heel goed.. maar dat is er dus een die in die paar weken meer niet geweest is dan wel door school, ziek, ouders, geen vervoer etc.. dus daar zijn we wel beetje klaar mee.
dus zijn nu echt op zoek naar een oudere meid/jongen die wat meer verantwoordelijkheidsgevoel heeft ;)
nee als je vermoed dat je weinig tijd hebt of denkt dat het misschien niet lukt, vooral niet aan beginnen. geeft voor beiden partijen stress met zich mee.

Lekker genieten dan dit weekend! even rust is ook heel fijn. Gefeli met je tentamen!

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:24

Liiszle schreef:
Nou we hebben net voor de kerst een 17 jarige meid "aangenomen" en dat ging qua klik met romy heel goed.. maar dat is er dus een die in die paar weken meer niet geweest is dan wel door school, ziek, ouders, geen vervoer etc.. dus daar zijn we wel beetje klaar mee.
dus zijn nu echt op zoek naar een oudere meid/jongen die wat meer verantwoordelijkheidsgevoel heeft ;)
nee als je vermoed dat je weinig tijd hebt of denkt dat het misschien niet lukt, vooral niet aan beginnen. geeft voor beiden partijen stress met zich mee.

Lekker genieten dan dit weekend! even rust is ook heel fijn. Gefeli met je tentamen!

Ah balen. Denk je dat je iemand hebt gevonden en is het alsnog niet goed..
Nee precies! Je moet er wel bij voorbaat al zeker van zijn dat het gaat lukken allemaal, anders is dat inderdaad zonde (vooral voor jou idd). Nou ja, succes met verder zoeken dan nog maar!

Ik ga zeker genieten van mijn vrije weekend, heerlijk. :j

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 00:45

Oh lekker. Mijn tentamens zijn volgende week..

Jaa ik heb haar vorige zomer ook al gehuurd. Merk toch dat ze het fijnst loopt als alleen ik er op rijd in plaats van 2 a 3 verschillende mensen op een dag. Maar kan ook niet anders bij een manege. :)

Vervelend dat je niet op iemand kan bouwen. Ik vraag van te voren altijd: hoe vaak verwacht je dat ik kom? En merkte al dat als ik een halfuur moest fietsen ik niet heel vaak kon. Nu kreeg ik ook nooit vaste dagen of minimum aantal keer mee.

Nu woon ik in Utrecht maar kom nog zo vaak mogelijk naar mijn verzorgshettie. Is 5 minuutjes fietsen van mijn ouders huis. :)

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 01:05

Tamzel schreef:
Oh lekker. Mijn tentamens zijn volgende week..

Jaa ik heb haar vorige zomer ook al gehuurd. Merk toch dat ze het fijnst loopt als alleen ik er op rijd in plaats van 2 a 3 verschillende mensen op een dag. Maar kan ook niet anders bij een manege. :)

Vervelend dat je niet op iemand kan bouwen. Ik vraag van te voren altijd: hoe vaak verwacht je dat ik kom? En merkte al dat als ik een halfuur moest fietsen ik niet heel vaak kon. Nu kreeg ik ook nooit vaste dagen of minimum aantal keer mee.

Nu woon ik in Utrecht maar kom nog zo vaak mogelijk naar mijn verzorgshettie. Is 5 minuutjes fietsen van mijn ouders huis. :)

Dat is wat ik altijd zo snel mogelijk bespreek.. het gaat in dit geval om vaste dagen en als je meer tijd heb mag je altijd extra komen. maar minimum is 2 dagen. heb nadrukkeljk gevraagd of dat zou lukken ze niet in de knoop zou komen met tijd enzo.. "neee ik leef voor paarden, zal altijd komen, is maar 10 minuten fietsen" en dan alsnog niet komen haha.

maar heb nu een afspraak met een wat oudere meid dinsdag.. hopelijk levert dat wat op.

Leuk dat je een paardje huurt! mag je er dan ook alles mee? of alleen in de manege rijden?

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 09:35

Ja hopelijk dat dat beter gaat! Zelf spreek ik vaak een proefperiode af. Mijn eerste keer een paard ontmoeten ben ik nogal terughoudend, terwijl ik na een aantal keer vertrouwd met om het paard en dan een beeld heb van of het klikt :) en ook tussen de eigenaar en mij.
Maar ik heb een zwak voor pony's, dus bij kleine Fyer ging het al snel goed en nu wil ik haar niet meer kwijt.

Sowieso mogen we in de twee binnenbakken en in de springtuin. Onder toezicht mag er worden gesprongen. Vorig jaar werden er wel eens buitenritten georganiseerd, maar ik heb de regels gelezen en er staat niet dat je niet individueel naar buiten mag..

Het kost ook niet heel veel geld 67,50 per week. En het is heel gezellig :) Soms een dagje ruilen van paard/pony met een ander.

Rofah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 14:10

Nou voor dat geld mag je die van mij ook gerust een weekje huren :))

Zonder dollen, leuk dat t mogelijk is op de manege :j

Tamzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-16 14:40

Hahaha ik zou zo andermans paarden huren, al is het maar voor een uurtje. :)
Het is inderdaad heel leuk. Lekker sfeertje, lekker warm, je eigen ding doen maar wel met anderen om je heen in dezelfde situatie.

Voor die 67,50 krijgen we ook nog 1 a 2 keer per week les (bijvoorbeeld springen) en daarnaast mag je elke dag komen om bijvoorbeeld te rijden (niet dat ik dat doe, anders krijg ik rugpijn).

En het is s avonds doordeweeks, dus overdag kan ik nog doen waar ik zin in heb.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 18:04

Hoi dames, hoe gaat t hier? is alweer even geleden ;)