Meeting Groningen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DW_Dressage

Re: Meeting Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 00:31

Fijn dat jullie dat even op tijd melden! Ehm.. Moeten we maar even overleggen met de rest, wat die willen... ?

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 14:50

Lijkt me wel handig! Ik zou eventueel wel mee kunnen op een buitenrit maar dat ligt aan de plek en hoever mijn pony dan is. Zoals het nu lijkt lukt het me helaas niet. Vandaar dat ik voor eerst maar even zeg dat buitenrit mij niet lukt!

Zandkorrel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 15:28

Ik heb geen paard en geen geld :+

Zandkorrel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:07

Is het niet een idee om een spelletjesavond te houden oid? Geen idee of dat haalbaar is, maar dan zou iemand in de stad bijvoorbeeld een keer 's avonds zijn huis beschikbaar willen/kunnen stellen. Ik zeg ook maar iets :p

Misschien vinden jullie het helemaal niks maar ik kan het iig proberen :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:13

Ik ben in voor alle pret, maar ben en blijf wel 13 :')
Natuurlijk niet zo snel een probleem, maar naar Fjordenpaard o.i.d wil mijn moeder wel brengen, omdat dit niet gek ver weg is.

Heel eerlijk zou ik zelf wel willen rijden, ik ben ook "zuunig" op mijn centen, maar dit lijkt me zo gaaf, daar geef ik graag wat aan uit :+

DW_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 23:16

Ik rij het liefst ook! Haha. Even kijken wat de rest wil en wat voor mogelijkheden er verder zijn.

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:02

Ik rij het liefst ook hoor! Moet alleen even kijken waar en wanneer het is en of mijn pony er klaar voor is. Waarschijnlijk wel hoor, en anders leren wij er gewoon heel veel van.
Ligt wel aan de locatie, maar het bos in Een (Bij het Fjordenpaard/Ronostrand) is ook heel mooi om te rijden. Met soms een waterplas, een grote zandvlakte en een klein en laag crossparcour.

Maar nogmaals ligt het aan de locatie en hoe ver ik ben met mijn pony. Of ik moet een ander paard/pony ter beschikking hebben. Maar waarschijnlijk lukt het dus toch!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:04

Fennee schreef:
Ik rij het liefst ook hoor! Moet alleen even kijken waar en wanneer het is en of mijn pony er klaar voor is. Waarschijnlijk wel hoor, en anders leren wij er gewoon heel veel van.
Ligt wel aan de locatie, maar het bos in Een (Bij het Fjordenpaard/Ronostrand) is ook heel mooi om te rijden. Met soms een waterplas, een grote zandvlakte en een klein en laag crossparcour.

Maar nogmaals ligt het aan de locatie en hoe ver ik ben met mijn pony. Of ik moet een ander paard/pony ter beschikking hebben. Maar waarschijnlijk lukt het dus toch!

Ik heb geen eigen paard :')

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:07

Ik denk dat je daar ook wel een paard kunt huren van het Fjordenpaard. Maar ik weet niet zeker of je daar een paard kan huren als je met een voor het paard onbekende groep gaat, daarvoor zou je tegen die tijd hun een mail moeten sturen. :)

DW_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 11:31

Klopt Fenne, dat is bij de Zuursche Duinen!! Érg leuk. Ik kan sws een paard regelen om mee te nemen, haha. Als het goed is kun je daar gewoon een paard huren zoals Fenne zegt, wel optijd ff een mail sturen voor de zekerheid ivm onbekende groep.

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 12:10

Mijn paard staat nu op een pensionstal in Peizermade, hengstenhouderij Kymmelshof, en we hebben sinds gister onze trailer ook thuis :D Buitenrijden wordt misschien mogelijk, omdat we nu ook alweer wat verder zijn of course.