Toch even mijn man gebeld of hij niet even die jurk kan gaan halen, want anders haal ik het echt niet. ik zit nog steeds in mijn stinkende paardrijkleren.
ik heb een hoofdstel met hengstenketting. ik wilde het eigenlijk allebei. zowel met halster als met hoofdstel. Ik vind een halster ook wel iets zachts hebben.
@laurah: jij als fotograaf zit in team 2, dus jij kijk in het schema alleen maar naar de paarse letters. jij gaat dus eerst van half 11 tot 5 voor 11 foto's maken bij ronde 2 (het losgooien, longeren etc).
Daarna wisselen de fotografen teams onderling, maar de paarden blijven in dezelfde ronde. Dus om 5 voor 12 ga jij foto's maken bij ronde 1, dat zijn de portret/standfoto's. Dit doe je tot 10 voor half 12.
Dan is er een wissel tussen de paarden.
jij blijft dan bij ronde 1 fotograferen tot 10 voor 12. daarna ga je tot kwart over 12 weer bij ronde 2 fotograferen.
Dan is er pauze tot 10 voor 1. Dan maken we eerst een groepsfoto. Daar doen dus alle fotografen en paarden aan mee.
Dan splitsen we de paarden weer in 2 groepen. Jij gaat eerst tot 13:25 fotograferen bij de groep met
Loyce_
xJitske
Sjouk_L_
Los Zimtos.
Dan wisselen we om. en ga je tot 13:50 fotograferen bij:
Jameyskatje
Snne_
Esmee
Ulaantje
Snap je het nu?
je fotografeerd inderdaad in teams. Dus jullie kunnen onderling een beetje uitvechten wie welk paard fotografeert. Omdat het met de verschillende rondes heel moeilijk was om iedereen 1 op 1 te plannen hebben we hier voor gekozen.
Laatst bijgewerkt door jameyskatje op 26-05-12 23:25, in het totaal 2 keer bewerkt