Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nienke98 schreef:Black_Devil schreef:
mijn moeder gaat daar haar tent opzetten, en als wij gaan picnicken dan gaat zij lezen ofzo![]()
maar ze zal niet echt overal bij zijn denk ik...
Ja oke, maar dat kost extra, dat weet je? Gaat ze zelf contact opnemen of moet ik dat ook doen?
Pff.. XD Ik kan denk ik maar weer een nieuw mailtje in elkaar gaan draaien.
DayDream21 schreef:Vanmiddag alle plannen voor de meeting besproken met Nienke:
*We eten bij een snackbar op loopafstand.
(nu al honger... wacht, misschien komt dat omdat er geen eten in huis is
)
*We gaan wat gave spellen verzinnen die we in het bos/hei kunnen doen.
Jeah! 'denkt meteen aan levend stratego'
Ik heb de verenigingscaravan gezien. Hij is best groot enzo, dus dat komt goed als jullie slaapspullen en luchtbed meenemen.
Alleen een vraagje nog: Hoe laat gaan jullie de volgende dag weg?
zo laat als maar kan!![]()
*Ik haal/breng iedereen van de trein en Nienke blijft op de camping voor de mensen die met de auto komen.
Oja, nog een vraagje:
Hoe laat komen jullie op donderdag aan? Wij dachten rond 12 uur, is dat haalbaar voor iedereen? Het ligt natuurlijk ook aan hoe laat de treinen rijden.
Ik vind 12 uur prima, maar je moet bij rolin zijn hoe het zit met de treinen want die weet dat(of weet hoe ze het moet weten) en ik niet
Zijn er nog vragen?
nop![]()
DayDream21 schreef:Vanmiddag alle plannen voor de meeting besproken met Nienke:
*We eten bij een snackbar op loopafstand.
*We gaan wat gave spellen verzinnen die we in het bos/hei kunnen doen.
Ik heb de verenigingscaravan gezien. Hij is best groot enzo, dus dat komt goed als jullie slaapspullen en luchtbed meenemen.
Alleen een vraagje nog: Hoe laat gaan jullie de volgende dag weg?
-18.00u, if you understand me
*Ik haal/breng iedereen van de trein en Nienke blijft op de camping voor de mensen die met de auto komen.
Oja, nog een vraagje:
Hoe laat komen jullie op donderdag aan? Wij dachten rond 12 uur, is dat haalbaar voor iedereen?
Ik weet noet, denk het wel.. Moet nog wel even zien. Moet wel halbar zijn, rond negen en weggaan
Het ligt natuurlijk ook aan hoe laat de treinen rijden.
Zijn er nog vragen?
_roodvos_ schreef:Ik heb ook al de hele tijd 12 uur geroepen dus het zou wel wat moois zijn als ik het nu opeens niet meer goed vond.
Ik dacht ook meteen aan levend stratego maar misschien zijn we met te weinig.
Ik ben ook voor zo laat mogelijk, maar Day moet niet vergeten dat ze ook weer iedereen naar het station moet brengen...
_roodvos_ schreef:Vlaggenroof en levend stratego is toch hetzelfde?
Ik kan wel voor kaartjes zorgen voor stratego, en voor 's avonds neem ik weerwolven mee! Ik ben alleen e spelregels kwijt, maar ik ken ze wel uit mijn hoofd.. Met aanpassingen van mij, Sanne en mijn halfzus, die sommige personages wat leuker maken.