Richard, gaaf!!!Thanks Rianne! Hebben we wel even voor moeten trainen hihi.. Kijk maar eens in mijn profiel, wat een pony hij was Ahhh Kersse! Knap dier! Beetje moe? Hihi
Ik meld me ook maar eens, haha! Lilian, van Ice.Wat een gáve foto's komen er al voorbij zeg, wauwie! Ik ben zo ontzettend benieuwd naar de rest!
whahaha offtopic Ik wou dat we foto's hadden gemaakt van jullie toen jullie een voor een door dat water gingen klossen met je camera in de lucht!
Zo... heb alles een keer of meer laten zien... morgen verder.Baal een beetje van de portretten maar jah... had m'n dag niet denk ik?
Ivonka schreef: Geweldig!!Als je voor een batterij fotografen gaat liggen is de kans best groot dat je op de foto komt. Haha!
Ivonka schreef:Regine gemaakt...[ Afbeelding ][ Afbeelding ]Leuk! Ik had niet door dat er foto werd gemaakt en ik veel te snel was.
Bagheera_206 schreef:Ivonka schreef: Geweldig!!Als je voor een batterij fotografen gaat liggen is de kans best groot dat je op de foto komt. Haha! Eeen batterij die mijn batterij fotografeerd