ik heb eerlijk gezegt ook niks met friezen. als zitten er soms wel een paar tussen die wel mooi zijn. snap alleen niet jullie ze uit elkaar kunnen houden lijken allemaal op elkaar
miss voelde mo zich aangetrokken tot zijn nieuwe vriendjes geiten
Haha, denk het Ik heb tot 4 jaar geleden eigenlijk altijd friezen gereden Maar vind Mo wel leuker
xWildrose
Geplaatst: 14-05-12 20:02
Zijn leuke foto's uitgekomen ;3 Ik meot zeggen dat ik tot 5 maanden terug ook niks met friezen had haha. Vond het mooie paarden, maar daar bleef het bij. Mijn moeder wilde zo graag een fries, en toen kwamen we Ambertje tegen. En ja Ambertje is mijn toppertje, ik ben echt blij met der. Ik had ook niet verwacht dat ik in zo korte tijd al zo'n band met der zou opbouwen. Als ik aankom lopen en ik roep haar naam hinnikt ze keihard, ook komt ze in de wei naar me toe en gaat het rijden steeds beter. Alleen soms betwijfel ik of het niet een halve volbloed is ofso, heet beest dat het altijd is xd
Anoniem
Geplaatst: 14-05-12 20:47
MadelonSunny schreef:
100 foto's per model is nog weinig met rijfoto's erbij @Ashley Ik heb van Pintado de meeste foto's gemaakt, denk wel 160 van de 600
Zullen we de hand schudden ik heb 200 foto's van painty
Inderdaad, je hebt vast genoeg foto's voor 2 topics, dus als je er al genoeg leuke hebt zou ik dat gewoon doen En dan als alles binnen is nog een keer ofzo.. Maar dan kun je vast showen ^^
Marco is nu teveel werk.. sorry Daar moet ik echt even goed kijken hoe of wat. Aangezien hij niet zo goed stil bleef staan heb ik geloof ik veel debiele foto's