__Lauraa schreef:Haha geloof me bij mennen met Natanalientje valt er weinig te verprutsen. Anders vertrouw ik het ook niet aan onervaren mensen toe

Dan ken je mij nog niet. 
Ik heb wel al lange lijnen gedaan met Vosje, weet niet of dat er een beetje op lijkt?
__Lauraa schreef:Misschien moeten we foto's van de pony's zonder tuig enzo van te voren maken? Anders zijn ze bezweet

Blacky schreef:Dat weet ik niet en het was ook niet zeker dat ze al mee gaan dus zou het raar vinden als mensen die er net bij komen wel mogen ebay kunnen maar als wij zonder ponys gaan dat wij opeens niet meer kunnen.
Ebay? 
Ik dacht eigenlijk dat het nu wel zowat zeker zou zijn dat jullie gewoon de pony's meenamen. Mijn fout. 
__Lauraa schreef:Jullie kunnen dan nog mee hoor, dat zeg ik toch niet?
Maar 5 op de kar van Mendy is erg veel.
Wanneer ga je t dan vragen? Dat heb ik al een paar keer gevraagd.
+1
Nadineex schreef:Maar dan moet het eigenlijk wel lukken toch?

Voor als Blacky & Misty niet meekunnen, 1 op de kar kan nog wel toch? 2 mensen lopen, paar op de kar paar op de pony's en dan toch gewoon afwisselen?
Jaa, vast wel!
En als het echt niet kan, misschien kunnen jullie dan wel gewoon op een niet-shet. Ik zie het eigenlijk niet zo zitten om iemand op de fiets te zetten, beetje sneu als je dan even gaat crossen ofzo...
MendyGinger schreef:Als ze het braaf doen, mag je ook wel een stukje bij mij mennen

Ahw, wat vet! Dankjewel!

Hannemarie schreef:heui'
ik wil ook wel stukkies lopen om foto's te maken hoor

Ik ook wel, even benen strekken enzo.