Dat hoef je sowieso niet want Ik had al aangeboden me over het parkeerprobleem te buigen aangezien Ik er dagelijks in de buurt Ben! Ik ga dit weekend de opties langs en dan horen jullie meer!
Dat had ik even gemist, dat je je over het parkeerprobleem zou buigen. Ik ben er blij mee, het zou zonde zijn als een meeting met zoveel potentie niet door zou gaan, omdat het organisatorisch niet rondkomt. Super. En fijn dat je er dichtbij woont, dat maakt dingen een stuk eenvoudiger...
Dan ga ik weer aan de slag met allerlei rotklusjes, administratie enzo... Stiekum was dit even een soort uitvluchtje voor mezelf....
Ik wil ook best wat pendelen als het op verschillende plaatsen parkeren wordt om iedereen op de goede plek te krijgen! Heb er iig wel wat ideeën over en heb ook nog wel wat vriendinnen die anders wel willen helpen!
Cchanny
Geplaatst: 11-04-12 18:27
Robijntjah schreef:
Ik wil ook best wat pendelen als het op verschillende plaatsen parkeren wordt om iedereen op de goede plek te krijgen! Heb er iig wel wat ideeën over en heb ook nog wel wat vriendinnen die anders wel willen helpen!
Jolijn heeft aangeboden om te kijken hoe dat precies zit en die eventueel te kopen, maar ze gaat niet voorschieten. Dat is iets waar ze heel duidelijk in is.
Cchanny
Geplaatst: 11-04-12 20:04
Bagheera_206 schreef:
Jolijn heeft aangeboden om te kijken hoe dat precies zit en die eventueel te kopen, maar ze gaat niet voorschieten. Dat is iets waar ze heel duidelijk in is.
Overigens is er 12 mei een barokke wedstrijd in Maarsbergen, op een prachtig landgoed. Mooie locatie, prachtige barokke paarden en redelijk centraal toch?
Als de trailers nou niet dichtbij geparkeerd kunnen worden kunnen we misschien ook één grote auto vol laden met zadels enzo, dan de paarden onder de man of aan de hand naar locatie en de spullen in die ene auto