Behalve als je dat niet kunt en standaard tussen zes en zeven wakker bent met uitzonderingen naar half acht
Femzjje
Geplaatst: 28-05-12 21:28
Hahaha zker!! Ik moet morgen ook weer werken .. -bah- Ik ben vandaag met een stalgenootje naar de EJ geweest. Heb een bodyprotector gehaald en lime-groene peesbeschermers
aalstreep
Geplaatst: 28-05-12 21:30
Erg geslaagd koets ritje vandaag, lekker weer niet te warm. Ze liep erg goed voor de 4e keer buiten met de koets. Alleen 1 keer dat ze schrok van een paar bouwzakken, stonden we in een keer op de stoep aan de overkant van de straat. Maar voor de 4e keer buiten ben ik zeer tevreden.
Zo te horen hebben jullie ook een geslaagde dag gehad, wat hebben we toch een geweldige paardjes.
Ik ga je toppic nog ff kijken sandra.
vind het inderdaad ook wel grappig, wat een goed kapsel wel niet kan doen.
aalstreep
Geplaatst: 28-05-12 21:32
klinkt leuk femke!
ik kan elke dag uitslapen hoef pas in de middag te begginnen met me werk en heb nu ook al vrij van school dus.
Ik kan in t weekend ook niet meer uitslapen vast ritme, ben om half 8 standaard wakker.. Klinkt alsof we allemaal een fijne dag hebben gehad ik moet morgen of woensdag even ej gaan bellen denk ik. Morgen ga ik mn babynijntje ophalen
Oeehh ik wil foto's zien van je baby nijn!! Fijn dat het zo goed gaat Saskia! Ik zou ook zo graag willen mennen ... lijkt me echt helemaal te gek! Maar ja.. ik wil zoveel Gaat één van jullie eigenlijk ook meedoen 14 juli met die fjordencrossdag?
Silence
Jij niet? Ja ik krijg wisselende berichten, de fokster/vorige eigenaar zegt dat er mee gecrosst is en dat ie met vrij springen ook wel laat zien dat ie het leuk vind, en de eigenaar daarvoor zegt dat springen geen groot succes was..
aalstreep
Geplaatst: 29-05-12 10:38
Nou kom lang zal ik zeggen femke. dan kun je mee met julia en haar wagen.
Silence
Ik had laatst een hindernis opgezet toen ze los waren om Silence te laten vrijspringen. Nou die deed dus niks, maar Jimmy ging er de ene na de andere keer overheen uit zichzelf
aalstreep
Geplaatst: 29-05-12 10:44
nee cross is niets voor ons, ik durf ( na een paar rotpaarden op de manege ) niet te springen en julia wil gewoonweg niet springen.
ben een beetje bang dat dat een actie word van volle galop er op af en op het laatste moment samen besluiten dat we er toch maar omheen gaan.
Dott
Geplaatst: 29-05-12 10:44
Hmm, slechte ervaringen dus? Niaff is ook dol op springen, en springt dus ook gewoon alles.. scheelt. Wel leuk dat Jimmy zo fanatiek was
Silence