Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sani schreef:het lijkt mij handig dat wanneer wij (Ilona en ik) de opgavelijst online zetten dmv een programma er ook gekeken worden zal naar vervoer, woonplaats e.d. wie weet is er veel te koppelen of willen er mensen juist wel wanneer ze zien wie waar vandaan komt.
maar dat gaan Ilona en ik nog overleggen.
zet iig de datum in je agenda, kalender e.d.
Rintah schreef:goh, jammer dat ik dit topic nu pas ziehad me namelijk wel leuk gevonden om een keer voor spook te spelen
![]()
meelopen hoeft voor mij niet.. schrik toch nergens van(nope, ook in spookhuisen van moviepark met haloween geen enkele keer echt geschrokken, enkel dubben gelegen van schrikreacties van anderen)
heel veel plezier in ieder gaval allemaal
komt er ter na die tijd ook een fototopic van ale spoken??
rOcky_lofz schreef:Je gaf aan dat de kosten 16 euro p.p. zijn, incl de camping.
Wat zijn de kosten als je niet blijft slapen ?
rOcky_lofz schreef:Super, dank je wel
rOcky_lofz schreef:ik kom uit Oldebroek, net onder zwolle, bij elburg.
Probleem is wel dat ik niet kan blijven slapen omdat ik een hond heb.
Zijn er mensen die in omgeving van Elburg / 't harde evt zwolle komen met wie ik mee kan rijden ? die niet blijven slapen ?
Dan zou ik namelijk mee kunnen
MoosjeWings schreef:rOcky_lofz schreef:ik kom uit Oldebroek, net onder zwolle, bij elburg.
Probleem is wel dat ik niet kan blijven slapen omdat ik een hond heb.
Zijn er mensen die in omgeving van Elburg / 't harde evt zwolle komen met wie ik mee kan rijden ? die niet blijven slapen ?
Dan zou ik namelijk mee kunnen
Even afhankelijk van het feit of ik vrij kan krijgen zou je eventueel met mij mee kunnen rijden, woon op de Hoge Enk dus ook in de buurt
Anoli schreef:@ Bonny: Wij hier ook hoor
De spoken zijn geregeld en we zijn hier flink aan het brainstormen hoe we het allemaal kunnen "aankleden"
(ondertussen moet ik ook nog ergens tussendoor leren voor mn toetsen)
Arashah schreef:Anoli schreef:@ Bonny: Wij hier ook hoor
De spoken zijn geregeld en we zijn hier flink aan het brainstormen hoe we het allemaal kunnen "aankleden"
(ondertussen moet ik ook nog ergens tussendoor leren voor mn toetsen)
spoken al geregeld? ik had me opgegeven voor spook, ik heb geen bericht gehad. zelf melopen heb ik niet veel zin in maar mensjes laten schrikken wel![]()
nog een keer geef ik me op als spook(je). ik woon in friesland en na een end rijden heb ik niet veel zin meer om 1,5 uur te lopen. als spookje spelen lijkt me wel superook heb ik al een outfit,