Oke een tegenprestatie.: Er wordt van mij wel wat gevraagt dus ik heb bedacht dat ik met zo'n shirt zal rondlopen, als 2 van jullie (Friesfanaat, Gianti, Cindeeh & Quad) zich aanbieden om door mij opgemaakt te worden en hier mee rond te lopen op deze dag. Voor Quad is dit misschien wat veel gevraagd, dus ik bied hem een alternatief: Hij komt in kilt met bijpassend "ondergoed". Maar opmaken mag ook als je het leuker vindt.
Wie durft deze uitdaging aan? (mogen trouwens ook dames zijn die zich nog niet gemeld hebben)
Laatst bijgewerkt door Seb8iaan op 03-06-13 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Cindequil
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-13 14:14
Wat valt bij jou onder opmaken??
Toch niet met die goedkope roze lippenstift van je
Seb8iaan
Geplaatst: 03-06-13 14:15
Cindeeh schreef:
Wat valt bij jou onder opmaken??
Toch niet met die goedkope roze lippenstift van je
Wat er bij jou ook onder valt, alleen heb ik geen vaste hand & verstand van kleuren
Dus, ik door jou opgemaakt worden, daarbij in een groep met vreemden te worden gegooid en vervolgens met z'n alle te gaan stappen jij wilt echt niet dat ik een gala date vindt he
Cindequil
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-13 14:17
Maarmaarmaar, goed, ik vind dat best een idee. Maar dan moet het er wel een beetje beschaafd uitzien, ik ga niet de hele dag voor jan banketstaaf lopen. En mocht je dat wel proberen, dan vind ik dat we dat best mogen aanpassen