Ik zorg wel voor plastic bekertjes en drinken. Wat voor drinken zal ik meenemen? Ik heb een koelbox dus het blijft koel Ik zat te denken aan 2 pakken dubbelfriss en 2 pakken ijsthee?
15 juni kom ik op zeker niet… dat is 1 dag nadat ik Cinna heb gehaald… denk dat het teveel voor haar wordt als ik haar gelijk al meesleep naar een meeting… het is niet niks om bij vreemde mensen te gaan wonen, bij mama weg, etc…
15 juni is voor mij ook goed. Denk dat half 2 een mooie tijd is. Ga het gelijk in mijn agenda zetten!
Ik moet dan vanaf Groningen Centraal naar Noorderplantsoen maar weet niet hoe ik daar kom. Dus als er meer vanaf Groningen CS komen zullen we dan samen vanaf de trein die kant op? Anders ben ik bang dat ik er niet kom haha.
Tja wat zal ik eens maken. Ik heb een heel lekker recept voor een appel/kaneelcake. Die kan ik wel maken. En anders is pinterest mijn beste vriend, staan altijd leuke recepten op!
Ik neem mijn eigen drinken mee. Ik drink alleen maar water namelijk. En zuip in mijn eentje wel een fles leeg
Als je naar het noorderplantsoen wil, kan je het beste bij Station Noord uitstappen. Voor de rest weet ik het ook niet meer, het was donker de laatste keer dat ik daar langs kwam. Maar ach, samen verdwalen is nog altijd beter dan alleen