Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SSDesign schreef:En dan ook nog even een laatste oproepje van mijn kant. Is er iemand die mij op kan halen van het station? Het liefst Ede-Wageningen (of anders Wolfheze)? Anders gaat het voor mij waarschijnlijk niet door...
Fairytail schreef:Je kunt ook bij Arnhem of Wolfheze afspreken dat kan wellicht makkelijker zijn voor de gene met wie je mee wilt reizen?
Ik zal dan maar mijn bordeau rode dekje met donker bruine rijbroek meenemen en hopelijk ergens een matchend T-shirt of polo scoren. Mijn beidge dekje heeft wat plekjes bij de singel en ik ben bang dat je die ziet![]()
Waarschijnlijk kan de hoefsmid deze week ook niet meer komen waardoor de hoeven niet op en top zijn (geen grote brokken hoor maar wat scheef), iemand goed in bijwerken? Ik kan eventueel ook een jurkje of iets dergelijks meenemen indien mensen dat leuk vinden?
Als hengsten ketting wou ik de ketting van de hond meenemen met mijn zwarte longeerlijn, voldoet toch ook lijkt mij?
Zal ik mijn touwhalster ook meenemen om als ze in haar hum is daarmee te rijden?
elmiran schreef:SSDesign schreef:En dan ook nog even een laatste oproepje van mijn kant. Is er iemand die mij op kan halen van het station? Het liefst Ede-Wageningen (of anders Wolfheze)? Anders gaat het voor mij waarschijnlijk niet door...
Hier dezelfde vraag...ik zou zelf op de scooter (vanaf Voorthuizen) komen. Alleen de schokbreker van mijn scooter is sinds vorige week doordus ik vroeg me af of er nog iemand langs station Ede-Wageningen of Ede centrum komt, en of ik mee kan rijden. Is voor mij gewoon veiliger als ik met de trein reis. Wil het risico niet nemen door toch door te gaan rijden met een scooter waarmee ik zo onderuit kan gaan als ik over een drempel rijd ofzo
. Zul je zien dat het dan net mis gaat als ik net m'n camera mee heb.