Fotomeeting Lunters Zandgat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

welke datum komt het beste uit?

zondag 30 september
13 (18%)
zondag 7 oktober
10 (13%)
zondag 14 oktober
14 (19%)
zondag 21 oktober
10 (13%)
zondag 28 oktober
13 (18%)
zondag 4 november
12 (16%)

Totaal aantal stemmen: 72

_Chip

Re: Fotomeeting Lunters Zandgat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 19:09

Nog niet veel beter. Een super drukke schoolweek gehad, en net een andere boktmeeting :+

Ga er wss morgen naar kijken. Maar dan nog steeds niet volledig de tijd.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 19:14

Ik heb binnen een week een paard gevonden, stal moeten regelen, en vandaag werd paard gebracht. Dus eerlijk gezegd had ik even andere prioriteiten. :+
Maar ik hoop deze week lekker met de foto's aan de slag te kunnen!

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 20:34

Even een klein schopje O:)

Mag ik vragen hoe het met de foto's staat?
Het is nu al bijna 3 weken geleden :o

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:23

elmo_browny schreef:
Even een klein schopje O:)

Mag ik vragen hoe het met de foto's staat?
Het is nu al bijna 3 weken geleden :o

Ik heb inmiddels alle portret af. Rijfoto's moeten nog.
Ik heb nu tentamenweken en er speelt een slechte thuissituatie mee
waardoor ik weinig thuis ben.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 19:01

Zijn er toevallig alweer wat meer foto's? :o

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 21:23

Hallo,

Jullie vinden me vast een zeurpiet door al dat gezeur haha.

Maar hoe staat het met de fotos .. Vind t eerlijk gezegd wat lang duren , en ben nu toch wel aardig benieuwd!

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-12 10:30

ben het eens met bianca en naomi :J

de meeting is alweer bijna een maand geleden :o

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 18:14

Dames, even een vraag, ik had een bon voor foto op canvas gekregen voor mijn verjaardag, maar die is nog maar 5 dagen gelden :oo

Wat voor foto zouden jullie doen?

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 19:22

elmo_browny schreef:
Dames, even een vraag, ik had een bon voor foto op canvas gekregen voor mijn verjaardag, maar die is nog maar 5 dagen gelden :oo

Wat voor foto zouden jullie doen?
een foto die al gepost is in de site xd...

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 19:27

Oohhh hahah word er weer mooi even aan herinnert, ga gelijk weer verder :)

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 16:40

zijn er al weer foto's?

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:42

Niks meer?

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 22:09

Vind het inderdaad raar dat er tot nu toe nog maar 1 iemand geroepen heeft dat ze verder gaat met de rijfoto's. maar waar blijven ze....

je kan mij niet wijsmaken dat het bewerken van foto's bijna 1,5 maand duurt, dat er wat tussenkomt oké, maar dit duurt wel heel lang.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 20:45

Vind t erg jammer dat er niet meer gereageerd word .. Verwacht dan ook niks meer ;)

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 19:46

Lang geleden, maar kreeg vandaag weer een pb'tje en eindelijk had ik weer plezier in het bewerken van de foto's :)

Staat alweer wat op de site!

Afbeelding

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 20:29

Oooh die is leuk :d

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 02:11

Ik vind dit echt niet meer normaal.. en zelfs belachelijk.
De meeting is nu bijna 2 maanden geleden, dat er wat tijd in bewerken gaat zitten oke logisch.. dat er wat belangrijkers tussendoor kan komen ook logisch.. maar na twee maanden nog geen nieuwe foto's en niet eens het initiatief nemen om in dit topic nog te reageren vind ik schandalig.
Wij nemen de moeite en tijd om ons paard net te maken terwijl ik het geen lekker weer vond om te wassen.
De tijd nemen er heen te rijden, wij ook nog eens onder het zadel.. en onze hele middag de tijd nemen ervoor, terwijl het weer ook niet meezat voor ons.. (bezweet en de kou gaat niet best)
Voor de fotograven is het weer een oefening maar daartegen over staag toch wel dat wij nu zo onderhand toch wel wat meer leuke foto's van de paarden zien.. want dus nog niet zo is.
Door dit zou ik mezelf dus niet meer met dream inschrijven voor een meeting.. wel alle moeite doen haar netjes maken en dat kost een hoop werk.. erheen zien te komen moeders meeslepen voor de benodigheden en vam de hele meeting nog vrij weinig te zien krijgen ook.
Vind dit erg jammer, vooral omdat een van de haflingers verkocht is en we die dus niet meer zien en deze fotoshoot hrt laatste was wat we met hem gedaan hebben. Ook natuurlijk voor de andere modellen hebben hun zo hun redenen waarom ze de foto's nu wel eens willen zien.
Denk aan diegene die een foto op canvas mocht laten afdrukken.
Ik had graag foto's besteld.. deed ik tot nu toe bij elke fotoshoot sowieso bij een fotograaf maaf als deze fotograven niet komen met de foto's onbewerkt of bewerkt maakt mij niet uit.. kan ik ze niet bestellen dus als fotograaf loop je dan ook geld mis. En ik denk ook wel dat je als fotograaf graag meer mensen wilt hebben die voor foto's naar je toegaan.. laat ze dan niet zoals nu een negatief beeld vormen over je..
Al met al vind dit heel jammer... want de TS'ers hadden het net geregeld naar mijn mening maar van de fotograven rn foto's sturen had ik meer verwacht! Vergeleken met mn vorige shoot.. dezelfde avond stonden er al 3 mappen foto's op en dat waren ook nog eens meer paarden.
Helaas.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 11:20

Ben het wel met Mandy eens :j Dit waren voor mij de afscheidfoto's van Amigo. Heb nu 1 rijfoto en een paar portretfoto's. Dit is echt niet wat ik verwacht van de fotografen. Vind het erg jammer en modellen gaan zo idd negatief over de modellen praten.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 11:48

Ik ben het ook met bovenstaande eens. Zonde.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 12:07

elmo_browny schreef:
Ben het wel met Mandy eens :j Dit waren voor mij de afscheidfoto's van Amigo. Heb nu 1 rijfoto en een paar portretfoto's. Dit is echt niet wat ik verwacht van de fotografen. Vind het erg jammer en modellen gaan zo idd negatief over de modellen praten.

Kan niet meer editten maar moet natuurlijkfotografen zijn.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-12 21:48

Even een kleine update

Ik heb net via pb contact gehad met Arianne1993, i.v.m. met een beroerde thuissituatie is zij nog niet in staat geweest om alle foto's af te krijgen, en zij zal daar zoals het er nu naar uitziet voorlopig ook geen tijd voor krijgen.
Wel is ze bereid om onbewerkte foto's te sturen via de mail, hiervoor kunnen jullie haar een pb sturen.

Ik hoop op jullie begrip voor deze situatie, ondanks dat het wat lang geduurd heeft. :)

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 12:20

Natuurlijk bgrijpen we dat, kan altijd iets belangrijkers tussen komen. :)

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 01:02

Ook hebben er een aantal fotografen foto's gemaakt van karin en Whulita. Ze zei al dat ze pas paar foto's had van 1 fotograaf (met dank aan Admireshot) dus dat er niet veel vanaf gekomen was.
Ik snap dat mensen druk zijn, ik snap dat ieder school, werk, of wat dan ook heeft maar ook al doe je maar een paar foto's per keer houd jezelf ermee bezig. Iedereen heeft wel eens 10 min tijd over.
(uiteraard met uitzonderingen daar gelaten)
Karin is hals over kop nog geregeld. Want er waren modellen te kort. Ik heb haar geregeld en vind het dan sneu om van haar te horen dat er bijna niks vanaf gekomen is kwa foto's!! Dus ik sta ook lekker voor l*l om zo maar te zeggen.

Ik ben binnenkort ook ergens model maar hoop toch echt hartelijk dat het niet gaat zoals hier.
Ook voor de fotografen een slechte reclame! Jammer lijkt me toch erg leuk en gezellig zo'n meeting en helemaal leuk om het mooi voor beide af te sluiten. Fotografen als modellen mooie foto's = iedereen tevreden.

Edit: Geloof niet dat elk fotograaf karin voor de lens heeft gehad maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen
Laatst bijgewerkt door Elmars_Floor op 18-12-12 01:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 01:06

mandylfmarca schreef:
Ik vind dit echt niet meer normaal.. en zelfs belachelijk.
De meeting is nu bijna 2 maanden geleden, dat er wat tijd in bewerken gaat zitten oke logisch.. dat er wat belangrijkers tussendoor kan komen ook logisch.. maar na twee maanden nog geen nieuwe foto's en niet eens het initiatief nemen om in dit topic nog te reageren vind ik schandalig.
Wij nemen de moeite en tijd om ons paard net te maken terwijl ik het geen lekker weer vond om te wassen.
De tijd nemen er heen te rijden, wij ook nog eens onder het zadel.. en onze hele middag de tijd nemen ervoor, terwijl het weer ook niet meezat voor ons.. (bezweet en de kou gaat niet best)

Voor de fotograven is het weer een oefening maar daartegen over staag toch wel dat wij nu zo onderhand toch wel wat meer leuke foto's van de paarden zien.. want dus nog niet zo is.
Door dit zou ik mezelf dus niet meer met dream inschrijven voor een meeting.. wel alle moeite doen haar netjes maken en dat kost een hoop werk.. erheen zien te komen moeders meeslepen voor de benodigheden en vam de hele meeting nog vrij weinig te zien krijgen ook.
Vind dit erg jammer, vooral omdat een van de haflingers verkocht is en we die dus niet meer zien en deze fotoshoot hrt laatste was wat we met hem gedaan hebben. Ook natuurlijk voor de andere modellen hebben hun zo hun redenen waarom ze de foto's nu wel eens willen zien.
Denk aan diegene die een foto op canvas mocht laten afdrukken.
Ik had graag foto's besteld.. deed ik tot nu toe bij elke fotoshoot sowieso bij een fotograaf maaf als deze fotograven niet komen met de foto's onbewerkt of bewerkt maakt mij niet uit.. kan ik ze niet bestellen dus als fotograaf loop je dan ook geld mis. En ik denk ook wel dat je als fotograaf graag meer mensen wilt hebben die voor foto's naar je toegaan.. laat ze dan niet zoals nu een negatief beeld vormen over je..
Al met al vind dit heel jammer... want de TS'ers hadden het net geregeld naar mijn mening maar van de fotograven rn foto's sturen had ik meer verwacht! Vergeleken met mn vorige shoot.. dezelfde avond stonden er al 3 mappen foto's op en dat waren ook nog eens meer paarden.
Helaas.

Sorry maar het dik gedrukte gedeelte viel bij mij even in het verkeerde keelgat. Ik denk, of nja weet vrijwel zeker dat in het fotograferen, en nabewerken meer tijd zit, dan voor jullie het netjes maken. Tenslotte kiezen jullie er zelf voor om erheen te gaan. Je kan dit op 2 manieren zien, of jij wilt foto's en profiteert van een gratis fotoshoot, maar je kan het ook zien als een oefening voor de fotografen. Al was dit in mijn geval absoluut geen oefening geweest, en had ik het op de 1ste manier gezien. Dat ze niks plaatst in het topic is indd niet netjes. Maar jou opmerking vind ik ook niet bepaald netjes! Als jij al een hele middag veel vind, nou dan moet jij absoluut geen fotograaf worden want bij ons neemt het dagen in beslag! Dat jou paard bezweet was, is niet ons probleem!

Plus jou andere shoots is absoluut niet te vergelijken met een fotomeeting. Ik vind dat je aardig respectloos over komt!

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-12 01:20

Fotografeer zelf ook hobbymatig dus geef je echt gelijk erin dat het voor de fotografen ontzettend veel tijd in beslag neemt. Waar het paard op stal weer staat begint het pas voor de fotograaf. Het zij uren, het zij dagen. (elk fotograaf bewerkt weer op zijn eigen manier en dat naast je werk/school uren)
maar... dat neemt niet weg dat na meer dan 2 maanden de foto's van iedere fotograaf nog altijd niet online staan eigenlijk niet mag kunnen toch?