Groen is leuk Lindy! Jammer Argie.. Nog even afwachten wat de weersvoorspellingen zijn om 12 uur? Ik kan ook volgende week zondag niet.. Die weken daarop wel allemaal
bliksempie
Geplaatst: 24-06-12 10:22
Ik zie op buienradar dat het gewoon droog is vanavond..
Heel leuk maar ik vertrouw buienradar voor geen cent meer Ikzelf kan volgende week zondag trouwens ook niet, de week erop wel(8e) maar daarna weer niet..
Ik ben ook voor! Als buienradar aangeeft dat het zo is, laten we daar dan op vertrouwen. We kunnen anders ook nog in de loop van de dag rond 3/4 uur nog even kijken hoe het nou zit met het weer. Of is het dan te laat met beslissen.. Volgensmij kan ook bijna niemand volgende week zo te horen
De verwachtingen zijn om 7 uur droog, alleen ik weet 't niet zeker.. Lady is ook niet een van de makkelijkste met trailerladen... Ik wil wel heel graag heen maar ik rij met josien mee dus als zij niet wilt kan ik ook niet, dus moet daar wel rekening mee houden.
We kunnen pas te laat beslissen of we wel of niet kunnen gaan rijden. Onze paardjes zijn ook zijknat. En met 2 jonge paarden en dit weer zien we niet zitten en we wonen niet om de hoek om 17 uur moeten wij al ons klaar maken en klaar maken voor laden het is ong een uur rijden. Daarbij als er nog meer wind komt staat calice continu op haar achter benen ook geen pretje.. Dus wij haken helaas af
Jammer Lindy ! Ik zit te twijfelen of ik met / zonder zadel ga, ik hou Lady makkelijk en vind zonder zadel de foto's toch wel mooier en vooral eentje dat ze alleen staat !
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 24-06-12 12:04
Ik heb voor mezelf ook de knoop doorgehakt dat ik niet mee ga met dit weer.
Jo_Shakira
Geplaatst: 24-06-12 12:06
Jammer lindy . Maar ik snap het.
Ik zit nu ook te denken of ik nou wel of niet ga. Aangezien Shakira niet altijd makkelijk de trailer op staat. Dus wij moeten dus ook ruim van te voren beginnen. En ook lady gaat niet makkelijk de trailer op. Helaas hebben wij het niet kunnen oefenen.