@Robijntjah Dat is helemaal top! Kunnen we daar 4 trailers per dagdeel kwijt? En een aantal auto's? Dan hebben we gelijk een goede locatie om af te spreken!
Ik ga nu de duo's en de definitieve planning maken. Dus niet meer afmelden aub
De auto's zouden gewoon bij bos en duin kunnen parkeren en 4 trailers moet kunnen maar dan moet ik dat morgenavond even checken bij stalbaas maar verwacht dat dat geen probleem is!
Van ons naar bos en duin is het max 10 minuten stappen dus daar kunnen we dan afspreken! Van daaruit ben je met 5 minuten weer op de zandvlakte!
MadelonSunny
Geplaatst: 17-04-12 19:01
Jaa dat is waar. Okee fijn
-----------------------------------
1. Jitske 2. MadelonSunny 3. Cinderella 4. Charlottje 5. PKFoto 6. Bagheera_206 7. Laraax 8. Muurp 9. Niobe 10. missfcdb 11. Aprils_joke - dummiefotograaf voor de middag Dit klopt nu toch?
Laatst bijgewerkt door MadelonSunny op 17-04-12 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Aprils_joke
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-12 19:02
jongens nu moet de locatie wel echt duidelijk worden. anders wordt het veel te verwarrend ik heb namelijk al de locatie van de fjordenhengsten optgegeven aan de eigenarrese van de ijlander
okee dan geef ik het morgen avond ook definitief door
Amable
Geplaatst: 17-04-12 19:23
Als je naar een meeting komt is het handig om het topic wel goed bij te houden, ook een stukje eigen verantwoordelijkheid
Als er maar 1 reserve fotograaf is, is het dan niet leuker om die ook gewoon te laten komen? Bedoel, dan hoeft die ook geen dag vrij te houden voor misschien en die ene persoon zal toch niemand in de weg lopen? Kan dan mooi een duo vormen in de middag met de gelegenheids fotograaf
Wij hebben vanmiddag iig al een schitterende jruk voor mijn bijrijdster gescoord, ik neem ook een mooie rok/jurk mee, is leuk voor de afwisseling
Dat is echt vet, zo'n jurk! Zoiets wil ik ooit ook nog x, maar die heb ik niet dusja ;p
Aprils_joke
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-12 19:28
ik zou heel graag met een ervare fotograaf willen staan die ook een canon camera heeft
sorry ik ben brutaal nu
Ciinderella
Geplaatst: 17-04-12 19:29
Wat mij betreft kan de reserve mee, als het een probleem word met plannen kan ze idd gewoon mee lopen, ik vind het in ieder geval niet erg om met zijn tweeen te lopen. En de kans is natuurlijk behoorlijk aanwezig dat er iemand niet komt, dan is het altijd fijn dat je er iemand hebt staan
MadelonSunny
Geplaatst: 17-04-12 19:29
Ik stuur iedereen morgen nog een berichtje met de locatie etc. Dus ik zorg er wel voor dat iedereen op de juiste plek komt. En het is idd wat Amable zegt wel een stukje eigen verantwoordelijkheid. Ook als ik de meeting niet organiseer kijk ik minimaal 1 keer per dag wat er aan extra informatie bij is gekomen. Een paar keer per week kijken is toch niet te veel gevraagd? En alles wordt in het forum overzichtelijk bijgehouden dus daar kan je alles zo vinden als het even niet weet.
@Amable Ja daar heb ik al aan gedacht. Groepjes van 3 is ook wel 's handig met reflectieschermen.
MadelonSunny
Geplaatst: 17-04-12 19:30
Samy schreef:
Als het de 21ste blijft en er mensen afvallen, zodat ik mee zou kunnen, moet ik helaas afzeggen.
De reservefotograaf heeft al afgezegd
MadelonSunny
Geplaatst: 17-04-12 19:32
Citaat:
Vervoer nodig -
Plek in de auto en komt langs - Jitske; kom uit Rijswijk, kan evt in Den Haag ophalen of vanaf een station/bushalte bij LDD - Bagheera_206; Vanaf Noord-Holland, A9, A2, A59.
Geregeld - missfcdb neemt MadelonSunny mee vanaf station Den Bosch.
MadelonSunny
Geplaatst: 17-04-12 19:33
De duo's ;
Duo 1 : Muurp - PKFoto Duo 2 : Bagheera_206 - Jitske Duo 3 : Ciinderella - Laraax Duo 4 : Charlottje - Niobe Duo 5 : MadelonSunny - Missfcdb
Degene in het linkse rijtje hebben een reflectiescherm dus ik ga ervan uit dat diegenen een reflectiescherm meenemen
Je kan dan vast wel met iemand mee. We hebben 10 fotografen dus spring gewoon bij waar hulp nodig is of waar jij graag foto's wil maken Ik zet je niet in de planning dus je kan heen gaan waar je wil
MadelonSunny
Geplaatst: 17-04-12 19:45
Oja, paaltjes en draad. Wie gaat dat meenemen?
Ik heb hier nog wel liggen maar is allemaal nieuw dus liever een ander
En er zijn nog een aantal mensen niet lid; PKFoto Robijntjah
Ik heb het wel, ligt standaard in de auto, maar het is wel een gesjouw want ik heb ook paard, extra kleding, tuigage e.d. mee, dus iemand anders mag dan helpen sjouwen. Daarnaast blijf ik natuurlijk niet tot het einde, dus het is dan alleen voor de ochtend groep beschikbaar.
Handen zat om te helpen! Maar is wel handiger als een fotograaf mee kan nemen zodat we voor heel de dag hebben.
MadelonSunny
Geplaatst: 17-04-12 19:54
Anne_mieke88 schreef:
o nu heb ik het even opgezocht ik dacht dat de meeting heel ergens anders was :S het is voor mij 1,5 uur met de trailer dat vind ik eigelijk te ver....dus ik ga niet mee sorry iedereen....ik wens jullie wel veel plezier...
Domdomdom, nog een model te weinig!
MadelonSunny
Geplaatst: 17-04-12 19:54
xWildrose schreef:
Woow, er is veel bij haha. Ik had anders ook nog wel een PRE geweten, een schimmel. Het is Ambers beste maatje en een super leuk dier en tevens is zijn eigenaar een hele goede vriendin van mij.
We hebben er nog 1 nodig!
xWildrose
Geplaatst: 17-04-12 19:56
Ow oke! Nja ik kan het wel aan haar vragen! Ik vind het persoonlijk een erg leuk dier, nog niet zo gespierd en ook niet erg groot maar hij heeft wel wat. Ik zal even foto zoeken.