Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NathalietjeB schreef:Ginoya schreef:Dus dan wordt het zondag 7 oktober, dat is de eerste mogelijkheid.
Voor mij is hargen beter bereikbaar, ivm parkeren en de mogelijkheid om zowel naar bos, duin als strand te lopen voor foto's. Je mag daar ook het weekend na 1 okt. gewoon de hele dag het strand op.
Ik hoorde dat het strand bij egmond ook na 1 okt in het weekend pas na 7 uur open is voor paarden, klopt dat? Dan is dat ook niet handig...
nou zover ik weet is vanaf oktober de hele dag t strand gewoon te doen...enkel op feestdagen misschien na 7nen maar verder zou ik t niet weten
als er na volgende week nog bijna niemand wat gezegd heeft over wat ze willen ga ik een nieuw topic aanmaken voor op t strand in egmond in oktober
Cchanny schreef:Wie van de modellen en fotografen gaan er nog mee?
Want ben het nu echt en beetje kwijt..
Cchanny schreef:Sorry,
Maar ik en ik denk ook andere. Zijn scholieren/studenten. Waardoor er een nieuw schooljaar is begonnen. En niet elke dag op het internet kan komen. Nu weet ik ook wel het is volgende week eigenlijk al. Maar probeer ze dan een bericht te sturen. Want jij ben de organisator. Dus zal jij er ook achteraan moeten.
Eerlijk gezegt maakt het mij niet uit waar het is. Als het maar een leuke omgeving is. Zoals jij al aangaf met een mooi meertje. Als het een plekje is met bomen dan vind ik het heel banketstaaf, maar dan kom ik niet.
Ik vind het erg banketstaaf, dat de modellen het zo laten afweten. Als ze gewoon echt niet reageren maar wel de PB's lezen. Dan zou ik zelf persoonlijk de mensen al zeggen van sorry je bent bij deze uitgesloten van de meeting. Zodat jij je kan richten op de mensen en modellen die wel komen op de meeting.
NathalietjeB schreef:geeft ook niet maar ik dacht geef de keus ook beetje aan de modellen...
en er kwam eigenlijk geen reactie dus mjah dan houd t voor mij ergens gewoon op want ik wil gewoon niet iedere keer maar iedereen pben enzo