Ga er wss morgen naar kijken. Maar dan nog steeds niet volledig de tijd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elmo_browny schreef:Ben het wel met Mandy eensDit waren voor mij de afscheidfoto's van Amigo. Heb nu 1 rijfoto en een paar portretfoto's. Dit is echt niet wat ik verwacht van de fotografen. Vind het erg jammer en modellen gaan zo idd negatief over de modellen praten.
mandylfmarca schreef:Ik vind dit echt niet meer normaal.. en zelfs belachelijk.
De meeting is nu bijna 2 maanden geleden, dat er wat tijd in bewerken gaat zitten oke logisch.. dat er wat belangrijkers tussendoor kan komen ook logisch.. maar na twee maanden nog geen nieuwe foto's en niet eens het initiatief nemen om in dit topic nog te reageren vind ik schandalig.
Wij nemen de moeite en tijd om ons paard net te maken terwijl ik het geen lekker weer vond om te wassen.
De tijd nemen er heen te rijden, wij ook nog eens onder het zadel.. en onze hele middag de tijd nemen ervoor, terwijl het weer ook niet meezat voor ons.. (bezweet en de kou gaat niet best)
Voor de fotograven is het weer een oefening maar daartegen over staag toch wel dat wij nu zo onderhand toch wel wat meer leuke foto's van de paarden zien.. want dus nog niet zo is.
Door dit zou ik mezelf dus niet meer met dream inschrijven voor een meeting.. wel alle moeite doen haar netjes maken en dat kost een hoop werk.. erheen zien te komen moeders meeslepen voor de benodigheden en vam de hele meeting nog vrij weinig te zien krijgen ook.
Vind dit erg jammer, vooral omdat een van de haflingers verkocht is en we die dus niet meer zien en deze fotoshoot hrt laatste was wat we met hem gedaan hebben. Ook natuurlijk voor de andere modellen hebben hun zo hun redenen waarom ze de foto's nu wel eens willen zien.
Denk aan diegene die een foto op canvas mocht laten afdrukken.
Ik had graag foto's besteld.. deed ik tot nu toe bij elke fotoshoot sowieso bij een fotograaf maaf als deze fotograven niet komen met de foto's onbewerkt of bewerkt maakt mij niet uit.. kan ik ze niet bestellen dus als fotograaf loop je dan ook geld mis. En ik denk ook wel dat je als fotograaf graag meer mensen wilt hebben die voor foto's naar je toegaan.. laat ze dan niet zoals nu een negatief beeld vormen over je..
Al met al vind dit heel jammer... want de TS'ers hadden het net geregeld naar mijn mening maar van de fotograven rn foto's sturen had ik meer verwacht! Vergeleken met mn vorige shoot.. dezelfde avond stonden er al 3 mappen foto's op en dat waren ook nog eens meer paarden.
Helaas.